|
|
|
|
|
Gaya_von_Dutch Vice Captain
|
Posted: Sat May 21, 2005 11:12 am
Jenske Gaya_von_Dutch Jenske Welkom Gaya_von_Duch op deze Guild Dus als ik het goed begrijp. Kunnen alle mods en de captian jou besturen? Dus als jij hierop antwoord geeft, weet ik niet wie mij antwoord geeft? ( Oja, Gaya_von_duch razz ) Ik had ook nog een vraagje: Ik vind het erg zielig dat je het nog zo koud hebt, dus ik wil je graag helpen voor kleren. Maar ik weet waar de kleren te koop zijn dus ik wil graag Gold doneren zodat je zelf kleren k**t kopen. Maar hoe moet ik dat dan precies doen als ik vragen mag? Groetjess =XXX= Jenske Op dit moment bestuurt Kitty Ocean me; dat staat in de signature. Staat er 'nobody', dan ben ik niet online ^_^ Als je gold voor een speciaal iets wilt doneren, zet dat dan gewoon in de titel van de trade. Er wordt bijgehouden wie wat doneert, dus het komt altijd goed!!! Maar hoe moet ik dan met die trade doen? Sorry ik snap het niet gonk Wat ben ik toch dom cry Volgens mij heb je het al uitgevonden!! En dat zonder hulp! Volgens mij ben je dus slimmer dan je zelf beseft!! Hoera!!! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 21, 2005 11:16 am
Gaya_von_Dutch Jenske Gaya_von_Dutch Jenske Welkom Gaya_von_Duch op deze Guild Dus als ik het goed begrijp. Kunnen alle mods en de captian jou besturen? Dus als jij hierop antwoord geeft, weet ik niet wie mij antwoord geeft? ( Oja, Gaya_von_duch razz ) Ik had ook nog een vraagje: Ik vind het erg zielig dat je het nog zo koud hebt, dus ik wil je graag helpen voor kleren. Maar ik weet waar de kleren te koop zijn dus ik wil graag Gold doneren zodat je zelf kleren k**t kopen. Maar hoe moet ik dat dan precies doen als ik vragen mag? Groetjess =XXX= Jenske Op dit moment bestuurt Kitty Ocean me; dat staat in de signature. Staat er 'nobody', dan ben ik niet online ^_^ Als je gold voor een speciaal iets wilt doneren, zet dat dan gewoon in de titel van de trade. Er wordt bijgehouden wie wat doneert, dus het komt altijd goed!!! Maar hoe moet ik dan met die trade doen? Sorry ik snap het niet gonk Wat ben ik toch dom cry Volgens mij heb je het al uitgevonden!! En dat zonder hulp! Volgens mij ben je dus slimmer dan je zelf beseft!! Hoera!!! whee Oke oke * Bloost * Maar hoe moet ik kleren doneren?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 21, 2005 11:22 am
Ehm, dus moet ik nu het prijzengeld van mijn wedstrijd eerst aan jouw geven en dat jij dat dan uitrijkt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 21, 2005 11:22 am
Kleren doneren gaat hetzelfde. Als je namelijk naar beneden scrollt in het trade screen, zie je al je items. Door daar op te klikken kun je ze ook toevoegen!!!
Oh wat zijn jullie lief allemaal!!! 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 21, 2005 11:23 am
Darlaa Ehm, dus moet ik nu het prijzengeld van mijn wedstrijd eerst aan jouw geven en dat jij dat dan uitrijkt? Dat hoeft niet; je k**t het ook zelf beheren. Als je dat fijner vind ten minste. Als je het liever aan mij geeft, dan mag dat ook. Dus wat jij wilt!!! Hou je het zelf, dan is het een contest die je zelf hebt gehouden. Geef je het aan mij, dan wordt het een Guild Wedstrijd. Wat jij wilt dus!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 21, 2005 11:38 am
Gaya_von_Dutch Kleren doneren gaat hetzelfde. Als je namelijk naar beneden scrollt in het trade screen, zie je al je items. Door daar op te klikken kun je ze ook toevoegen!!! Oh wat zijn jullie lief allemaal!!! 4laugh Bedankt! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 21, 2005 1:11 pm
en ben je nog van plan iets te gaan doen hier behalve prijzen uitreiken??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 21, 2005 1:26 pm
Jenske en ben je nog van plan iets te gaan doen hier behalve prijzen uitreiken?? Tja..... een beetje alleen prijzen uitreiken zou te saai zijn, nietwaar? Misschien.................
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 21, 2005 1:38 pm
kittyocean Jenske en ben je nog van plan iets te gaan doen hier behalve prijzen uitreiken?? Tja..... een beetje alleen prijzen uitreiken zou te saai zijn, nietwaar? Misschien................. Misschien wat??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 21, 2005 1:43 pm
Jenske kittyocean Jenske en ben je nog van plan iets te gaan doen hier behalve prijzen uitreiken?? Tja..... een beetje alleen prijzen uitreiken zou te saai zijn, nietwaar? Misschien................. Misschien wat?? Tja, da's de vraag!!!! blaugh wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 21, 2005 1:44 pm
kittyocean Jenske kittyocean Jenske en ben je nog van plan iets te gaan doen hier behalve prijzen uitreiken?? Tja..... een beetje alleen prijzen uitreiken zou te saai zijn, nietwaar? Misschien................. Misschien wat?? Tja, da's de vraag!!!! blaugh wink Ooh wacht! Ik snap hem. Het is een raadsel en als ik het weet krijg ik een prijs! Nee grapje. maar ja wat het is weten we nog steeds niet. Misschien...................... ( razz )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 21, 2005 1:45 pm
Hou het er maar op dat JULLIE het niet weten. Ik weet het meeste. Mijn mods weten ook niet alles ^_^......eigenlijk zelfs maar heel weinig extra.......
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 21, 2005 1:47 pm
Er staat ook iets van een storyline, geen idee wat daar bij voor te stellen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 21, 2005 1:48 pm
Darlaa Er staat ook iets van een storyline, geen idee wat daar bij voor te stellen. Storyline confused Whlele.. dat is vaag
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 21, 2005 1:51 pm
Jenske Darlaa Er staat ook iets van een storyline, geen idee wat daar bij voor te stellen. Storyline confused Whlele.. dat is vaag DUH blaugh Anders hebben jullie niets meer om over te speculeren of te raden =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |