|
|
|
|
Posted: Sun Sep 19, 2004 8:10 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 19, 2004 10:04 am
hmm kanske kan ta kort på mitt rum sen... jag har inte ens en datastol lol
antingen sitter/ligger jag ner i sängen bredvid min dator eller laptop... behöver en platt skärm gonk domokun
sen måste jag typ tejpa upp mina DDR mattor igen xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 19, 2004 10:57 am
Behold! Organiserat kaos! surprised  Måste ha det minsta "databordet" i historien, med tanke på allt som är på det. :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 20, 2004 6:54 am
GrimCupid Behold! Organiserat kaos! surprised -bild- Måste ha det minsta "databordet" i historien, med tanke på allt som är på det. :/ Jag håller me om att de var litet eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 20, 2004 8:17 am
Croiz Jag håller me om att de var litet eek Tittar man nära på bordskivan så ser man hur den ger efter för skärmen... rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 21, 2004 9:01 am
GrimCupid Croiz Jag håller me om att de var litet eek Tittar man nära på bordskivan så ser man hur den ger efter för skärmen... rolleyes E det inte bud på att du ska skaffa ett nytt? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 21, 2004 9:04 am
Vi har två datorer i vardagsrummet och så har pappa två stycken i sovrummet som han jobbar på....och så har vi en sugande laptop som jag och syrran delar på...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 21, 2004 9:09 am
Croiz E det inte bud på att du ska skaffa ett nytt? sweatdrop Ganska högt upp på min'att göra'-lista. razz Ska nog leta reda på ett ganska snart, nu när jag kan se hur hemskt det är varje dag tack vare den där bilden. :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 21, 2004 9:22 am
GrimCupid Croiz E det inte bud på att du ska skaffa ett nytt? sweatdrop Ganska högt upp på min'att göra'-lista. razz Ska nog leta reda på ett ganska snart, nu när jag kan se hur hemskt det är varje dag tack vare den där bilden. :S Själv ska jag skaffa 512mb DDR till, går ju på över 1000:- sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 21, 2004 9:28 am
Croiz Själv ska jag skaffa 512mb DDR till, går ju på över 1000:- sad *har ingen aning om vad det är, men ändå* sweatdrop Ditt rum ser iaf gästvänligt ut. Mitt har blivit klassificerat som halv tortyrkammare där jag gömmer grannungarna för ännu okända ändamål. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 21, 2004 9:56 am
GrimCupid Croiz Själv ska jag skaffa 512mb DDR till, går ju på över 1000:- sad *har ingen aning om vad det är, men ändå* sweatdrop Ditt rum ser iaf gästvänligt ut. Mitt har blivit klassificerat som halv tortyrkammare där jag gömmer grannungarna för ännu okända ändamål. ninja Nja... bara för att jag rensade lite, men kolla på det andra skriv bordet i rummet (brevid GC), ok du kan inte se det, (meningen) för det har ett stort berg av paper och underliga saker sweatdrop och på skrivbordet (det synliga) är det fullt med glas efter en helg whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 21, 2004 9:56 am
Men det viktigaste är att man trivs i rummet 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 21, 2004 9:59 am
För varje dag som går så inser jag hur mycket jag vill ha en digitalkamera. Fina rum förresten... ^___^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 21, 2004 10:25 am