|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 07, 2005 11:07 am
stormfighter25 luister allemaal naar mijn star wars rap in mijn sig xp vet lol.... sweatdrop dat vindt ik temminste dit is off-topic dit is een art-topic geen sound-topic
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 07, 2005 11:12 am
.~Horsie~Anne~. stormfighter25 luister allemaal naar mijn star wars rap in mijn sig xp vet lol.... sweatdrop dat vindt ik temminste dit is off-topic dit is een art-topic geen sound-topic maar je mocht ook filmpies cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 07, 2005 11:24 am
We hebben het hier niet over signatures en daarbij is het linken of gebruik makend van filmpjes in je signature VERBODEN bij de Gaia ToS en Guidelines.
In deze topic gaat het over tekeningen die je zelf hebt gemaakt. Wil je je aub daartoe beperken?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 07, 2005 11:35 am
en je hebt het niet zelf gemaakt, dus...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 07, 2005 11:36 am
Heel veel replies!!!
@ Zakou: Bedankt! Trouwens, hoe wist je dat het Naraku was XD Bijna niemand kon het raden!!!
@ Sannieh: Ik durf te wedden dat mijn oude leraren dan weer gaan zeiken van: ja, maar zo kan ze niet zitten! HET KLOPT GEWOON NIET! En mijn oude klasgenoten..... mm, die slaan misschien wel stijl achterover =D MUAHAHAHA
@ Oranjekorfbal: Awe, wat een schattige tekening!!! Leuk zeg! Jammer genoeg kan ik echt NIETS met mijn muis XD Behalve dolls dan XD
@ Horsie: Awe, wat een MEGA KAWAII tekening! Hij's LEUK en SCHATTIG! Echt leuk!! En nog met de muis ook XD Dat kan ik dus echt niet XD Misschien zijn de ogen wat groot vergeleken met de onderkaak (of de onderkaak is wat klein, maar goed, de mond is wel weer in verhouding), maar het haar en die ogen zijn PRACHTIG! Ik blijf er naar kijken! @ Sannieh: KYAAAH! Jij kan ook al weer met je muis tekenen! What a cruel world! crying Waarom ik nou niet? Ik heb het orgineel opgezocht, maar ik vind die van jou leuker! Juist omdat het met de muis is gedaan ^_^ Ik vind hem erg leuk!! Supermooi! Ga zo door.
En @ Sannieh en Horsie: NEE, NIET gaan zeggen: dat zeg je zomaar: ik MEEN wat ik zeg ^_^ Neem het compliment mee, stop het onder je kussen, want je hebt dat verdient!! Echt Waar!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 07, 2005 11:39 am
kittyocean Heel veel replies!!! @ Zakou: Bedankt! Trouwens, hoe wist je dat het Naraku was XD Bijna niemand kon het raden!!! heb je wel eens met fans blaugh hahaha. tja, ik weet het niet, maar het leek mij de meest logische keuze voor bij die zonsondergang. 3nodding ik weet niet waar dat aan ligt sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 07, 2005 11:44 am
Zakou Nenharma kittyocean Heel veel replies!!! @ Zakou: Bedankt! Trouwens, hoe wist je dat het Naraku was XD Bijna niemand kon het raden!!! heb je wel eens met fans blaugh hahaha. tja, ik weet het niet, maar het leek mij de meest logische keuze voor bij die zonsondergang. 3nodding ik weet niet waar dat aan ligt sweatdrop Jij bent SLIM eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 07, 2005 11:54 am
kittyocean Zakou Nenharma kittyocean Heel veel replies!!! @ Zakou: Bedankt! Trouwens, hoe wist je dat het Naraku was XD Bijna niemand kon het raden!!! heb je wel eens met fans blaugh hahaha. tja, ik weet het niet, maar het leek mij de meest logische keuze voor bij die zonsondergang. 3nodding ik weet niet waar dat aan ligt sweatdrop Jij bent SLIM eek weet je dat heel zeker, want je bent de eerste die dat zegt ROFL geintje wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 07, 2005 12:13 pm
