Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Tietokoneista... Goto Page: [] [<] 1 2 3 4 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Ai, kultaa tarttis saada?
Linux
2%
 2%  [ 1 ]
Windows 95 tai 98
11%
 11%  [ 4 ]
Windows 2k tai XP
80%
 80%  [ 28 ]
Mac
0%
 0%  [ 0 ]
Jokin muu
5%
 5%  [ 2 ]
Total Votes : 35

Nindan

Hygienic Genius

PostPosted: Mon Apr 25, 2005 7:58 am

Paavehje: Itse rakennettu: Win2000 o.o AMD 64 3000+, 512 DDR, 240G ja nayttista en kehtaa edes mainita o.o + muut tilpehoorit. Paivittaa pitas, ainakin lisaa muistia ja uusi nayttis 3nodding Kayttotarkoitus: pelaaminen, surffailu, lataaminen ja latailtevien katselu 3nodding

Toiset koneet: Pari lapparia, toisessa WinXP, toinen Win200 , molemmat 2Gigasia, 512 muistilla, 60G <- kaytan toihin, surffailuun ja pelailuun
PostPosted: Mon Apr 25, 2005 11:25 am

[ Message temporarily off-line ]

Grimmuli

Wheezing Prophet

meppu
Crew

PostPosted: Tue Apr 26, 2005 1:09 am

Taman hetkinen koneeni:

Valmistaja: Fujitsu Siemens Computers
Prosessori: Amd Athlon XP 2800+
Keskusmuisti: 256 Mt
Naytonohjain: NVidia GeForce, 64 Mt
Kovalevy: 40 Gt, josta talla hetkella vapaana 3,5 Gt >___<
Kayttojarjestelma: Windows Me

Lisaksi loytyy LG:n CR-R/RW -asema, jolla onkin ollut paljon toita sen hankkimisen jalkeen. Polttanut noin 300 levyllista musiikkia ja muutamat animetkin >__<

Kone on auki suurinpiirtein 13h/vrk ja sita kaytetaan surffailuun, koulutoihin, kotisivujen tekoon, pelaamiseen ja animen katseluun.

Kesalla olisi tarkoitus hankkia uusi ja paljon parempi kone >___<

Huom! Olen koulussa, joten en tarkistanut mitaan ominaisuuksia...
PostPosted: Tue Apr 26, 2005 8:51 am

Eathlinn kasasi alunperin koneeni, mutta tata on viimeaikoina paivitelty niin paljon, etta eipa siita taida olla jaljella muuta, kuin vanha levykeasema ja naytonohjain. Kaikki muut osat olen laittanut koneeseen kiinni itse tai Eathlinnin avustuksen kanssa. smile

Kayttis: Win 2000
Prosessori: AMD Athlon XP 2600+
Muistia: yhteensa 768 MB DDR 400 MHz
Kovalevy: yhteensa 160 Gt
Muuta: kirjoittava CD/DVD-asema (dual layer-tuki)

Olen kylla ollut aika tyytyvainen Win2k-kayttikseen, vaikka Windowsejahan pitaisi dissata. Siina ovat toimineet melkeinpa kaikki pelit, mita tarvin, eika se kaatuile juuri ikina minun jokapaivaisessa kaytossani.

Ja mitas talla sitten teen... Katson animea, luen mangaa, teen laksyja, katson telkkaria, pelaan PS2:a tai tietokonepeleja, irccaan ja liikuskelen netissa. Kone on melkein aina auki 24/7.

Yocchan

Minny-chan

PostPosted: Wed Apr 27, 2005 7:53 am

PostPosted: Wed Apr 27, 2005 7:54 am

Taxet
Crew

Matsurin

PostPosted: Sat May 07, 2005 2:45 am

*vilkaisee rakasta konettaan ja valayttaa hymyn* rakas koneenin joka ei edes ole minun, vaan olen sen julmasti itsellenin ominut. Pyorittaa kaikkea mita tarvitsen. Paaasiassa koneella tulee surffailtua netissa, leikittya Photoshopin kanssa, kuunneltua musiikkia ja ladattua kaikkea kivaa. Joskus tosin tama kay poikkiteloin tielle ja alkaa kapinoida. Raivokohtaukset tulee pari kertaa paivassa. Paalla kone on viikolla keskimaarin 6-8 tuntia ja viikonloppusiin 24 tuntia.

