|
|
|
|
Posted: Thu May 03, 2007 9:36 am
Du har bytt användarnamn...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 03, 2007 1:13 pm
Mikusagi Du har bytt användarnamn... ORLY? heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 06, 2007 1:02 pm
JAG KOMMER!! LÄTT!! biggrin DD Jag tar med jordgubbar ! *metal pose*
Folk kan även komma med förslag till aktiviteter och lekar som vi kan underhålla oss med under dagen. *MeroWinger och EvilStrawberry skriker FOTLEKEEEENNN!!!*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 06, 2007 1:17 pm
Yes! Ichigo + Fotleken = heart
:3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 06, 2007 1:18 pm
Lmao sweatdrop narutards ftw. Vi måste verkligen köpa sånadär headbands på SF Evil xDD annars är vi inte riktiga space monkeys. <3 men vi två kommer lätt iaf *metal posar med Evil* Meij är det något spec som du önskar dig i födelsedagspresent btw? rolleyes kommer inte på något bra... eftersom jag inte känner dig så vet jag ju inte vad du gillar och inte gillar xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 06, 2007 1:25 pm
JUSTE! Såg en i Sickla i fredas XD!! Jag typ eek X'D
jag ska iaf ge några mannar i min arme som ska ta över världen :3 Jordgubbar ftw
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 06, 2007 1:28 pm
EvilStrawberry JUSTE! Såg en i Sickla i fredas XD!! Jag typ eek X'D jag ska iaf ge några mannar i min arme som ska ta över världen :3 Jordgubbar ftw Dumenar VÅRA mannar... YARRR pirate we'll set sail in search for One Piece
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 06, 2007 1:31 pm
4laugh Yaaay pirate Vi får döpa dom till gubbarna i One Piece :O Den goaste ska va Ruffy >:3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 06, 2007 1:34 pm
EvilStrawberry 4laugh Yaaay pirate Vi får döpa dom till gubbarna i One Piece :O Den goaste ska va Ruffy >:3 Hmmm *tänktillsituation* ... det blir... uhh nog du va? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 06, 2007 1:37 pm
Mejis Önskelista:
Söta saker Mjuka saker Lena saker En ponny Färgpennor Smör
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 06, 2007 1:46 pm
iMeijerem Mejis Önskelista:Söta saker Mjuka saker Lena saker En ponny Färgpennor Smör D; Ponny blir nog lite dyrt... smör smälter och jag äter färgpennor T__T
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 06, 2007 1:48 pm
Men vi har vår lilla plan domokun Moa ha ha!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 06, 2007 1:53 pm
EvilStrawberry Men vi har vår lilla plan domokun Moa ha ha! Jah absolut, jag KAN ju rita med färgpennor också mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 06, 2007 1:57 pm