kittyocean Heel veel replies!!! @ Sannieh: Ik durf te wedden dat mijn oude leraren dan weer gaan zeiken van: ja, maar zo kan ze niet zitten! HET KLOPT GEWOON NIET! En mijn oude klasgenoten..... mm, die slaan misschien wel stijl achterover =D MUAHAHAHA @ Sannieh: KYAAAH! Jij kan ook al weer met je muis tekenen! What a cruel world! crying Waarom ik nou niet? Ik heb het orgineel opgezocht, maar ik vind die van jou leuker! Juist omdat het met de muis is gedaan ^_^ Ik vind hem erg leuk!! Supermooi! Ga zo door. En @ Sannieh en Horsie: NEE, NIET gaan zeggen: dat zeg je zomaar: ik MEEN wat ik zeg ^_^ Neem het compliment mee, stop het onder je kussen, want je hebt dat verdient!! Echt Waar!! okay op de eerste: jou oudleraren hebben geen stijl/smaak/beeld van art op het 2de: muis tekening van me aller eerste (en dan nog wel met deze kut (sorry voor me woorden kitty) hand heb echt moeite iets te doen ik kan niet gewoon tekenen en nu met deze hand al helemaal nie kan met moeite en raar pen vast houden schrijven ik wil net zo mooi als jou kunnen tekenen lieve kitty (waar woon je???) ik wil les van je!!!!!!!!!! en op het 3de: als jij ook je complimentjes veilig opbergt en aanneemt want jij is net zo twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 07, 2005 12:24 pm
Okay Sannieh, dat geef ik toe XD Ik ben net zo erg. Wat is er nu precies met je hand aan de hand? (oi, klonk vreemd XD) Ik bouw mijn tekeningen altijd uit basisvormen op; het hoofd is een bal met een punt (kin), het lichaam is 2 ballen, aan elkaar gemaakt....
Misschien een tip: print plaatjes uit (laagste kwaliteit XD anders is het zonde) en probeer daar basisvormen in te ontdekken. De bovenarm en de onderarm zijn beiden een worst die aan een bal vast zitten *de elleboog*
Misschien een boek over anatomie? Of andere tekenboeken?
En Zakou; ja ik weet het zeker XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 07, 2005 12:31 pm
twisted WERE GONNA RULE YOU ALL!!!!! twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 07, 2005 12:38 pm
kittyocean Okay Sannieh, dat geef ik toe XD Ik ben net zo erg. Wat is er nu precies met je hand aan de hand? (oi, klonk vreemd XD) Ik bouw mijn tekeningen altijd uit basisvormen op; het hoofd is een bal met een punt (kin), het lichaam is 2 ballen, aan elkaar gemaakt.... Misschien een tip: print plaatjes uit (laagste kwaliteit XD anders is het zonde) en probeer daar basisvormen in te ontdekken. De bovenarm en de onderarm zijn beiden een worst die aan een bal vast zitten *de elleboog* Misschien een boek over anatomie? Of andere tekenboeken? En Zakou; ja ik weet het zeker XD mijn hand (dat is wel offtopic, ik geef mezelf al een tik hoor kitty * pakt een hamer en slaat op der kop* nou dat is een niet leuk vies bloederig verhaal ik was aan het werk op me werk (houtbedrijf die bouwpakketten voor praxis enzo maakt) ik moest van die joekel planken anderhalf keer groterdan mij door de machine halen, plank bleef voor de 20ste keer vast. wij (ik en de jongen aan de overkant die de planken opving) steeds de baas halen (ja we mogen ze nie doorduwen) hij steeds komen en zegt ja duw deze er maar door heen hierna maken we hem schoon machine is verstopt dus ik duwde de plank verder. ik glij uit over zaagsel ofzo (weet nie wat er presies gebeurde ging te snel) en ik probeerde de buitenkant (veilige kant) van de machine te pakken. die miste ik en belande met me hand in de boormachine (in de grootste boor voor een gat als dit | zo groot als hier tussen|) was letterlijk ook z'n gat geworden ik naar ziekenhuis gebracht met spoed (gewone auto van medewerkster) en daar hebben ze lang lopen kijken me vingers getest fotos gemaakt om te kijken of me bot geraakt is. die is licht geraakt. daarna wond gehecht 4 hechingen en 1 hecht pleister (5 in totaal dus) nu is de wond boven al dicht maar van binnen dus nog nie. als ik de deurknop wil ondraaien lijkt het of de wond openscheurt. een glas dtingen optillen kan ik al nie en al helemaal geen kracht er in zetten
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 07, 2005 12:44 pm
