|
|
|
|
Posted: Thu Aug 10, 2006 5:31 am
Vad är det med folk och rikhet? o_O;;
Jag skulle nöja mig med att vara världens sötaste japanska skolflicka. Hur apfattig jag än skulle vara... ^^;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
EDIT: Eller så skulle jag vilja vara Lisa Rowe i Girl, Interrupted ^^; ((we do love the mentally ill<3))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 10, 2006 5:56 am
Ruska Vad är det med folk och rikhet? o_O;; Jag skulle nöja mig med att vara världens sötaste japanska skolflicka. Hur apfattig jag än skulle vara... ^^;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; EDIT: Eller så skulle jag vilja vara Lisa Rowe i Girl, Interrupted ^^; ((we do love the mentally ill<3)) Att vara rik innebär att man har möjligheter att åstakomma det man vill, och det innebär inte nödvändigtvis att man är bortskämd eller inte kämpar för att åstakomma sina drömmar. Det gör bara saker så mycket enklare. smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 10, 2006 6:00 am
Är man rik kan man bjuda sina kompisar på glass! surprised Glass är bra mot lågt blodsocker.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 12, 2006 12:44 pm
Mikusagi Är man rik kan man bjuda sina kompisar på glass! surprised Glass är bra mot lågt blodsocker. rastaman har lågt blodsocker. Bjud rastaman på glass. On topic: DIKTATOR. Ja, diktator. Att ha en hel nation i handflatan att förvalta hur man vill. Införa totalitär stalinism osv. :'D Demokrati for the loose. Stalinism for the win. INTELLIGENT SOM IN I HELVETE. Jag menar, ha en IQ som skjuter genom taket. Hur hett som helst ju.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 12, 2006 1:06 pm
rastaman INTELLIGENT SOM IN I HELVETE. Jag menar, ha en IQ som skjuter genom taket. Hur hett som helst ju. Men fatta vad osmidigt. Varje gång man typ tänker måste man upp och laga taket. Ännu jobbigare om det regnar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 12, 2006 1:08 pm
Niddler rastaman INTELLIGENT SOM IN I HELVETE. Jag menar, ha en IQ som skjuter genom taket. Hur hett som helst ju. Men fatta vad osmidigt. Varje gång man typ tänker måste man upp och laga taket. Ännu jobbigare om det regnar. xD Metaforiskt ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 12, 2006 1:09 pm
rastaman Mikusagi Är man rik kan man bjuda sina kompisar på glass! surprised Glass är bra mot lågt blodsocker. rastaman har lågt blodsocker. Bjud rastaman på glass. On topic: DIKTATOR. Ja, diktator. Att ha en hel nation i handflatan att förvalta hur man vill. Införa totalitär stalinism osv. :'D Demokrati for the loose. Stalinism for the win. INTELLIGENT SOM IN I HELVETE. Jag menar, ha en IQ som skjuter genom taket. Hur hett som helst ju. Blir man inte helt dum i huvudet om man har för högt IQ, eller är det jag som missuppfattat det där? xD Gränsen mellan geni och galning är tunn :p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 12, 2006 1:12 pm
Aranea rastaman Mikusagi Är man rik kan man bjuda sina kompisar på glass! surprised Glass är bra mot lågt blodsocker. rastaman har lågt blodsocker. Bjud rastaman på glass. On topic: DIKTATOR. Ja, diktator. Att ha en hel nation i handflatan att förvalta hur man vill. Införa totalitär stalinism osv. :'D Demokrati for the loose. Stalinism for the win. INTELLIGENT SOM IN I HELVETE. Jag menar, ha en IQ som skjuter genom taket. Hur hett som helst ju. Blir man inte helt dum i huvudet om man har för högt IQ, eller är det jag som missuppfattat det där? xD Gränsen mellan geni och galning är tunn :p Var inte så ful i mun, det heter excentriker. :;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 12, 2006 2:59 pm
Sakana-sama Ruska Vad är det med folk och rikhet? o_O;; Jag skulle nöja mig med att vara världens sötaste japanska skolflicka. Hur apfattig jag än skulle vara... ^^;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; EDIT: Eller så skulle jag vilja vara Lisa Rowe i Girl, Interrupted ^^; ((we do love the mentally ill<3)) Att vara rik innebär att man har möjligheter att åstakomma det man vill, och det innebär inte nödvändigtvis att man är bortskämd eller inte kämpar för att åstakomma sina drömmar. Det gör bara saker så mycket enklare. smile Varför vilja leva enkelt? Det känns ju så djävligt mycket bättre att åstakomma ngt och veta att man gjort det själv och inte ens pengar gjort det åt en... >_> Pengar är världens sämsta uppfinning.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 12, 2006 4:05 pm
Jag skulle vilja vara social och ha en bra kroppsbyggnad. Orkar inte skriva varför, det fattar väl vem som helst endå varför.
