Ööh, kaikenmaailman neuleet ovat rakkauteni. :B Ja suorat mutta löysät farkut. Mutta kuitenkin, ilman kunnon neuletta en lähde minnekkään. :'D Sit, joo. Tennareista tykkään kanssa. Tosin vaan että converseihin mulla ei rahat riitä, mutta ei se pahemmin haittaa. :'3
Posted: Sun Sep 10, 2006 8:21 am
Jaa että asusteita... Ei kai minulla mitään asustefetissiä ole biggrin Omistan vain kaksi laukkua, normaalin määrän kenkiä jne... No kaulakoruihin olen nyt ihastunut. Niitä minulla on ihan kivasti 3nodding
Kyllä minä vähän aikaa sitten ostin itselleni mustan kravaatin ja semmoset sormettomat hanskat ^^
kirpputorit, alennusmyynnit, ja teattereiden kirpputorit on mun paikkoi. Vaik kyl äitin joitain nuoruuden ajan mekkoja käytän myös.. ja on mul parit paidatki ja housut.
Rakastan hameita ja mekoja. Hatut ja hanskat on must, kuten myös kaiken muun laiset killuttimet ja kelluttimet. Rakkaat lolita kenkäni ovat myös aivan ihanat.
olen huomannut että viihdyn parhaiten halvoissa vaatteissa. kirppikset ovat nerokas keksintö! sieltä voi aina löytää vaikka mitä yllättävää. jos vaatteet on kalliit, niissä ei jostain syystä kunnolla viihdy. tätä menoa minusta tulee pummi...