|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 8:51 am
Svarta byxor, brun skjortaktig grej, och grå strumpor med nasse på..(underkläder också självklart, mönster och färg på dessa är ovesäntligt)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 9:16 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 11:34 am
Blåa snobben underkläder, Cammoflage byxor.... Svart linne. gonk
Inte orkat fixa iordning mig idag heller, drog bara på mig första bästa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 11:49 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:03 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:05 pm
Känns lite lamt att berätta vad man har på sig.
Men, just nu sitter jag i underkläder, skjorta, kjol, knästrumpor och ett par fårtofflor. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:24 pm
mörkblåa mys byxor & stor mörklila t-shirt.. nu ska jag gå och lägga mig till sängs.. Godnatt folket 3nodding domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 1:38 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 2:52 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 2:33 am
svart/grön randig tröja, svart kjol med massa sömmar och konstiga tudilutter på sweatdrop , svarta leggings, svarta knästrumpor med rosa rosetter, svarta kängor (med nya döskalleskosnören xd ), svart/vit palestinasjal, svart kavaj + en liten röd rosett i håret whee 4laugh
OCH underkläder. svarta såklart wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 2:49 am
svarta jeans, en långärmad, vit tröja och en svart kortärmad tröja över. Och mina vitgröna skor...e_e
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 3:02 am
Ett par svarta ysbyxor (pyjamas?) och en svart Children of Bodom t-tröja med röd text på.. smile Med andra ord, aldeles utmärkt klädd för att kunna rumstera om i fotolabbet och framkalla och kopiera film precis hur söligt jag vill biggrin Bidde gårdagens kjol istället.. orkar inte ha byxor <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 3:05 am
Ett par svarta kalsonger.....Ett par svata vida lipservice byxor med stora fickor, massa D-ringar och lite gråt skotrutigt typ lite här och var.....och en svart t-shirt med werdo tryck på
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 15, 2004 4:17 am
svarta utställda (jättemycket) byxor från Saturn return [väldigt bra affär] min svarta tröja från igår, klocka, underkläder,skor och strumpor 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|