Ropecon? |
En paase :( |
|
20% |
[ 1 ] |
Ehka... |
|
20% |
[ 1 ] |
Toki! |
|
60% |
[ 3 ] |
|
Total Votes : 5 |
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 7:08 am
Liftrasir [(-Onis-)] jaaa... siella on... paljon poikia. > biggrin Ilman paitoja. Sellaisia komeita, kauniita ja sopoja. Pitkaa hiusta, lyhytta hiusta. Sasuke vaatteilla... ! eek Pakko paasta! xD whee x3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 7:26 am
Turkuun en ainakaan paase mitenkaan pain. Meilla on kaks naytosta sillon vkonloppuna lauantaina. u_u
Mutta tuo ropecon... Miehan majailen jo silloin Stadissa vallan! ^___^ Harjoitusaikatauluistani kys ajalta en viela tieda, mutta ainakin uskon etta vkonlopun aikana pystyisin tulla ihmisia ainakin jonnekin pain kaupunkia tapaamaan, jos en ihan sisalle coniin asti paase.
twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 7:26 am
Sakuraconiin menen jos rahat vain riittavat. Ilmestyn saletisti Ropeconiin, minka ajankohtaa nakojaan siirretaan aina aikaisemmaksi, hyva, hyva. Dixieland-festareillakin ajattelin piipahtaa.
Haluan muuten tavat muita kiltalaisia ropeconissa. 3nodding Olisko miitti mitaan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 8:10 am
Tarkoitus oli kylla menna Kirsikankukkaconiin, mutta asioita ilmestyi, ja musta tuntuu etten voi kayttaa enaa yhtaan rahaa vahaan aikaan. Eniten mua kiinnostaa siella ne Pillows -coverit. Ihan sen takia voisi lahtea, ja kun aika moni kaveri on menossa. Ehka menen, ehka en.
Muuten kesalla vilahtelen varmaan monessa paikassa. Ropecon ainakin on muodostunut perinteeksi. Ja jos rahaa riittaa, voisi kiertaa joitakin festareita. B:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 12:09 pm
Gaia miitti Ropeconissa kuulostaa vallan asialliselta... razz
Ai niin... Assemblykin olisi... Tulee taas hamaria ihmisia ostamaan kovalevyja, naytonohjaimia ja muuta roinaa... 3nodding Niin, asia tassa oli, etta pitaisikohan sinne raahautumista harkita...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 04, 2005 9:19 am
Suunnitteletteko olevanne koko paivan Kirsikankukkaconissa vai menetteko sinne johon tiettyyn aikaan?Kun mie paasen vasta klo 18 koulutuksesta ja mun pitaa kaapata bussi Naantalista,jotta paasisin edes lopputapinoihin. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 04, 2005 12:05 pm
Varmaan koko paiva, perjantaina kun ollaan jo paikalla... ellei tosiaan mitaan hirmuista estetta ilmene
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 04, 2005 2:24 pm
Noh,ma olen sitten se blondi joka ryntaa puuskuttaen sisaan Nuorisokeskukseen hiukset sekaisin ja hikisena viimeisen tunnin aikana. 3nodding Hurray...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 05, 2005 3:52 am
Tule tervehtimaan jos tunnistat 3nodding
xD Minut ja Qevnan varmaan tunnistaa Battle Royale-tyylisia koulupukuja muistuttavista tekeleista, ja molemmilla mahdollisesti mustat hiukset (jos ei, niin minulla on punaiset ja Qevnalla mustat xD). Lisaksi seurassamme on epamaarainen punahiuksinen nahkatakkimies joka katselee ymparilleen ja leikkii ettei minua ja Qevnaa ole olemassakaan domokun (he ist mein amisystavaiseni naapuriseni jonka sain innostumaan animesta! Whii!)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 05, 2005 4:05 am
