Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
Hoi, ik ben nieuw! (Stel je zelf voor) Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 19 20 21 22 23 24 ... 154 155 156 157 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Maran F.

PostPosted: Sat Nov 05, 2005 2:35 am

Hey mijn voornaam is Maran 13 jaar ik kom uit Heerenveen (jeweetwel van het Abe Lenstra en Tialf)
Ik heb een heeel erg lieve cavia: Namo heettie.
Ik zit al 6 jaar op Trampoline springen en daarbij ben ik 2de en 4de en 8ste op het Nederlandse Kampioenschap geworden biggrin , ook ben ik kampioen van Friesland, Groningen en Drenthe! 3nodding
Ik zit in de 2de klas van het Gymnasium (jah ik weet het ik ben een nerd cool )
Ik heb een broertje van 7 en ik heb een zusje van 11 en ik heb 2 ouders!
Dat was het wel zo'n beetje

Kussies Maran
PostPosted: Sat Nov 05, 2005 3:37 am

lolz hoi allemaal ik ben "nieuw", heh ik ben jeroen 14 jaar (ja ben niet van t zelfde geslacht als mijn avatar ¬¬) hmm geboren in NL en woon er nog steeds.... meer zou ik niet willen zeggen (laat staan, ik weet nog niet eens wat..XD) dus... hoi?

Adragonfly

Cassidy92

PostPosted: Sat Nov 05, 2005 3:50 am

surprised waarom heb je dan een meisje als avatar???
PostPosted: Sat Nov 05, 2005 4:30 am

Cassidy92

gut gut kan het mij wat boeien, ik vind deze gewoon leuker (mag ik).. :3 ik bedoel, niet alsof het een misdaad is :þ, maaruhh dat mn avatar vrouwelijk is haalt nog niet weg dat ik van t andere geslacht ben ^^

Adragonfly

Pinkelilly

PostPosted: Sat Nov 05, 2005 7:15 pm

Hallo allemaal, ik ben Kelly, ik ben 23 jaar (bij de oudste blijkbaar) en ben nog maar een paar dagen lid. Ik werk als opvoedster, en geweldige job! Ik woon reeds 2 jaar samen. We hebben een aantal diertjes in huis namelijk... 2 honden, 2 katten, 2 schildpadden en 2 visjes. Natuurlijk zijn er dan ook nog van die onwelkome bezoekers zoals vliegen, muggen,...
Groetjes!!
PostPosted: Sun Nov 06, 2005 3:53 am

^_^ iedereen welkom *zwaait*

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Cassidy92

PostPosted: Sun Nov 06, 2005 10:21 am

Adragonfly
Cassidy92

gut gut kan het mij wat boeien, ik vind deze gewoon leuker (mag ik).. :3 ik bedoel, niet alsof het een misdaad is :þ, maaruhh dat mn avatar vrouwelijk is haalt nog niet weg dat ik van t andere geslacht ben ^^

=p vind het niet erg ofzo hoor. was alleen nieuwsgierig...
PostPosted: Mon Nov 07, 2005 7:38 am

Cassidy92
Adragonfly
Cassidy92

join teh club XD haha
owja ben nog wat vergeten, lol van overige standaard info (denk ik in ieder geval XD)
umm 2 broers 1 oudere zus 1 moeder 1 vader (aka ouders), dan nu de HUISDIEREN: 8 katten 1 hond 4 cavia's 1 kenijn 1 jongere zus en 2 gerbillen(gerbillen zijn LEEEEEUUUKK) + 1 hamster.. ennuh, nog iets anders wete? lol zeg t gewoon in deze topic zodat ik er antwoord op geef... in deze topix XD (en als ze TE persoonlijk zijn.. zeg ik het mischien toch nog steeds ^^)

Adragonfly

Cassidy92

PostPosted: Mon Nov 07, 2005 12:29 pm

Adragonfly
Cassidy92
Adragonfly
Cassidy92

join teh club XD haha
owja ben nog wat vergeten, lol van overige standaard info (denk ik in ieder geval XD)
umm 2 broers 1 oudere zus 1 moeder 1 vader (aka ouders), dan nu de HUISDIEREN: 8 katten 1 hond 4 cavia's 1 kenijn 1 jongere zus en 2 gerbillen(gerbillen zijn LEEEEEUUUKK) + 1 hamster.. ennuh, nog iets anders wete? lol zeg t gewoon in deze topic zodat ik er antwoord op geef... in deze topix XD (en als ze TE persoonlijk zijn.. zeg ik het mischien toch nog steeds ^^)

surprised hele dierentuin bij jou thuis... gerbrillen zijn irritant! *had er zelf ook 2* zit je tv te kijken gaat dat beest aan ze kooi knagen! scream
PostPosted: Mon Nov 07, 2005 1:40 pm

naam: deze naam heb ik niet zelf gekozen. is een klote grap van een ex klasgenoote.
leeftijd: 21 sweatdrop

en als je meer wilt weten pmen staat vrij

i want your hotest pic

Adragonfly

PostPosted: Tue Nov 08, 2005 3:12 am

Cassidy92
Adragonfly
Cassidy92
Adragonfly
Cassidy92

join teh club XD haha

surprised hele dierentuin bij jou thuis... gerbrillen zijn irritant! *had er zelf ook 2* zit je tv te kijken gaat dat beest aan ze kooi knagen! scream

iedereen die gerbillen haat is mijn AARDSvijand!!
PostPosted: Tue Nov 08, 2005 4:45 am

Adragonfly
Cassidy92
Adragonfly
Cassidy92
Adragonfly
Cassidy92

join teh club XD haha

iedereen die gerbillen haat is mijn AARDSvijand!!

ik zeg niet dat ik ze haat die van mij was alleen irritant...

Cassidy92

number_17

PostPosted: Tue Nov 08, 2005 5:21 am

Adragonfly
Cassidy92

het verwart anderen alleen...
mensen kunnen nogal snel verlieft worden op gaia..
en zoals je er nu uitziet ben je een meisje maar dan met mannelijke trekken.
soms heel populair bij jongens wink

maar das niet mijn probleem blaugh
PostPosted: Tue Nov 08, 2005 7:01 am

number_17
Adragonfly
Cassidy92

het verwart anderen alleen...
mensen kunnen nogal snel verlieft worden op gaia..
en zoals je er nu uitziet ben je een meisje maar dan met mannelijke trekken.
soms heel populair bij jongens wink

maar das niet mijn probleem blaugh

ik ben een jongen, lol dan kleed ik mn ava op de manier die ik leuk vind lol, dat kan dan wel kloppen wat je zicht maaruhh.. *points @ siggeh*

edit: klink ook zo stom... "mam, pap ik moet jullie iets veretllen... ik ben verliefd geworden op een pixel"

Adragonfly

number_17

PostPosted: Tue Nov 08, 2005 8:58 am

Adragonfly
ik ben een jongen, lol dan kleed ik mn ava op de manier die ik leuk vind lol, dat kan dan wel kloppen wat je zicht maaruhh.. *points @ siggeh*

edit: klink ook zo stom... "mam, pap ik moet jullie iets veretllen... ik ben verliefd geworden op een pixel"
User Image
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 19 20 21 22 23 24 ... 154 155 156 157 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games