Skulle inte heller sitta helt fel med att vara kändis. q; Jag gillar att få uppmärksamhet. Kort och bra post det här.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 12, 2006 5:06 pm
Jag skulle vilja kunna stava bättre, och veta massa mer saker om grammatik, och så skulle jag vilja vara mer insatt i politik. Alltså, kunna vara insatt utan att falla för folks... grejer. Vad det nu heter. Ni vet så där "Vi vill ge studenter högre bidrag" och så röstar alla studenter på dem bara för det och struntar i att partiet använder döda vargar att spika upp valaffischerna på.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 12, 2006 5:07 pm
Okej, nummer ett grej jag skulle vilja kunna lära mig glosor lättare/snabbare/bättre orka sitta och hålla på som jag måste göra nu. Göra pedagogiska lekar åt mig själv xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 13, 2006 6:59 am
jag skulle vilja vara Dennis! :'D
För han är typ så som jag vill vara. :'3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 13, 2006 7:22 am
Ruska Sakana-sama Ruska Vad är det med folk och rikhet? o_O;; Jag skulle nöja mig med att vara världens sötaste japanska skolflicka. Hur apfattig jag än skulle vara... ^^;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; EDIT: Eller så skulle jag vilja vara Lisa Rowe i Girl, Interrupted ^^; ((we do love the mentally ill<3)) Att vara rik innebär att man har möjligheter att åstakomma det man vill, och det innebär inte nödvändigtvis att man är bortskämd eller inte kämpar för att åstakomma sina drömmar. Det gör bara saker så mycket enklare. smile Varför vilja leva enkelt? Det känns ju så djävligt mycket bättre att åstakomma ngt och veta att man gjort det själv och inte ens pengar gjort det åt en... >_> Pengar är världens sämsta uppfinning. Jag håller inte med om det, jag är en väldigt bekväm människa som inte gillar att kämpa för saker mer än nödvändigt (förutom i vissa fall). Men så har jag också lätt att acceptera situationen ändp, bara för att allt inte servers på silverfat. biggrin
Att få pengar är inte helt enkelt heller, det är beundransvärt med människor som börjat med absolut INGENTING och byggt miljonimperium, sedan kanske ett fåtal har vunnit på lotteri, och det är också beundransvärt med den mån av tur det krävs för att vinna.
Jag skulle personligen vara precis lika stolt över mig själv för att jag åstakommit saker på egen hand eller med pengar. smile
Att vara fattig är världens sämsta grej. smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 13, 2006 12:09 pm
Sakana-sama Jag håller inte med om det, jag är en väldigt bekväm människa som inte gillar att kämpa för saker mer än nödvändigt (förutom i vissa fall). Men så har jag också lätt att acceptera situationen ändp, bara för att allt inte servers på silverfat. biggrin
Att få pengar är inte helt enkelt heller, det är beundransvärt med människor som börjat med absolut INGENTING och byggt miljonimperium, sedan kanske ett fåtal har vunnit på lotteri, och det är också beundransvärt med den mån av tur det krävs för att vinna.
Jag skulle personligen vara precis lika stolt över mig själv för att jag åstakommit saker på egen hand eller med pengar. smile
Att vara fattig är världens sämsta grej. smile Mja, jag är nog hellre fattig än rik. Jag tycker inte om rika människor. Dels för att (jag vet inte om det faktiskt är så, men det känns/verkar som det, mest för att det är dme jag hört tals om) så många rika människor har blivit det på andras bekostnad. Jag menar, tjoo barnarbete. Go kubaner som jobbar för fem kronor i timmen... Det har för många blivit rika på. Och det hatar jag. Jag blir bara arg på alla "pappa betalar-barn" som är bortskämda djävlar som slänger pengar omkring sig utan att tänka ens en tanke på att det ens finns folk utan pengar... djävla svin... >_> ("Jag tycker inte om rika människor" kanske borde ersättas med "jag ogillar starkt rika människor" xP)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|