Sannieh kittyocean Okay Sannieh, dat geef ik toe XD Ik ben net zo erg. Wat is er nu precies met je hand aan de hand? (oi, klonk vreemd XD) Ik bouw mijn tekeningen altijd uit basisvormen op; het hoofd is een bal met een punt (kin), het lichaam is 2 ballen, aan elkaar gemaakt.... Misschien een tip: print plaatjes uit (laagste kwaliteit XD anders is het zonde) en probeer daar basisvormen in te ontdekken. De bovenarm en de onderarm zijn beiden een worst die aan een bal vast zitten *de elleboog* Misschien een boek over anatomie? Of andere tekenboeken? En Zakou; ja ik weet het zeker XD mijn hand (dat is wel offtopic, ik geef mezelf al een tik hoor kitty * pakt een hamer en slaat op der kop* nou dat is een niet leuk vies bloederig verhaal ik was aan het werk op me werk (houtbedrijf die bouwpakketten voor praxis enzo maakt) ik moest van die joekel planken anderhalf keer groterdan mij door de machine halen, plank bleef voor de 20ste keer vast. wij (ik en de jongen aan de overkant die de planken opving) steeds de baas halen (ja we mogen ze nie doorduwen) hij steeds komen en zegt ja duw deze er maar door heen hierna maken we hem schoon machine is verstopt dus ik duwde de plank verder. ik glij uit over zaagsel ofzo (weet nie wat er presies gebeurde ging te snel) en ik probeerde de buitenkant (veilige kant) van de machine te pakken. die miste ik en belande met me hand in de boormachine (in de grootste boor voor een gat als dit | |) was letterlijk ook z'n gat geworden ik naar ziekenhuis gebracht met spoed (gewone auto van medewerkster) en daar hebben ze lang lopen kijken me vingers getest fotos gemaakt om te kijken of me bot geraakt is. die is licht geraakt. daarna wond gehecht 4 hechingen en 1 hecht pleister (5 in totaal dus) nu is de wond boven al dicht maar van binnen dus nog nie. als ik de deurknop wil ondraaien lijkt het of de wond openscheurt. een glas dtingen optillen kan ik al nie en al helemaal geen kracht er in zetten ja maar waarom ga je dan ook op zo iets gevaarlijks werken kind? eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 07, 2005 12:47 pm
.~Horsie~Anne~. Sannieh kittyocean Okay Sannieh, dat geef ik toe XD Ik ben net zo erg. Wat is er nu precies met je hand aan de hand? (oi, klonk vreemd XD) Ik bouw mijn tekeningen altijd uit basisvormen op; het hoofd is een bal met een punt (kin), het lichaam is 2 ballen, aan elkaar gemaakt.... Misschien een tip: print plaatjes uit (laagste kwaliteit XD anders is het zonde) en probeer daar basisvormen in te ontdekken. De bovenarm en de onderarm zijn beiden een worst die aan een bal vast zitten *de elleboog* Misschien een boek over anatomie? Of andere tekenboeken? En Zakou; ja ik weet het zeker XD mijn hand (dat is wel offtopic, ik geef mezelf al een tik hoor kitty * pakt een hamer en slaat op der kop* nou dat is een niet leuk vies bloederig verhaal ik was aan het werk op me werk (houtbedrijf die bouwpakketten voor praxis enzo maakt) ik moest van die joekel planken anderhalf keer groterdan mij door de machine halen, plank bleef voor de 20ste keer vast. wij (ik en de jongen aan de overkant die de planken opving) steeds de baas halen (ja we mogen ze nie doorduwen) hij steeds komen en zegt ja duw deze er maar door heen hierna maken we hem schoon machine is verstopt dus ik duwde de plank verder. ik glij uit over zaagsel ofzo (weet nie wat er presies gebeurde ging te snel) en ik probeerde de buitenkant (veilige kant) van de machine te pakken. die miste ik en belande met me hand in de boormachine (in de grootste boor voor een gat als dit | |) was letterlijk ook z'n gat geworden ik naar ziekenhuis gebracht met spoed (gewone auto van medewerkster) en daar hebben ze lang lopen kijken me vingers getest fotos gemaakt om te kijken of me bot geraakt is. die is licht geraakt. daarna wond gehecht 4 hechingen en 1 hecht pleister (5 in totaal dus) nu is de wond boven al dicht maar van binnen dus nog nie. als ik de deurknop wil ondraaien lijkt het of de wond openscheurt. een glas dtingen optillen kan ik al nie en al helemaal geen kracht er in zetten ja maar waarom ga je dan ook op zo iets gevaarlijks werken kind? eek uitzend bureau doet dat nie ik
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 07, 2005 1:20 pm
als me hand helemaal beter is mag je me les geven kitty blaugh heart blaugh heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|