Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Archief - Bijzondere oude Threads
Advent { De markt is verlengd!! } Goto Page: [] [<] 1 2 3 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Wanneer heb jij kerst voor het eerst gezien dit jaar?
Voor halloween.
35%
 35%  [ 6 ]
Tussen halloween en sinterklaas.
29%
 29%  [ 5 ]
Tussen sinterklaas en nu.
29%
 29%  [ 5 ]
Ik heb nog niets van kerst gezien.
5%
 5%  [ 1 ]
Total Votes : 17

Miss Flowerbomb

PostPosted: Sat Dec 09, 2006 12:41 pm

kittyocean
Kerstvrouwtje
kittyocean
Ik wil, ondanks dat ik een verstokte sintgast fan ben en grote kerstvent hater ben, toch deze periode wat meer voor de Guild betekenen. Ik neem het kerstverhaal (van jezus etc) wel op me ^_^ Als ik er ten minste een eigen draai aan mag maken/geven ^_^

Kerstvent hater??? crying
Mijn man en ik voelen ons zeer beledigd... Gelukkig voor jou is hij er niet maar ben ik er. Ik ben een vrouw. Wij vrouwen moeten een front vormen. Een front voor de liefde. Zeg het na: EROS. Wij zijn allemaal lichtjes, jingleeee all the way!!! Trouwens weet jij of er hier ergens een kaptafel is, ik moet mijn beautycase nog kwijt. Hij zit in me slee. Kun je even iemand optrommelen om hem te halen. Anders breken mijn nagels, dat zou echt zonde zijn!

De kerstvent is zo'n rip-off van de sint XD Maar ik heb wat tegen de KerstVENT, niet tegen het kerstvrouwtje wink

Mooi maar nu zoek ik nog steeds iemand die even mijn beautycase kan optillen. Trouwens kan iemand een lekker bedje voor me regelen?
PostPosted: Sat Dec 09, 2006 12:52 pm

User ImageIk ben een kerst event lover ^_^ dat jezus gedoe en god geloof ik niet in en de kerstman ben ik niet echt van gecharmeerd. maar ik ben ik gek op bomen, verzierzels, eten, snoep, kadootjes, kleding,kerstfilms , en alles er om heen!! 4laugh de religieuse kant er van vind ik leuk als nolstalgie en decoratie maar verder niet.

Love the spirit, Merry Christmas

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Miss Flowerbomb

PostPosted: Sat Dec 09, 2006 1:08 pm

Darlaa
User ImageIk ben een kerst event lover ^_^ dat jezus gedoe en god geloof ik niet in en de kerstman ben ik niet echt van gecharmeerd. maar ik ben ik gek op bomen, verzierzels, eten, snoep, kadootjes, kleding,kerstfilms , en alles er om heen!! 4laugh de religieuse kant er van vind ik leuk als nolstalgie en decoratie maar verder niet.

Lieff, dat vind ik nou ook. AL dat lekkere eten, al die mooie tierelantijntjes. Dat past gewoon bij een kerstvrouwtje. Wat een lief en braaf meisje ben jij. Alleen wel een beetje opgepast hea over Santa, hij heeft me deze Staff Of The Angels gefinancierd en zonder dat kan ik geen kadootjes geven. Maar jouw tekst heeft mij geraakt. Tot diep in mijn ziel. Iemand die de kerst gedachte nog geloofd. Iemand die van de gezelligheid houdt.

Do re mi fa so la ti do, ik heb voor jou ook een mooi cadeau!
PostPosted: Sat Dec 09, 2006 1:11 pm

User ImageOoooooo, Dank U! biggrin

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Miss Flowerbomb

PostPosted: Sun Dec 10, 2006 3:28 am

Darlaa
User ImageOoooooo, Dank U! biggrin

Trouwens leuke siggy's heb je. Goede kleurverhouding, heel styvol. Jouw kleding styl ook, natuurlijk kan het niet tippen aan mijn geweldigheid. Majah ik ben dan ook geboren voor de mode. Trouwens heeft iemand mijn Gucci Jurkje gezien, hij is donkerzwart. Met een paar nieuwe Prada stilleto's en een vintage diadeem ben ik echt de bling!
PostPosted: Sun Dec 10, 2006 11:01 am

zal ik eens mij mening geven kerst vindt ik heel leuk maar dat is voor de3 mensen in amerika enzo (of op amerikaanse sites ik vindt niet dat ze de kerstman naar nederland moeten halen

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100

Miss Flowerbomb

PostPosted: Mon Dec 11, 2006 6:10 am

XDmaster4
zal ik eens mij mening geven kerst vindt ik heel leuk maar dat is voor de3 mensen in amerika enzo (of op amerikaanse sites ik vindt niet dat ze de kerstman naar nederland moeten halen

Ik hem hem vermoord (zie de thread: ~kerstvrouwtje came into adpe~)....
PostPosted: Mon Dec 11, 2006 6:19 am

Lieve huurders en shop-aholics, jullie kunnen jullie kraampjes gaan inrichten. Als je vind dat er nog iets in de openingspost moet komen, stuur even een PM en ik zal zie nwat ik voor je kan doen.

Fijne feestdagen en vergeet niet regelmatig wat gold te doneren aan het goede doel wink

Arty_von_Dutch

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Tue Dec 12, 2006 7:48 am

[singalong]
Jingle bells Jingle bells Jingle bell rock

[/singalong]
PostPosted: Tue Dec 12, 2006 8:09 am

*bekijkt de kerstboom* whee Leve kerst!!! nog maar een paar dagen en dan.........

kassiopeia

9,100 Points
  • Invisibility 100
  • Alchemy Level 2 100
  • Clambake 200

Elfinzu

PostPosted: Tue Dec 12, 2006 2:53 pm

Naam: Elfinzu
Naam stalletje: X-MAS Sell Out!!!
Eventuele informatie die je kwijt wilt: Het zijn kleine spulletjes niet al te duur biggrin
PostPosted: Tue Dec 12, 2006 2:54 pm

Is er dit jaar ook en plan van kerst kado`s aan elkaar geven ? Of is dat er al en weet ik niks van biggrin xd

Elfinzu

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Wed Dec 13, 2006 1:17 am

Als je je goed gedraagt wil een Kerstvrouwtje nog wel eens een presentje uitdelen :3
PostPosted: Fri Dec 15, 2006 11:52 am

Wat een leuke kerstboom!!

En binnenkort act 2 ... al ben ik zondag en maandag weg XD

kittyocean
Captain

Reply
Archief - Bijzondere oude Threads

Goto Page: [] [<] 1 2 3 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers