Min favoritanime just nu är Hunter x Hunter.
Den handlar om några som vill bli Hunters av olika anledningar. Huvudpersonen vill bli det för at tträffa sin far som han aldrig sett för till exempel. Ja, handlingen är inte så avancerad, inte hittills iallafall (har sett till avsnitt 30 nånstans).
Jag gillar den för den är trevligt tidsfördriv, rolig humor, den är spännande och hänför mig helt, bra karaktärer som man gillar... fastän det är ganska vanligt shounentema och man kan räkna upp typ hundra olika anime med samma handling så känns den ändå speciell för den är i ett så bra utförande. Jag älskar även bakgrundsmusiken.
På bilden här intill är huvudpersonerna Leorio, Kurapika, Gon och Killua. Jag har ingen favorit, jag tycke rlika mycket om alla.
Hahaha, när jag skrev det här kändes det som när man skrev recensioner på lågstadiet xD Men jag har bättre recensioner på min hemsida, så det väger upp. När allt kommer omkring är ju inte det här en recension utan bara en presentation och väldigt kort om vad jag tycker
smile Och det här sista stycket skrev jag enbart för att det såg så tomt ut eftersom jag satte bilden så där på sidan och den var större än jag tänkt mig så det såg tomt ut här.