2,4 Ghz, 256 Mt DDR-muisti, 80Gt kiinolevy.. ja Windows xp.. muuta hienoa en osaa sanoa. Joskus olisi kylla kiva itse kasailla kone mutta sellaiseen ei todellakaan minun taidot riita. Tama on rakas, vien varmaan mukana kun pois muutan(tai ostan uuden rakkaan whee )
PostPosted: Sun Aug 14, 2005 4:46 am

Nykyisin on kaytossa isani vanha kannettava tietokone jonka tama osti minun kayttooni tyopaikaltaan saatuaan uuden.
Ihan hyvin pelaa, Windows XP ohjelmana (puhun niin asiantuntevasti kuule kun en tieda paskaakaan).
Mutta netti toimii, pari kivaa ohjelmaa ja polttava asema (ei dvd:lle) ja dvd:takin paasen katsomaan katevasti.
Ihan pateva kapistus minulle siis. Pikkuveli vaan koittaa ladata kaikkea paskaa tayteen.

Lahiaikoina tama on viela tarkoituksena saada minun huoneeseeni kunhan saamme asennettua netinkin sinne.

thoughtless`

Taxet
Crew

PostPosted: Sun Aug 14, 2005 6:44 am

Mie tahtoisin Macin... lähinnä vaan tohon soittamis ja koneelle suoraan äänittämis tarkotuksiin ja niin edelleen...

On meinaan mäkki paljon parempi kun studioon tietokonetta haetaan...

...tosin studiokin pitäs hankkia sweatdrop
PostPosted: Wed Aug 17, 2005 11:08 am

enkelikuoro laulaa hallelujaa!sain uuden koneen!! heart heart

Yralda

Vadelma

PostPosted: Wed Aug 17, 2005 12:33 pm

Hmm. Mitapa rakkaasta Sylvia-parastani kertoisin teille? Sellainen peruskone. Ihan toimiva, mita nyt huomasin juuri etta muistia on saalittavan vahan. Siispa uutta tilaukseen poikakaverin kautta o/ Uusi kiintolevykin pitaisi saada. Ehka joululahjaksi?

Kayttojarjestelma on Windows XP, mutta tarkoitus olisi vaihtaa Linuxiin. En vain osaa paattaa Ubuntun ja Mandrivan valilta. Mielipiteita asiaan?

Ja sitten kaytto. Pidan yhteytta ihmisiin, pelaan, surffailen netissa, kuuntelen musiikkia, katson leffoja, hoidan asioita, etsin tietoa ja oo, jokos ne siina tuli. Kirjoitan. Ohjelmista on kaiken aikaa paalla mIRC, Msn Messenger (jota kylla vihaan), Skype ja eMule.
PostPosted: Wed Aug 17, 2005 2:18 pm

Hoo, uusia konejuttuja.
Ubuntua ainakin nyt kovasti kehutaan. Ja se taitaa olla Debian johdannainen. Debian on se mika mulla tassa pikkuisessa... (jos nyt isoa koteloa voi pikkuiseksi kutsua...) pyorii razz

Eathlinn
Crew

Vadelma

PostPosted: Mon Aug 22, 2005 12:08 am

Juuh, Ubuntun kannalle olen kovasti kallistumassa. Saas kuitenkin nahda, milloin uskallan moisen asentaa. sweatdrop
PostPosted: Mon Aug 29, 2005 11:23 am

Saahan sita koneeseen kaksi tai vaikka useammankin kayttiksne yhtaikaa, niin ei sita pakko ole heti Wintoosasta luopua. Ja Ubuntua voi kokeilla cd:lta, niin vahan nakee millainen se on.

Eathlinn
Crew

Heini

Adventuring Seeker

20,150 Points
  • Battle: Mage 100
  • Marathon 300
  • Unfortunate Abductee 175
PostPosted: Wed Dec 07, 2005 8:23 am

Eathlinn
Onko koneenne teille vain valine nettiin paasyyn, vai tunnetteko sen sisukset kuin omat atskunne?
Hyrraako siella 'pellin alla' Windows, Linux vai jotain muuta?
Kuinka paljon kone on paalla vuorokaudessa?
Ja mita silla koneella sitten oikein tulee tehtya?

Minulle tietokone on seka hauskanpito- etta tyovaline. Kaytan konetta etupaassa pelien pelaamiseen, netissa surffaamiseen, chattaamiseen seka opiskeluihin liittyvien toiden kirjoittamiseen. Koneeni on aika vanha, nimittain 600 Mhz Pentium 3. "Pellin alla" hyrraa Win98. Vaikka en olekaan mikaan Microsoft-fani, kaytan Windowsia, koska monet pelit tarvitsevat sita. Kone on aika paljon auki vuorokaudessa. On vaikea arvioida aikaa, koska ajantaju hamartyy, mutta ehka keskimaarin neljasta - kuuteen tuntia paivassa. Joskus harvoin tulee kylla vietettya ihan 12 - 14 tuntia koneella.
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<] 1 2 3 4 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces