|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 7:49 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 7:51 am
*Uses a translator* Uhm, hallo, ik ben dus Diaz.
Ik uit New York! Ik blij dat ik kan eindelijk Nederlands leren.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 9:14 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 20, 2005 12:09 am
hoi allemaal ik zou mezelf ook even voorstellen ik heet sariah ik ben 14 jaar ik ben jarig op 20 september ik woon in Gouda mijn hoby's zijn turnen ,zwemmen en tekenen. ik heb een zus miriam die zit ook hier op gaia ~[ Hikari ]~ dan heb ik nog een broertje die hier niet zo vaak komt . en dan heb ik nog twee huisdieren vlekje (kat) stippie (hond) en dat was het zo een beetje 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 22, 2005 5:41 am
Tja, ben Shellinssa, 20 jaar, zit nog op school, en woon in een klein plaatsje in groningen, ben sinds gister lid van gaia, en ben natuurlijk meteen gaan zoeken naar een nederlandse guild.. en die vond ik!
Verder nog nieuws?...
Ik woon samen, in juni aankomend jaar, is dat eehmm.. 2 jaar alweer.. en aanstaande februari zijn mijn partner en ik 3 jaar bij elkaar...
Als je verder nog iets wil weten, voel je dan vrij om een pm te sturen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 22, 2005 5:47 am
Welkom dames! Als jullie vragen hebben pm me maar!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 23, 2005 9:59 am
hey! ik ben Daan van der Velden, ik ben 12 jaar zit sinds een maand ofzo op de middelbare! Ik woon in Waalwijk dat ligt in Noord Brabant ik heb blauwe ogen en donker haar, ben 1,65 m. kort razz . mijn hobby's zijn computeren en muziek luisteren zoals 50 Cent maar ook The Black Eyed Peas (pop) ik hou van : lui zijn lol ik hou niet van : school
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 24, 2005 11:10 am
Heey ik ben Renee, ben 15, kom uit vlaardingen (voor degenen nie wete waar dat ligt, ten westen van rotterdam...) ik ehh, nouja ik doe op 4 gymnasium, ehh ik dit is het 3e jaar dat ik gitaar speel xd ik doe karate (heb een half blaue band) en ik zit op scouting (das lau) ehh ik luister vooral punkrock pirate , zoals green day en blink 182 ik draag altijd skaterbroeken...
nouja that's about it.. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 25, 2005 7:05 am
Heey een mede Green Day fan... ik ben ook fan van Green Day.,.. ow jah.. en welkom hierzow blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 01, 2005 5:11 am
Laat ik mezelf als nieuw lid ook maar even voorstellen wink
Ik ben Cindy, 18 jaartjes oud, in Maastricht en Naaldwijk (vlakbij R'dam en Den Haag) Nu zullen jullie wel denken, waarom in 2 plaatsen? Maar dat komt zo: Ik ben 'n studentje en woon door-de-weeks in Maastricht, waar ik de opleiding Hoge Hotelschool volg en in het weekend ga ik naar m'n ouders toen in N'wijk. Van hobbies komt er tegenwoordig weinig terecht behalve feesten en gewoon gezellig doen met vrienden enzo....Maar ik vind het ook erg leuk om op vakantie te gaan, beetje crea te doen (fotografie, photoshoppen, tekenen), te lezen, muziek te luisteren (vooral Metal & Rock. Favo's zijn Nightwish, After Forever, Epica en Sontata Arctica) en gewoon beetje doelloze dingen te doen op m'n computer (zoals hier 'n heel verhaal typen :p ) Als je wilt weten hoe ik er uit zie: 1,77, normaal postuur, donker (half)lang haar, bruine ogen, bril op m'n neus en 'n niet te aparte kledingsmaak. Als je nog wat van m'n crea werk wilt zien: cin87.deviantart.com
En als je vragen heb (mits ze niet te raar zijn :p ) stel ze maar hoor, ik bijt niet!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 01, 2005 5:24 am
Hai, welcom bij de guild, enjoy your stay.
Nightwish, echt helemaal te gek! wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 01, 2005 5:33 am
Darlaa Hai, welcom bij de guild, enjoy your stay. Nightwish, echt helemaal te gek! wink Thanx! (Off-topic: over NW gesproken: wel jamer dat Tarja eruit is gekickt sad )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 02, 2005 5:36 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 02, 2005 4:34 pm
Nou ik zal me eigen ook ff voorstellen:
Ben Danny, 22 jaar alweer sweatdrop en ik kom uit herpen n.br. ben slechts 176 cm en heb donkerblond haar met lichte punten. Verder werk ik fulltime in een tuincentrum in wijchen. verdere hobby's: als eerste m'n auto een seat ibiza uit '90 (waarschijnlijk in jan/febr 1tje uit '03 of jonger) om die een beetje op te leuken en dan vooral met neon en led, zit al behoorlijk vol ondertussen dus daarom in dec lekker naar den bosch voor een glow parade. een andere hobby van me is computeren, niet meer zoveel als eerst maar ja wat wil je als je met je auto bezig bent whee . verder heb ik darten als sport, doe dat in competitie verband in oss. verders een beetje hangen met vrienden en ja dat was het dan zo'n beetje. kwa muziek is het makkelijk bijna alles, maar dan voornamelijk trance, hardstyle en hardtrance. maar op z'n tijd pop top40 feestmuziek en ook rock is best wel lekker
nou dat was ie wel volgens mij, mochten er nog vragen zijn check dan gerust m'n cu2 (tenminste als ie nog een beetje up to date is) en anders dan vraagt ze maar gewoon met een pm-tje.
grtn danny
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 03, 2005 7:01 am
heyhey
Ik ben Niels, uit Utrecht, nu nog 17 jaar, voer 21 dagen niet meer Ik speel gitaar, al negen jaar ofzo spaans, en net een klein jaartje elektrisch, en ja ik zit ook nog in een band sweatdrop , mmm what more to say, ik hou van zeilen en snowboarden, ........ en voor vragen moet je me maar gewoon pm/toevoegen.
mzzl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|