|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 25, 2006 12:01 pm
jag tänkte inte alls så, vilket by consequence gör att folk som tolkar t.ex slöjan som specifikt tillhörande tjejer sexistiska. jag menar, what?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 25, 2006 1:42 pm
halcyon. revolver jag tänkte inte alls så, vilket by consequence gör att folk som tolkar t.ex slöjan som specifikt tillhörande tjejer sexistiska. Den meningen var inte logisk. Jag förstår inte.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 26, 2006 4:10 am
Jag kan inte se det "sexistiskt" på något sätt. neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 26, 2006 4:17 am
Niddler halcyon. revolver jag tänkte inte alls så, vilket by consequence gör att folk som tolkar t.ex slöjan som specifikt tillhörande tjejer sexistiska. Den meningen var inte logisk. Jag förstår inte. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 27, 2006 8:34 am
Niddler halcyon. revolver jag tänkte inte alls så, vilket by consequence gör att folk som tolkar t.ex slöjan som specifikt tillhörande tjejer sexistiska. Den meningen var inte logisk. Jag förstår inte. jöhö, mycket logisk. ehm. eftersom jag inte kunde tänka mig att de kunde tolkas som könstillhörande items så fördömde jag de som faktiskt gjorde det som sexistiska~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 27, 2006 9:14 am
Att man ens orkar bry sig D':
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 27, 2006 11:22 pm
halcyon. revolver Niddler halcyon. revolver jag tänkte inte alls så, vilket by consequence gör att folk som tolkar t.ex slöjan som specifikt tillhörande tjejer sexistiska. Den meningen var inte logisk. Jag förstår inte. jöhö, mycket logisk. ehm. eftersom jag inte kunde tänka mig att de kunde tolkas som könstillhörande items så fördömde jag de som faktiskt gjorde det som sexistiska~ Jahaaa!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 28, 2006 3:02 am
Shinobi_8745 Att man ens orkar bry sig D': Exakt. dramallama
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 02, 2006 11:13 am
AdramalechFTW Shinobi_8745 Att man ens orkar bry sig D': Exakt. dramallama Word. ;0
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 7:07 am
Jag har fan en veil på mig!! Den är sexig!!
-vill göra en tjej avatar-
Dom har faktiskt snyggare kläder i allmänhet <.< Men sexistisk? Näääää. Vadå skulle alla ha jeans och t-shirt annars? XP
Och alla donation saker skull typ vara... neutrala saker som... erm... o.O Erm... jeans och t-shirts med nya märken på <.<
Fan... för trött för att vara kul XD YAY SILENT HILL SPELEN OCH TRÖTTHET!!! Weeeee och O.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 10:10 am
Nä, ska man whinea om donationssaker kan man lika gärna whinea om att alla grejer inte är unisex.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 29, 2006 5:21 am