Liftrasir Tule tervehtimaan jos tunnistat 3nodding xD Minut ja Qevnan varmaan tunnistaa Battle Royale-tyylisia koulupukuja muistuttavista tekeleista, ja molemmilla mahdollisesti mustat hiukset (jos ei, niin minulla on punaiset ja Qevnalla mustat xD). Lisaksi seurassamme on epamaarainen punahiuksinen nahkatakkimies joka katselee ymparilleen ja leikkii ettei minua ja Qevnaa ole olemassakaan domokun (he ist mein amisystavaiseni naapuriseni jonka sain innostumaan animesta! Whii!) Tulen tervehtimaan,jos teidat bongaan.Mita sita laittaisi ylle...mulla on varmaan mun keltainen animepaitani,jossa on oranssihiuksinen typykka... stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 05, 2005 9:59 am
Me pistaydytaan varmaan Uminelin kanssa Turussa. Minut tunnistaa ainakin Lolita-mekosta ja polyhuiskasta, en sitten Uminelista tieda.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 11, 2005 2:55 am
Alph-chan Me pistaydytaan varmaan Uminelin kanssa Turussa. Minut tunnistaa ainakin Lolita-mekosta ja polyhuiskasta, en sitten Uminelista tieda. Lolita-mekkoisia voi olla siella useampikin... Kuvailetko vahan tarkemmin? Mie olen se blondi, hiukset letilla, punainen kaapu (toivon mukaan) ylla ja mustat housut. Seurassa yksi mustahiuksinen henkilo sinisessa univormussa ja yksi ruskeilla, pitkilla hiuksilla valkoisessa leveahelmaisessa mekontapaisessa jutussa ja caprihousuissa. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 11, 2005 4:21 am
Perskule! En ehka paasekaan Turkuun gonk Kaverin auto hajosi ja on nyt korjattavana, huomenna saa tietaa onko siita matkalle... Qevna ei ehka lahdekaan mukaan, saan maksaa lisaa bensakuluja... Ja juna ei tule tassa rahatilanteessa kysymykseenkaan, kun saatanan linjakortti pitaisi uusia (jos en, pitaa maksaa melkein 10€ paivassa etta paasen kouluun ja takasi...) ja siihen meni jo 50€, nyt ne sitten ei voikaan uusia sita kun en saa enaa Kelalta koulumatkatukea (miehan sanoin etta mina kayn lukiota nelja enka kolme vuotta!)
...mutta huomenna se selviaa, tosiaan...
Ja kysyn uudelleen: onko siella Turussa mitaan halpaa yopymispaikkaa?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 11, 2005 4:23 am
Liftrasir Perskule! En ehka paasekaan Turkuun gonk Kaverin auto hajosi ja on nyt korjattavana, huomenna saa tietaa onko siita matkalle... Qevna ei ehka lahdekaan mukaan, saan maksaa lisaa bensakuluja... Ja juna ei tule tassa rahatilanteessa kysymykseenkaan, kun saatanan linjakortti pitaisi uusia (jos en, pitaa maksaa melkein 10€ paivassa etta paasen kouluun ja takasi...) ja siihen meni jo 50€, nyt ne sitten ei voikaan uusia sita kun en saa enaa Kelalta koulumatkatukea (miehan sanoin etta mina kayn lukiota nelja enka kolme vuotta!) ...mutta huomenna se selviaa, tosiaan... Ja kysyn uudelleen: onko siella Turussa mitaan halpaa yopymispaikkaa? Eikos makuupussi olisi hyva/halpa vaihtoehto?Mielestani siella Nuorisokeskuksessa voi yopya...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 11, 2005 4:24 am
Carmen LaVihta Eikos makuupussi olisi hyva/halpa vaihtoehto?Mielestani siella Nuorisokeskuksessa voi yopya... Juu mutta jos mie kasitin oikein niin sinne olisi pitanyt jotenkin "ilmottautua" jo viimekuun loppuun mennessa.... ja justiinsa taman epavarmuuden takia (lahdetaan-ei lahdeta-lahdetaan) en sinne viitsinyt ilmoittaa itseani. ... *ei myoskaan omista ehjaa makuupussia*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|