|
|
|
|
Posted: Wed Dec 27, 2006 6:17 am
melancolique Vaikuttaa epäilyttävältä hommalta ja rahat menee kuitenkin jollekin mafialle, jota Lanzer johtaa. rofl sa-mi-ra Ja mun mielesta donation itemien hinnat on kylla aivan kohtuullisia, ottaen huomioon miten paljon aikaa ja vaivaa taman sivun yllapitamiseen kaytetaan, ja kun sivu on muuten ilmainen. Minunkin mielestäni. Jotain 4 € vuodessa vois ihan hyvin käyttää Gaia-juttuihin. Ja omista rahoista kun käyttää niin ei vanhemmatkaan saa hepulia. ''>_> Täytyy kummiskin vielä miettiä, vaikka olenkin sen verran epätoivoisella rajalla että ihan hyvin voisin maksaa pikseleistä oikeaa rahaa. rofl Jos se jotain 5 € olisi niin ei takuulla, mutta 2 €/tavara ei ole mielestäni ollenkaan paha hinta. Ja ideahan alunperin oli, että se on sivulle lahjoitus, ei niin että siitä tulee hinta virtuaalitavaralle. Se tavara on vaan vähän niin kuin bonusta [mullahan näitä tekosyitä riittää selittämään virtuaaliraha-hulluuttani ;D].
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 29, 2006 9:37 am
Itselläni ei ole luottokorttia. Ja tuntuisi jotenkin pelottavaltakin lahjoittaa. :3 On sitä rahaa ihan, mutta kun ajattelee että joutuu itse tienaan rahaansa ja kesällä saa tunnilta noin 6 euroa.. Ja miun kohdalla ei ainakaan kauhean helppoa työtä oo.. Silloin ainakin tuntuu että en taida nyt tuhlata mihinkään, 3 euron eestä joudun huhkiin puolituntia elämästäni.. :> Ja aina on isompia kohteita joihin säästää. Mut jos miun porukat maksaisi tai antais viikko rahaa ja maksaisi vaatteeni ja muut kulut, ehottomasti törsäisi pikseleihin x)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 01, 2007 3:59 am
Wicked Joo, onhan meillä tosiaan ollut puhetta myös kimppatilauksesta GaiaStoren tavaroista. blaugh Saas nähdä koska se sitten toteutuu.. Ja kun ajattelee, että kaikki asutaan eri puolil Suomee, niin... sweatdrop Ois helpompa jos asuis samas kaupungis tai vaikka naapurikaupungis..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 03, 2007 5:50 am
littlekillercat Itselläni ei ole luottokorttia. Ja tuntuisi jotenkin pelottavaltakin lahjoittaa. :3 On sitä rahaa ihan, mutta kun ajattelee että joutuu itse tienaan rahaansa ja kesällä saa tunnilta noin 6 euroa.. Ja miun kohdalla ei ainakaan kauhean helppoa työtä oo.. Silloin ainakin tuntuu että en taida nyt tuhlata mihinkään, 3 euron eestä joudun huhkiin puolituntia elämästäni.. :> Ja aina on isompia kohteita joihin säästää. Mut jos miun porukat maksaisi tai antais viikko rahaa ja maksaisi vaatteeni ja muut kulut, ehottomasti törsäisi pikseleihin x) ups taisin just haukkuu tota omistajaa tuol toises sivus ja mä en ymmärrä mitä järkee on tuhlaa rahaa virtuaaliseen ups taas mä tein sen.. mun piti mennä lokakuus jakaa postii ni sais ees 120e kuukaudes mut en mä sit jaksanut mut kesäl mä meen ehkä ekokemille töihin ni sais 500e kuukaudes mut sitä ekokemin töitä kestää vaa 2kuukautta
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 05, 2007 4:11 am
Mä olen ostanut 6 tai enemmän kirjeitä joka kuukausi itselleni kahden vuoden ajan.
Ja useimpina kuukausina 1 tai useampi kaveri pyytää mua ostamaan puolestaan. Maksavat sitten tililleni rahat.
Ja dollarin kurssista riippuen kirjeet ovat maksaneet 2 - 2,30 € kipale.
Jos ostaa Paypalin kautta, niin kirjeet tipahtaa inventaarioon välittömästi.
Lisäetuna on muuten se, ettei tarvii katella niitä viheliäisiä mainoksia!
Paypal - Mastercard yhdistelmällä olen rahaa sinnepäin laittanut, koska joskus alkuaikoina suoraan luottkortin käyttö ei oikein toiminut. Ilmeisesti ne on korjanneet systeemiä nyt, mutta vanhat tavat jne...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 06, 2007 6:24 am
En ooo ikinä lahjoittanut mitään.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 06, 2007 1:48 pm
meppu Yleensä hankin 8 letteriä, mutta tiukan paikan tullen vain 4.. Ja mä kun luulin, että mie se tuhlaan! =D Joo, neljästä kuuteen tulee lahjotettua, ainakin menee pois multikansallisilta yhtiöiltä ja muusta luontosaastuttavasta härpäkkeestä.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 26, 2007 11:32 am
Tätä jo galleriayhteisössä mainostelin, mutta voisin alkaa ostella luottokortittomille gaialaisille lettereitä paypal-tililläni, sillä jujulla kuitenkin että pyytäisin 2,50 euroa/kirje. (eihän tämä ole kiellettyä? o_o) Eli siis että sinä laitat minun Sammon/Nordean tilille 2,50e, minä laitan heti kun maksu näkyy täällä päässä paypalilla lahjoituksen Gaiaan sinun nimissäsi ja letter näkyy inventoryssäsi samantien. Ilmoitelkaapa jos kiinnostaa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 12, 2007 4:33 am
mun sisko suunnitteli lähettävänsä gaialle 100€ mutta antoi sitten vain 40€ kun ei ihan niin paljon sittenkään viitsinyt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 12, 2007 6:14 am
Lahjoitin sillon kun oli MC:nä Dark Star, Celestial Scarf ja Celebrity Date. Nyt tässä kuussa lahjoitin taas uudestaan (: Jänskättää että mitä sieltä kuoresta paljastuu.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 13, 2007 2:44 am
haluaisin kyllä lahjoittaa, mutta en voi. cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 14, 2007 11:47 pm
Siipu haluaisin kyllä lahjoittaa, mutta en voi. cry Lue mun aikaisempi viesti.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 15, 2007 12:07 am
sa-mi-ra Siipu haluaisin kyllä lahjoittaa, mutta en voi. cry Lue mun aikaisempi viesti.kiinnostava tarjous. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 15, 2007 12:53 pm
Kaverin kanssa tehtiin viime kuussa yhteistilaus. Laitettiin kirjekuoreen 10e ja pistettiin menemään. MC:t tuli ihan hyvin perille, tosin siinä kesti sitten 2 viikkoa. Luulen että noin pientä rahamäärää kukaan ei jaksa varastaa, mutta ton isompaa summaa ei kantsi kirjeeseen laittaa. Ite myös laitoin sinne piirrustuksen mukaan jolloin se paksumpi paperi vähän suojas sitä seteliä ni sitä ei oo niin helppo nähdä sieltä välistä.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 09, 2007 6:08 am
PayPall:illa oon ostanu muutaman kerran. Heti on tullu mun letterini.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|