Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Nimestasi.. Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

No??...Tuleeko
Eip keksin vaan jonkun
0%
 0%  [ 0 ]
Tietysti
0%
 0%  [ 0 ]
Total Votes : 0

Carmen LaVihta

PostPosted: Mon Apr 25, 2005 9:44 am

Carmen LaVihta on itsekeksitty nimi alusta loppuun,ja mielestani pirun hyva sellaiseksi.Kaytin sita ensimmaisen kerran Neverwinter Nights pelissa ja siita se sit lahti kayntiin.Voisin olla Carmen LaVihta ihan oikeassa elamassakin...jos joskus kyllastyn nykyiseen nimeeni niin sitten vaihdan Carmeniksi. Joissakin paikoissa hiiviskelen myos nimella Carmenlyn tai Rega(eras hahmo Kuolemanportit-sarjassa). 3nodding
PostPosted: Mon Apr 25, 2005 11:04 pm

Oon avannu monet kerrat sahkopostiossan nimella miraakkeli etta mielikuvitus loppui ja paatin kayttaa sita taallakin 3nodding

miraakkeli_88

meppu
Crew

PostPosted: Tue Apr 26, 2005 12:19 am

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Tue Apr 26, 2005 2:11 am

Stri_X

Onisfi
Crew

PostPosted: Tue Apr 26, 2005 4:06 am

Onis on miun nettinickini. Varmaan tunnistan nykyaan paremmin sen kuin oikean nimen. >_<;

Se ei tarkoita mitaan (paitsi italiassa, enka ole ihan varma mita), se ei ollut "hakkaan sormiani nappikseen". Se on ainut keksimani nimi, joka on palvellut tarkoitustaan ja johon en ole arsyyntynyt vuoden sisalla.
Se lahtee hyvista kirjaimista, mita on mukava kirjoittaa ja katsoa. Sulut ovat jaaneet roolipeli chat linnasta, koska niilla viitattiin offaamiseen. Joten se on offinikki. Tosin voisin tuhota ne. Hmm. Juu.

Siita tulee mieleen sipulit ja sienet. :3 Se herattaa ajatuksia ja mielikuvia. Kuitenkaan se ei anna vihjetta siita, millainen persoona olen. Nakevat sen sitten kun kirjoitan jotain. Se ei vihjaa mitaan ja se on yksilollinen - kukaan muu ei kuitenkaan tahtoisi sita nikiksi. Minun. > biggrin All mine~
PostPosted: Tue Apr 26, 2005 4:10 am

Olisin alunperin halunnut gaianimekseni Lumina, mutta se oli varattu (tyypillista minulta keksia mielikuvituksettomia nimia). Lumina taas oli yhen kirjoittamattoman tarinani paahenkilon nimi.

Luwina

Tsuzue

PostPosted: Tue Apr 26, 2005 10:18 pm

Wicked
(Yes, olin/olen spaissari-Geri-fani... *menee nurkkaan hapeamaan*)

eek no jaa, olinhan miekin, mutta silti eek
PostPosted: Tue Apr 26, 2005 10:45 pm

Tsuzue
Wicked
(Yes, olin/olen spaissari-Geri-fani... *menee nurkkaan hapeamaan*)

eek no jaa, olinhan miekin, mutta silti eek
*on hiljaa nurkassa*

Wicked
Captain

Serial Number

PostPosted: Wed Apr 27, 2005 4:59 am

Symbolismia omasta päästäni.
PostPosted: Wed Apr 27, 2005 6:17 am

Taxet
Crew

Minny-chan

PostPosted: Wed Apr 27, 2005 7:50 am

PostPosted: Wed Apr 27, 2005 11:14 am

YamiEiji

LittleLilyKitty

Tiny Kitten

PostPosted: Wed Apr 27, 2005 5:29 pm

Miun nimi on periaatteessa helppo. Ty tulee etunimestani Tytti ja -chan on japanilainen paate, joka annetaan nuoremmille naispuolisille ystaville tai lapsille. Mie oon lapsekas, joten mie oon -chan.

Aiemmin mie olin Tytti-chan, mutta lyhensin nimea vahan, koska luulin aloittavani ropetuksen taalla Gaiassa avatarillani ja Ty on helpompi kasittaa lyhennyksena kuin Tytti.... No, siita avatarilla ropettamisesta ei ole viela tullut mitaan. Mie ropetan Faekateilla, lemmikeilla. Ja kivaa on. whee
PostPosted: Wed Apr 27, 2005 9:51 pm

Kaverit keksi koulus johnaki toka luokalla omasta nimestani tammosen, sen koommin en oo mitaan muuta kayttanyt. Valilla jos Jorke on kaytetty, joka tietenkin on mahdotonta biggrin kaytan nimea Lord_Zero. Veli kaytti joskus nimea Lord_Nikon joka oli otettu Hackers leffasta ja kopioin ja muuttelin sita vahan. Muhahahahahahahahaa.

Jorke

meppu
Crew

PostPosted: Thu Apr 28, 2005 12:28 am

Jorke
Veli kaytti joskus nimea Lord_Nikon joka oli otettu Hackers leffasta ja kopioin ja muuttelin sita vahan. Muhahahahahahahahaa.

Hackers on hyva elokuva.. Ja ei kyl johdu ainoastaan naispaaosan nayttelijasta, vaan se on yleisestikin ottaen hyva leffa... ^___^
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces