Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Rakkautta ilmassa tai sitten ei. Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Seurusteletko vakituisesti?
Juu. ^^
24%
 24%  [ 14 ]
En.
47%
 47%  [ 27 ]
Ei kai tassa mitaan hataa sinkkunakaan ole.
28%
 28%  [ 16 ]
Total Votes : 57

Erfa

PostPosted: Wed Mar 12, 2008 6:59 am

Zeggo
Erfa
Haluan nyt pieniä vastauksia niiltä, jotka jo seurustelevat.

1. Miten löysit kanssasi olevan tyypin?
2. Onko se tyyppi henkilö, jonka olet jo tuntenut pitkäänkin?

Vastaan molempiin:
Tapasin nykyisen rakkaani nuorten musiikkileirillä, kohta seitsemän vuotta sitten. Muutaman vuoden ajan tapasimme vain kesäisin samalla leirillä, pysyimme tiukasti kavereina, vaikka piilotunteita alkoi jo olla.
Siitä eteenpäin näimme ohimennen koulun käytävällä ja edelleen leireillä, ja nyt toista vuotta voimme tavata toisemme joka välitunti ja perjantaisi-iltaisin pelikerhossa. Nyt kun olemme yhdessä, näemme myös viikonloppuisin.

Tunnustimme tunteemme vasta viime vuoden toukokuussa, joten kyllä, tunsimme toisemme kauan ennen päätymistämme yhteen whee
Ja hyvä niin. Kokemukseni pohjalta voin sanoa, että toisen tunteminen hyvin pitää suhteen paremmin koossa.

Kiitos vastauksesta. Itse olen tuntenut tyypin josta tykkään pienestä pitäen. ( olimme samassa tarhassa, sitten ala-asteella ) Mutta hän meni eri ylä-asteelle.
Näimme vielä seuraavana syksynä, kun hän tahallaan ajoi kaupungin valoissa takarenkaaseeni. Hän on melkein viereisessä koulussa ja näen yleensä, kuinka hän ajaa koulusta kotiin. Mutta olen liian ujo mennäkseni sanomaan mitään... Ja se jos mikä ottaa kalloon.
PostPosted: Wed Mar 12, 2008 9:57 am

Erfa

Kiitos vastauksesta. Itse olen tuntenut tyypin josta tykkään pienestä pitäen. ( olimme samassa tarhassa, sitten ala-asteella ) Mutta hän meni eri ylä-asteelle.
Näimme vielä seuraavana syksynä, kun hän tahallaan ajoi kaupungin valoissa takarenkaaseeni. Hän on melkein viereisessä koulussa ja näen yleensä, kuinka hän ajaa koulusta kotiin. Mutta olen liian ujo mennäkseni sanomaan mitään... Ja se jos mikä ottaa kalloon.

Jos olet tarpeeksi varma tunteistasi ja hänellä ei ole vielä aavistustakaan niistä, kerää rohkeutesi ja varaudu takaiskuun?

Oma ensi-ihastukseni kesti koko yläasteen ajan, tunnustin kyllä tunteeni rohkeasti ja yritin kovasti saada hänet tuntemaan samoin, mutta hän ei ilmeisesti koskaan pitänyt minusta niin paljoa.
Ihastus kuitenkin katosi heti, kun hän meni jatko-opiskelemaan muualle enkä nähnyt häntä lähes päivittäin. Näen häntä yhä satunnaisesti, mutten tietenkään enää haikaile hänen peräänsä.

Sinun tapauksessasi tunteet kuitenkin ovat säilyneet "eron" jälkeenkin, joten minulla ei ole omakohtaista kokemusta. Rohkea kuitenkin kannattaa olla ja luottaa tunteisiinsa, myös rohkea ottamaan vastaan tuloksen, oli se sitten mitä tahansa.

...Ajoi tahallaan takarenkaaseesi? Kuulostaa jännältä.

Zeggo

Taxet
Crew

PostPosted: Wed Mar 12, 2008 10:00 am

Erfa

1. Tais olla treeniksellä erään illan aikana.

2. En kovin pitkään. Nyt jo kyllä päältä vuoden (niin kauan ollaan yhdessä pörrätty) mutta opin hänestä kaiken tarpeellisen ensimmäisen kahden viikon aikana. Niinpä siinä ei mennytkään kuin 2 kuukautta niin menimme kihloihin.

Kihlauksestakin tuli siis vuosi täyteen viimeviikon sunnuntaina. surprised
PostPosted: Thu Mar 13, 2008 5:42 am

Zeggo
Erfa

Jos olet tarpeeksi varma tunteistasi ja hänellä ei ole vielä aavistustakaan niistä, kerää rohkeutesi ja varaudu takaiskuun?

Oma ensi-ihastukseni kesti koko yläasteen ajan, tunnustin kyllä tunteeni rohkeasti ja yritin kovasti saada hänet tuntemaan samoin, mutta hän ei ilmeisesti koskaan pitänyt minusta niin paljoa.
Ihastus kuitenkin katosi heti, kun hän meni jatko-opiskelemaan muualle enkä nähnyt häntä lähes päivittäin. Näen häntä yhä satunnaisesti, mutten tietenkään enää haikaile hänen peräänsä.

Sinun tapauksessasi tunteet kuitenkin ovat säilyneet "eron" jälkeenkin, joten minulla ei ole omakohtaista kokemusta. Rohkea kuitenkin kannattaa olla ja luottaa tunteisiinsa, myös rohkea ottamaan vastaan tuloksen, oli se sitten mitä tahansa.

