Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Ensimmäinen Näkemänne Anime Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Jusu Kilappa

Shirtless Sex Symbol

9,450 Points
  • Money Never Sleeps 200
  • Wall Street 200
  • Signature Look 250
PostPosted: Sat Aug 12, 2006 12:55 pm

Ainakin nyt Hopeanuolen pitäs vieläkin olla saatavilla leikkaamattomana box settinä Suomest. Ainakin tääl Helsingis se on myynnis.
PostPosted: Sun Aug 13, 2006 5:35 am

Jos Muumit ovat animea, niin ne ovatkin ensimmäinen ja lähes ainoa, joita olen nähnyt. Ne ovat myös ainoa, mistä olen pitänyt. Pokémon taitaa myös olla animea, joskin minulla ei siitä ollut mitään aavistusta niinä aikoina, kun sitä katsoin.

Minulla ei ole animea kohtaan oikein minkäänlaista mielenkiintoa. Mistä lie sitten johtuu, en tiedä. En oikeastaan edes osaa kunnioittaa sitä.

Ai niin joo. Digimon. Sitä en kyllä koskaan katsonut, koska se oli liian samanlainen kuin Pokémon. Muumeista edelleen pidän jollain asteella, mutta Pokémon sitten. Jyrkkä ei. Mutta nehän olivat muotia silloin joskus.

Poistun takavasemmalle.

melancolique

Dangerous Friend

Carmen LaVihta

PostPosted: Sun Aug 13, 2006 10:05 am

Taisi olla Ghiblin tuotantoa...tai ehkä Muumit/Tao Tao/Maija Mehiläinen...
PostPosted: Sun Aug 13, 2006 5:00 pm

Carmen LaVihta
Muumit

Nekin vielä! Ei niitä kyllä tosin itse voisi animeksi luokitella, koska vaikka se onkin sitä, niin muumit ei ole miun mentaliteetissa animea, vaan pelkkiä muumeja.

Itse tosin diggaan nykyään enemmän muumi sarjakuvista enemmän. Ne on hassuja. 3nodding

Taxet
Crew

Shinrin Minto

PostPosted: Sun Aug 13, 2006 11:52 pm

Miekään en osaa oikein muumeja, Maija Mehiläistä tai Tao Taota luokitella päässäni animeksi. Eli jos niitä ei lasketa, niin taisipa tuo olla Galaxy Express 999. Ja sitten tietenkin se Hopeanuoli (leikattuna tietenkin, tosin nyt ostin leikkaamattomat).
PostPosted: Mon Aug 14, 2006 1:47 am

Hmm... luultavasti Starzinger tai Luolapoika Rai (jota olen sittemmin metsästänyt kissojen ja koirien kanssa ja löytänyt netistäkin vain pari hassua mainintaa - kertokaa ihmeessä jos tiedätte mistä tätä nykyään saisi ^^)

Hopeanuoli tuli varmaan sitten vähän myöhemmin..

Taalen

Eathlinn
Crew

PostPosted: Tue Aug 15, 2006 2:37 pm

Joo hei, Tao Tao tosiaan... Serkkuni oli ihan fani ja hänen kanssaan tuli pari jaksoa katsottua, vaikka itselle sarja, etenkin keskeltä katsottuna, oli tylsä.

Ja eikös itseasiassa Peukaloisen Retketkin oli anime... smile Sitä olen tainnut myös katsoa muutaman satunnaisjakson. Ja nämä ihan ala-asteen alkuvuosina.
PostPosted: Tue Aug 15, 2006 3:13 pm

Alfred J. Kwak (a.k.a Ahiru no Quack) myös. Itse tykkäsin siitä kovasti.

Ei sitä olisi missään DVD sad i)nä...? Tullut varmaan nauhoitusten päälle nauhoitettua ties mitä muuta gonk

Liffy Glitter

Tuntematon Sotilas

1,500 Points
  • Treasure Hunter 100
  • Hygienic 200
  • Cart Raider 100
PostPosted: Tue Aug 15, 2006 11:26 pm

En tiedä mikä oli ihan ensimmäinen, mutta lemppareita tenavana olivat:

Alfred J. Kwak
Lempisarjani. Minä keräsin pienenä tarroja albumiin ja pakotin lapsenvahtini näyttämään videolta sarjaa uudelleen ja uudelleen heidän kotonaan. ninja

Maailman ympäri 80 päivässä
Toinen lemppari. Sen prinsessan ääninäyttely on jäänyt kaikumaan mieleeni vielä tähänkin päivään asti. domokun Järkyttävää.

Candy Candy
Ystäväni omisti kaikki videot- hän puhui jatkuvasta päähenkilöstä, ärsyyntymiseeni saakka. Meillä ei ollut videoita, joten hieman ketutti. Kävin kuitenkin hänen luonaan töllöttämässä- taisi Hopeanuolikin löytyä nauhalta.

Punainen Sika
Tämä jäi mieleen, koska se erosi niin paljon tavallisesti animaatioelokuvista. Muistikuvieni mukaan se puhuttiin enkuksi, ja sisareni piti olla kääntämässä. Muistaakseni en edes jaksanut katsoa sitä loppuun.
PostPosted: Tue Aug 15, 2006 11:40 pm

Alfred J. Kwak oli ihan huippu!!

..."sanon sulle kvaak,ystävälle kvaak,kvaak sanon teille kaikille..."
Eix se noin mennyt? 4laugh

Carmen LaVihta

Shinrin Minto

PostPosted: Wed Aug 16, 2006 12:47 am

Meni. biggrin Miekii tykkäsin tosi paljon. biggrin
PostPosted: Wed Aug 16, 2006 1:56 am

"Ja jos minua huvittaa, lähden merelle tai viidakkoon, seikkailemaan..."

Muha. ninja Jotenkin noin. Mahtava laulu.

Olen minäkin Porco Rosson katsonut, muistan vaan yhden kohtauksen ja sen ettei se minua kauheasti kiinnostanut. neutral Tai ei ollenkaan.

Liffy Glitter

Adalmina

Beloved Raider

7,200 Points
  • Somebody Likes You 100
  • Money Never Sleeps 200
  • Forum Sophomore 300
PostPosted: Thu Aug 17, 2006 9:54 am

Hopeanuoli.
Ja vähän se oli hyvä.
Muoks, muoks. Olen kyllä nuo kesymmät piirretytkin penskana katsonut, eipä tullut mieleen että ne olisivat animea..
PostPosted: Tue Aug 22, 2006 9:21 am

Ainakin Porco Rosso pitää DVD:lle hankkia. Alkaa meikäläisen VHS taltiointi jo kulumaan.... ja pahasti.

Se mua harmittaa ku Grand Prix ei oo tullu Suomeen DVD levityksenä. Koko sarjan saa ainoastaan Japanissa boxeina gonk

Jusu Kilappa

Shirtless Sex Symbol

9,450 Points
  • Money Never Sleeps 200
  • Wall Street 200
  • Signature Look 250

meppu
Crew

PostPosted: Thu Aug 24, 2006 5:45 am

Ummm.. Liian vaikee kysymys. Mutta yritän muistella...

Tao Tao on ainakin yksi ensimmäisiä mitä olen nähnyt. Myös Maija Mehiläistä, Muumeja ja ja ja.. Niinh. Ja tietenkin Hopeanuolta tuli katsottua. Olen myös saattanut nähdä Totoronkin pienempänä, mutta siitä en ole 100% varma..
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces