|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 23, 2007 3:59 am
No höh minä kun pidin siitä lastenkannesta. Se oli sellainen kiva, värikäs. Aikuisten kansi erittäin tylsä ja sitten se USA kansi oli niin kliseinen. Mutta joo kirjaa en rupea spoilaamaan täällä, mutta loppuun olin tyytyväinen. Se on tärkeintä rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 24, 2007 11:17 am
Yralda Aikuisten kansi erittäin tylsä Ja takakannessa Rowling, yh neutral Halusin lukea kirjan takakannen ja älähdin kun sieltä katsoi joku takaisin, en ihan odottanut. Mutta ne kannet sai pois, ja nyt minulla on läpeensä musta ja koristeeton Potter (no, selkämyksessä kultainen Harry Potter and the blaablablaah -teksti). Tuen. Suunnittelen myös päällystäväni suomikirjani uudestaan jollain muulla kuvalla, minä en yhtään pidä suomipainosten kansikuvista. Hyi! Nyt jatkuu loru sormusten herrasta, ja uskomaton haltiahypetys redface
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 24, 2007 9:27 pm
Liftrasir Harry Potter and the blaablablaah Sain juuri nerokkaan idean! Jonkun pitää kirjoittaa epävirallinen kahdeksas potteri joka on juuri tuon niminen. surprised Se olisi kyllä jotain niin loistavaa että huh.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 25, 2007 8:49 am
Pikku-Timppa Liftrasir Harry Potter and the blaablablaah Sain juuri nerokkaan idean! Jonkun pitää kirjoittaa epävirallinen kahdeksas potteri joka on juuri tuon niminen. surprised Se olisi kyllä jotain niin loistavaa että huh. Olis kyllä, sellanen jossa kerrottais enemmän taustoja ja muita. 3nodding Ja olin kyllä pettynyt tämän kertaiseen kanteen, ne hahmot on tehty ihan liikaa niitä esittävien näyttelijöiden näkösiks. D: Suomi-kannet rocks.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 26, 2007 6:55 am
Einari Olis kyllä, sellanen jossa kerrottais enemmän taustoja ja muita. 3nodding J.K. Rowling on uutisten mukaan suunnittelemassa sellaista 'hakuteosta' jossa kertoo sitten enemmän taustoja ja muuta jänskää..
Mie taas tykkäsin kovasti enemmän aikuisten kannesta. Se lasten kansi.. siinä oli ihan liikaa liikkuvia osia. Ja lasten kannen saa sitten kunhan suomen kielinen ilmestyy xp
Kirjasta tykkäsin kovasti! heart ja kirjaa lukiessa tuli itkeskeltyä aika paljonkin..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 26, 2007 10:55 am
Oooo-ooooo, vähän jänskää. ^^ Pitää sit sekin hankkia, luonnollisesti.
Nyt ikävä kyllä olen taas joutunut jättämään mukavat kirjat vähemmälle ( eli kokonaan pois ) ja siirtymään takaisin kemian/fysiikan/matikan kirjoihin, mikä ihanuus. <3 :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 10, 2007 8:09 am
Agh, onpa paljon luettavaa. Pitäisi lukea Pottereita uudelleen että muistaisin jotain ennen kuin luen uusimman Potterin. Sama pätee Maameren Tarinoihin, olisi mukavaa verrata Goro Miyazakin animea kirjoihin. Ja lisäksi haluaisin jo lukea MMT-sarjan viimeisen osan, Magiaa Mafian Tahtiin ja LeGuinin uuden kirjan, Sanan mahdin, joka on jatkoa Näkemisen Lahjalle. Voivoivoi. Liikaa luettavaa. Dx
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 12, 2007 1:28 am
Uuhh. Kirjasto < 333 Luen usein elämänkertoja,ellaisia kiinnostavia eri bändeistä, ja myö Anne Frakin elämänkerta on luettu^^
Luen myös kauhukirjoja^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 12, 2007 1:29 am
NIIN,ja tietty Potterit olen lukenut!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 22, 2007 11:01 am
Uusin ihastus on nyt George R.R. Martininin Tulen ja Jään laulu-sarja. <3 Aivan loistavaa eeppistä fantasiaa, tarkkaa kerrontaa ja yllättäviä käänteitä, ajoittain ehkä hieman liiankin raskasta jopa, mutta juoni on mielenkiintoinen, nii ei tuu laskettua käsistä alas, suosittelen fantasian suurkuluttajille.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 21, 2007 10:46 am
Hmm, Pottereita... Oon lukenut kaikki, paitsi en viimeistä. Se into loppu 6. kirjan puolessa välissä, en edes muista luinko sitäkään loppuun -.- Mut joo, tällä hetkellä luen semmosta kirjaa kuin Älä usko, älä toivo, älä rakasta, kirjoittanut Johanna Nilsson. Suht koht hyvä, en ole kauheasti ehtinyt lukemaan, kun koulu kulkee rinnalla x_x Mutta viimeksi luin Sujata Masseyn Rei Shimuraa, sarja on mahtava! Itse tykkään todella paljon, sillä kirjoissa näkyy Japanin kulttuuria ripauksella dekkaria =) Tosi jees, pitkästä aikaa jokin kirjasarja, jota jaksaa lukea. Ihmettelen miksen aijemmin ole huomannut niitä siellä kirjaston hyllyssä, mutta löysinpähän vihdoinkin! Tänään luin myös uusinta Fushigi Yuugia, tällä hetkellä ainoa suomennettu mangasarja josta todella tykkäilen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 14, 2008 6:10 am
Luin pari päivää sitten Da Vinci-koodin. Aika mielenkiintoinen ja kaikkea muuta kuin ennalta-arvattava, mutta hieman koulukirjanomainen. Nyt todella heräsi kiinnostus ottaa selvää siinä käsitellyistä asioista... Graalin metsästykseen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 01, 2008 3:24 am
Brandon Sandersson, Elantris on loistava kirja.
Ja viime päivinä on jäänyt yöunet vähäisiki Jim Butcherin Codex of Alera kolmosen kanssa. (Sarjassa tullee olemaan kuusi osaa, eli se ei ole fantasia trilogia, mutta ei myöskään mikään loppumaton tarina.)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 30, 2008 1:49 pm
Kirjallisuustieteen luennoitsija käyttää jatkuvasti esimerkkinä Charlotte Bronten Kotiopettajattaren romaania. Vinksahdin siihen niin paljon, että nyt luen siitä 150 vuotta myöhemmin kirjoitettuja uudelleentulkintoja, joissa kyseinen klassikko käytännössä tuhotaan kokonaan. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|