...Ajoi tahallaan takarenkaaseesi? Kuulostaa jännältä.

Olen tykännyt jo tästä tyypistä ala asteen lopulla. Silloinkin olimme vielä kavereita. Kyllä ihastuin tuossa 7 luokalla yhteen toiseen, mutta vain hetkeksi. Huomasin tyypin olevan idiootti, ja en sen jälkeen ole sen kuummin ajatellut tyyppiä.

Joo, tämä takarengas juttu ei ollut ensimmäinen outo teko tältä tyypiltä. Kun istuimme vierekkäin ala asteella, ja minulla oli hikka, hän matki tahalleen perässä. Se oli joskus rasittavaa, mutta ymmärsin kyllä, että kaverit saavat tehdä niin.
Hän on hiukan oma laatuinen ( & hauska) tyyppi muutenkin. Tulee helposti toimeen hänen kanssaan. ^^

Erfa

Erfa

PostPosted: Thu Mar 13, 2008 5:44 am

Pikku-Timppa
Erfa

1. Tais olla treeniksellä erään illan aikana.

2. En kovin pitkään. Nyt jo kyllä päältä vuoden (niin kauan ollaan yhdessä pörrätty) mutta opin hänestä kaiken tarpeellisen ensimmäisen kahden viikon aikana. Niinpä siinä ei mennytkään kuin 2 kuukautta niin menimme kihloihin.

Kihlauksestakin tuli siis vuosi täyteen viimeviikon sunnuntaina. surprised

Wow. Nopeaa toimintaa. ( kuten mainoksessa; "suomi, maailman nopein kansa") Mutta hyvä, että tulet tämän henkilön kanssa niinkin hyvin toimeen. ^^
PostPosted: Fri Mar 28, 2008 7:45 am

minun luokkakamuni, Eerik ei se nyt mikään poikaystävä mut haluun olla hänen kanssa aina! joskus on kivaa kertoo vitsejä hänelle et haha... 4laugh

bannnnnnned_234324324

Sepfire

Friendly Fatcat

6,850 Points
  • Somebody Likes You 100
  • Dressed Up 200
  • Friendly 100
PostPosted: Wed May 07, 2008 2:11 am

User ImageI'll be your dream

Arrgh! Minä niin inhoan tätä omaa tilannettani, haluaisin tunnustaa eräälle pojalle, että pidän hänestä, mutta en tiedä miten kertoa hälle, ilman että loukkaisin omia tai hänen tunteitansa ninja **kele

Jelppiä?

User Image
I'll be your wish
PostPosted: Thu May 08, 2008 6:35 am

Sepfire

Arrgh! Minä niin inhoan tätä omaa tilannettani, haluaisin tunnustaa eräälle pojalle, että pidän hänestä, mutta en tiedä miten kertoa hälle, ilman että loukkaisin omia tai hänen tunteitansa ninja **kele

Jelppiä?

User Image
I'll be your wish

Pure nenästä. Tai jostain muusta vähemmän intiimistä kohdasta.

Kokemuksella: toimii. 3nodding

Taxet
Crew

Liffy Glitter

PostPosted: Fri May 09, 2008 3:44 pm

Joo, pureminen on todettu hyväksi. Itsellä positiivisia kokemuksia käsivarren rouskaisusta.
PostPosted: Wed May 14, 2008 11:00 pm

Pikku-Timppa

Pure nenästä. Tai jostain muusta vähemmän intiimistä kohdasta.

Kokemuksella: toimii. 3nodding

Ei riitä tällä tyypillä pokka moiseen hommaan :'D
Mutta joo, saatan ehkä viikonloppuna soittaa hälle, mikäli tämä turvotus poskessa laskeepi.

User Image
I'll be your wish

Sepfire

Friendly Fatcat

6,850 Points
  • Somebody Likes You 100
  • Dressed Up 200
  • Friendly 100

Taxet
Crew

PostPosted: Sat Jun 07, 2008 4:30 am

Elämäni helpoin ero.

Yksinkertainen sopimus vain siitä että ei toimi enää. Aavistelin minä sitä jo pitemmän aikaa, mutta kyllä se silti hieman harmittaa.

Helpottavaakin omalla tavallaan. Päättyipä epätietoisuuskin. Ei ehkä ihan niin miten olisin tahtonut, mutta niin käy joskus.

Elämä jatkuup.
PostPosted: Sun Jun 08, 2008 6:28 am

Minä menin naimisiin eilen. heart

Ajateltiin mennä jo aiemmin, mutta pari kuukautta kihlauksen jälkeen muutti minun masuun sellainen pikkupoika.

Oli tosi kivat juhlat, vaikka kieltämättä oli stressaavaa järjestää häitä ja samaan aikaan hoitaa vauvaa.

LittleLilyKitty

Tiny Kitten

Taxet
Crew

PostPosted: Mon Jun 09, 2008 11:02 am

LittleLilyKitty

Ajateltiin mennä jo aiemmin, mutta pari kuukautta kihlauksen jälkeen muutti minun masuun sellainen pikkupoika.

Oli tosi kivat juhlat, vaikka kieltämättä oli stressaavaa järjestää häitä ja samaan aikaan hoitaa vauvaa.

Onneksi olkoon! 3nodding
PostPosted: Tue Jun 10, 2008 10:02 am

Pikku-Timppa
LittleLilyKitty

Onneksi olkoon! 3nodding
Kiitosta. smile

LittleLilyKitty

Tiny Kitten

Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items