|
|
|
|
Posted: Mon Jun 04, 2007 1:50 pm
Jag och nåra polare har suttit och solat i några timmar, i ca 40 graders värme, jag är varm och irriterad. Vaktmästare kommer och ska klippa gräset mellan husen, och börjar klippa lite på en gammal tants gräsmatta: Tant: *rusar ut ur dörren* NEEEEEEEEEEEEJ INTE DÄÄÄR! Vaktmästare: Ursäkta? Du bad oss klippa här. Tant: MEN DET BEHÖVS INTE NU!!!! Vaktmästare: confused Tant: HÖR DU INTE VAD JAG SÄGER!? Jag: *skriker från huset mittemot* MEN DET ÄR VÄL BARA ATT KÖRA ÖVER KÄRRINGJÄVELN, HON LÄR JU BARA HA EN MÅNAD KVAR ÄNDÅ!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 04, 2007 1:58 pm
HA HA XD Fan va taskit men bra!! rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 05, 2007 11:21 am
Jag och mamma talar om något som jag inte kommer ihåg för tillfället. Mamma : Fan va pwned jag blev. Jag : Jo, fett med lol. Mamma : OLOLOLOLOLOLOL (Uttalade det, inte skrattade)
Ja, hon älskar att leka tuff med "internetspråk", söt är hon!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 05, 2007 12:04 pm
yennifer Jag och mamma talar om något som jag inte kommer ihåg för tillfället. Mamma : Fan va pwned jag blev. Jag : Jo, fett med lol. Mamma : OLOLOLOLOLOLOL (Uttalade det, inte skrattade) Ja, hon älskar att leka tuff med "internetspråk", söt är hon! :/ Mina föräldrar kan som längst sträcka sig till att utropa "Ääägd!" på ett väldigt tillgjort sätt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 05, 2007 12:14 pm
Det första en liten tjej säger till mig på jobbet: "Får jag smöra in ditt ansikte med smör?"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 06, 2007 10:24 am
Arla har satt ihop en spellista med Mikus musik. The Entertainer startar (Scott Joplin har skrivit den). Miku: "Åh, The Entertainer! Scopp Jotlin! Nej... Jott Scoplin! ... Scott Joplin!"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 07, 2007 9:14 am
Vi var iväg och badade inatt, på morgonen(?) när vi kom hem och skulle sova hade jag fått ett sandkorn i ögat ; Jag - HOHOHO JÄVLAR! Jag har ett sandkorn i ögat, hoppas det är en pärla imorn!
Strax efter att jag sagt det kom jag på att jag inte var en mussla.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 07, 2007 12:53 pm
Jag tog studenten i fredags så jag har inga lärare längre. Följande konversation ägde rum idag.
Miku: Läskigt ;__; Edith: Varför det? Miku: Jag är hemma hos min lärare! Edith: Jag är inte din lärare! Miku: T___________T Buääääh!
Jag vill ha lärare ._. Jag vill ha Edith som lärare!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 11, 2007 12:33 pm
vi sitter barnvakt i en lägenhet i norrköping åt lilla två- eller treåriga melvin. de flesta av er tror jag vet vem och hur alen är med sin smått ***** läggning eller nåt, heh...
tindy: mevlin, ska vi åka hem till alen? melvin: mm... tindy: nej, du ska säja "nää"! ska vi åka till alen? melvin: mm. tindy. men säj nej! du får inte åka till alen! mevlin: åga tj ajen! tindy: gonk
lite senare... tindy håller i kudden och försöker få melvin att lära sig vad hans tygkudde heter.
tindy: säj kudden! melvin: kuu(d)ken! tindy: a**å... är det bara jag som tycker att han säjer nåt helt annat? alla andra: nej, vi hör det också... alex: fråga om vi ska åka tilll alen. tindy: ska vi åka till alen? melvin: mm... åga tj ajen! jemej kuu(d)ken. alla: gonk xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 11, 2007 1:39 pm
*visar ovanstående för Alen*
Alen: xd *död*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 12, 2007 9:36 am
I lekparken, jag och adam sitter i lusthuset.
Adam: *häller ut sin loka över en buske* Tant: ´Tack så jävla mkt Jakob och Adam: *bestämmer sig för att springa där ifrån*
Vid skolavslutningen:
Erika: Du vet Jakob, Det här är sista gången vi kommer ses Jag: Oj, det är det. Måste sticka så jag inte missar bussen.... men vi ses väl nån gång
Vadå fly situationen?! lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 11:32 am
(19:51:34) Adam: jag har 1400 dollar i handen just nu (19:58:43) Arla: Det är mycket. (19:58:48) Arla: Är det inte svårt att skriva då? (19:59:56) Adam: 1 hand adam är fan (19:59:58) Adam: van* (20:00:15) Adam: du lärde ju mig att shift fanns under enter^^ (20:00:30) Adam: fan va jag har haft använding för det, tänker på dig varje gång jag trycker där (20:00:48) Adam: Du adam, det finns en shift här oxo (20:00:52) Adam: eller nått sånt (20:01:16) Adam: så kommer den klassiska bubblan upp och ekande rösten, Du adam, det finns väl en här.. här.. här.. (20:01:29) Adam: nej itne där ditt miffo höger sa jag (20:01:41) Adam: UNDER enter dumhuve (20:05:58) Adam: tänkte flasha med dom i NY, gå och köpa en korv och dra upp en rulle och bläddra i en kvart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 12:01 pm
Wtf?! Arla, jag fattade noll av de där?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 12:28 pm
Åh, Arla man blir så gulligt kompis med honom biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 1:10 pm
Jalkazar Wtf?! Arla, jag fattade noll av de där? xD Det kanske var roligare för mig än för någon annan. Men Adam är rolig. Btw gjorde jag ett typo så att sista raden blev extra betonad. Det skulle den inte vara.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|