|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 11:24 am
Sephyre kureyuki crying inte snällt crying xd domokun Jag och Petsy har mini wings, och Yannah har chickies. *retas ännu mer* jag vet crying inte vara elaka mot fattiga medmänniskor XP ...det dyraste jag har är den här väskan O_o;;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 11:26 am
Petsy Sephyre kureyuki crying inte snällt crying xd domokun Jag och Petsy har mini wings, och Yannah har chickies. *retas ännu mer* Baggiz har bunnys och chickies plysch har också chickies xp inte så länge till ninja xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 10:33 pm
Petsy Sephyre kureyuki crying inte snällt crying xd domokun Jag och Petsy har mini wings, och Yannah har chickies. *retas ännu mer* Baggiz har bunnys och chickies plysch har också chickies xp och numri har mini's, 2 brev med OMG/AFK hat och 4 brev med deviltail/angel sash xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 4:18 am
numri Petsy Sephyre kureyuki crying inte snällt crying xd domokun Jag och Petsy har mini wings, och Yannah har chickies. *retas ännu mer* Baggiz har bunnys och chickies plysch har också chickies xp och numri har mini's, 2 brev med OMG/AFK hat och 4 brev med deviltail/angel sash xp .. Bevisa det
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 4:22 am
Det är bara lögn ju. neutral
EDIT: Fast med tanke på när han blev medlem så kan det stämma, men jag tvivlar fortfarande.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 4:22 am
numri Petsy Sephyre kureyuki crying inte snällt crying xd domokun Jag och Petsy har mini wings, och Yannah har chickies. *retas ännu mer* Baggiz har bunnys och chickies plysch har också chickies xp och numri har mini's, 2 brev med OMG/AFK hat och 4 brev med deviltail/angel sash xp Jag tror dig inte gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 5:34 am
Petsy Filthy Vad sött. Syskonkärlek. *tittar på chibisarna* heart xd whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 5:36 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 5:44 am
Ögonfärgen passar inte, men jag tycker inte att du skall byta. Svansen bryter färgen, men den får dig att se vild ut. Finns det inget skägg eller något du kan prova? Håret passar, både färg och frisyr! Jag har inga bra tips. 5.7p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 5:45 am
*poserar fult* How do I look today? ;O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 5:46 am
Mikusagi Ögonfärgen passar inte, men jag tycker inte att du skall byta. Svansen bryter färgen, men den får dig att se vild ut. Finns det inget skägg eller något du kan prova? Håret passar, både färg och frisyr! Jag har inga bra tips. 5.7p kan man inte se dig utan mask???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 5:50 am
Ge mig förslag till min avatar!! snälla!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 5:52 am
Blixtra Ge mig förslag till min avatar!! snälla!! ... Sätt på lite fler kläder? o_O Du har ju bara tre föremål på dig. Lite tomt kanske.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 5:53 am
Sephyre Blixtra Ge mig förslag till min avatar!! snälla!! ... Sätt på lite fler kläder? o_O Du har ju bara tre föremål på dig. Lite tomt kanske. Ja.. men det är det jag vill ha förslag till ju.. vad jag ska ha för kläder.. XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 7:47 am
Sephyre kureyuki crying inte snällt crying xd domokun Jag och Petsy har mini wings, och Yannah har chickies. *retas ännu mer* och Baggiz har bunny slippers, Plysch har chickies och Sparvel har en björnhatt o.o Rate me ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|