|
|
|
|
Posted: Mon Oct 09, 2006 6:35 am
Sostrate blackheart Sostrate Blackheart: GAH! Angelic Pretty!? ;__; Noooes jag kan ju inte åka!3 *vill ha* ;~~; Jag och min pojkvän ska öppna en sida snart och sälja saker på ^^ Förhoppningsvis får vi in lite mer AP-saker snart ^^ Edit: *kidnappa tråden* >:3 Åuuwhh~ då får du gärna meddela mig om det!:3 ^___^ heart Aa mailar på gaia on jag kommer ihåg x3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 10, 2006 9:56 am
blackheart Sostrate blackheart Sostrate Blackheart: GAH! Angelic Pretty!? ;__; Noooes jag kan ju inte åka!3 *vill ha* ;~~; Jag och min pojkvän ska öppna en sida snart och sälja saker på ^^ Förhoppningsvis får vi in lite mer AP-saker snart ^^ Edit: *kidnappa tråden* >:3 Åuuwhh~ då får du gärna meddela mig om det!:3 ^___^ heart Aa mailar på gaia on jag kommer ihåg x3 Det kallas för PM.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 10, 2006 11:03 pm
Jag kan nog komma, faktiskt. Pallar ändå inte med att vara hemma den 25:te.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 16, 2006 10:48 am
Om folk inte hittar så kan jag hjälpa dem~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 16, 2006 11:48 am
Mikusagi Om folk inte hittar så kan jag hjälpa dem~Jag tror att jag kommer.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 12:00 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 5:55 am
Mikusagi blackheart Sostrate blackheart Sostrate Blackheart: GAH! Angelic Pretty!? ;__; Noooes jag kan ju inte åka!3 *vill ha* ;~~; Jag och min pojkvän ska öppna en sida snart och sälja saker på ^^ Förhoppningsvis får vi in lite mer AP-saker snart ^^ Edit: *kidnappa tråden* >:3 Åuuwhh~ då får du gärna meddela mig om det!:3 ^___^ heart Aa mailar på gaia on jag kommer ihåg x3 Det kallas för PM.Men palla D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 8:59 am
blackheart Mikusagi blackheart Sostrate blackheart Sostrate Blackheart: GAH! Angelic Pretty!? ;__; Noooes jag kan ju inte åka!3 *vill ha* ;~~; Jag och min pojkvän ska öppna en sida snart och sälja saker på ^^ Förhoppningsvis får vi in lite mer AP-saker snart ^^ Edit: *kidnappa tråden* >:3 Åuuwhh~ då får du gärna meddela mig om det!:3 ^___^ heart Aa mailar på gaia on jag kommer ihåg x3 Det kallas för PM.Men palla D: xd heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 22, 2006 11:01 am
Är någon intresserad av att köpa Sailor Moon-klippdockor för 30 kr?

De sitter i ett block. De som är till salu är inte uttryckta, de jag har scannat in är de jag behåller själv. Alltså, det blocket som är till salu är likadant som de oscannade, fast jag har inte lekt med det så klippdockorna sitter fortfarande i.
Kläderna passar inte, för håret är ivägen för flikarna, men man kan ju alltid använda häftmassa eller kanske klippa till egna flikar. Som ni ser på framsidan av blocket så är det inte riktigt rätt färg på allting (se Artemis). Chibi-Usa är också med, med rosa hår (som det skall vara) och Luna-P-boll. Det finns skoluniform till Chibiusa och så en som antingen skall gå till Usagi eller Minako. Jag vet inte... de ser ut att ha samma storlek i alla fall. Det finns soldatuniform till alla tre, men inte i rätt färg xd
Om någon är intresserad så tar jag med dem till Zaki Gakkai så ni får klämma lite på dem~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 02, 2006 6:16 pm
Doyoubikais föreningsstadgar 1.3.Föreningsfärg: Chockerande rosa heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 02, 2006 6:18 pm
Btw, till de som inte har fattat det än, zaki gakkai betyder "Nöjesträffen på Udden" biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 04, 2006 9:57 am
Kan bli tveksamt om jag kommer nu, faktiskt. Jag ska eventuellt sitta hemma med Awlen. surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 07, 2006 4:24 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 14, 2006 12:24 pm
Det största problemet med mig åkandes ner är... ja... att jag inte har någon stans att sova... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|