Elfinzu
Nou kerstvrouwtje ik snap wel waarom Viktor & Rolf jou kledingadvies vragen razz .
Maar jah wel leuk dat je hier in de guild bent, en kan jij je man ff belen en vragen of hij mij nog kent?
P.s ik had hem ooit met iets geholpen.
Maar jah wel leuk dat je hier in de guild bent, en kan jij je man ff belen en vragen of hij mij nog kent?
P.s ik had hem ooit met iets geholpen.
*Maakt contakt met Santa via de superdeluxe angelic headset. Ik hoor geruis...
gr...gr...trsstt.... Ow ik heb contakt.
Kerstvrouwtje: Schattjeeeee lieverdje poepiepoepiepoepoeeeeee.
Santa: Uhww jah??
Kv: ken je elfinzu nog, die lieve jongen heel erg zen?
Santa: uhhh jah, dat is die brave jongen, jah die ken ik nog wel jah.
Kv: Ik denk dat hij nog wel wat in zijn sok wilt.
Santa: regel jij dat even lekker zelf. Ik ben hier druk bezig met de FLIPPER.
Kv: Is die alweer stuk?
Santa: Jah, het Fantastische, Lekkere, Interessante, Peper, Paarse, Eet, Ragazijn is alweer naar zijn grootje. Misschien moet ik maar een gewoon magazijn bestellen, alleen het probleem zal ik ooit een Magazijn vinden voor zoveel kadootjes?
Kv: NOu probeer hem te fiksen dan, je moet hem ook niet zo volproppen, het is tenslotte maar een FLIPPER met een capaciteit van ongeveer 999999999 miljoen kadootjes. En dat op een 1 kubieke meter. Je moet gewoon niets teveel er nog bij willen doen.
Santa: Jah schatje, je hebt gelijk, ga nu maar verder met je harmonische s**t. En haal die eyeliner van je ogen af, je bent zo net een ghotic.
Kv: Dat is juist mooi in de wintertijd, je loopt echt zo achter. Denk aan een waterval. Dat is heel Chi!!! Denk aan je positieve energie. Zie een wit licht, maar ehhh loop er niet heen schat!!!
Tuut Tuut Tuut, er kwam opeens geen geluid meer uit de Headset...
Waaaaaaaaaaaaa ik heb hem vermoord!!!!!
Waaaaaaaaaaaa wat moet ik nu!!!!
...