No?? |
Alle 13 |
|
5% |
[ 4 ] |
13-15 |
|
32% |
[ 25 ] |
16-18 |
|
27% |
[ 21 ] |
Yli 18 |
|
34% |
[ 26 ] |
Enpas Kerro |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Total Votes : 76 |
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 02, 2005 11:55 am
innoscent kohta jo kaksikymment䠴ulee t乴een. Pit䩳ik? jonkinlaista kriisi䠡loitella.. Tuntuu v䬩ll䠮iin kovin vanhalta.. xd Mulle 20 oli kriisi. Sen jalkeen oon vanhentunut ihan kiltisti. Kai se sitten oli vaan sita kun tajusi ettei ole enaa teini vaan pitaisi "oikeasti" olla joku aikuinen tai jotain.
(Kaikille siis tiedoksi, teini = 13-19v, tulee ihan siita -teen paatteesta Englannin kielen numeroista - eli vaikka olisit jo taysi-ikainen, olet viela teiniX... byuahahhahhaaaa~... *koh* ...anteepsi.) twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 02, 2005 12:02 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 02, 2005 11:12 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 03, 2005 12:15 am
No mun ikaa ei liene vaikea arvata... stare 16 kesaa vanha ma oompi... 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 03, 2005 1:09 am
Hmmf. confused Tulee ihan kakara olo kun taalla on vanhempaakin sukupolvea. xd Juu, siis joulukuun 28. paiva tulee 15 tayteen, aina luokka-asteeni nuorin olen tottunut olemaan, mutta siihen kylla sopeutuu ajan myota.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 03, 2005 1:27 am
hmm.. tammikuussa taytin 16. ei siita sen enempaa.. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 03, 2005 3:48 am
Mina oon aivan liian vanha. En oo saanu mitaan aikaan elamassani crying crying (paitsi pari patalappua).
Okei, oon 17.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 03, 2005 7:57 am
No, taytan kesakuun 23. 18. Jees. Ei mikaan suuri tapahtuma omalta kannaltani, kunhan saan ajokortin.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 03, 2005 7:58 am
mankitus Hmmf. confused Tulee ihan kakara olo kun taalla on vanhempaakin sukupolvea. xd Juu, siis joulukuun 28. paiva tulee 15 tayteen, aina luokka-asteeni nuorin olen tottunut olemaan, mutta siihen kylla sopeutuu ajan myota. Joulukuussa minakin syntynyt, tiedan milta sinusta tuntuu whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 03, 2005 8:12 am
Liftrasir mankitus Hmmf. confused Tulee ihan kakara olo kun taalla on vanhempaakin sukupolvea. xd Juu, siis joulukuun 28. paiva tulee 15 tayteen, aina luokka-asteeni nuorin olen tottunut olemaan, mutta siihen kylla sopeutuu ajan myota. Joulukuussa minakin syntynyt, tiedan milta sinusta tuntuu whee Te onnekkaat! Tammikuun alussa syntyminen on niin masentavaa. Kukaan ei anna ees lahjoja, ku "Vastahan se joulu oli, hehhehhehhee." Ja luokassa tuntee ittensa oikeaksi elakelaiseksi.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 03, 2005 8:55 am
KitsunekoChan No, taytan kesakuun 23. 18. Jees. Ei mikaan suuri tapahtuma omalta kannaltani, kunhan saan ajokortin. Meillapa on sama syntymapaiva! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 03, 2005 9:05 am
Luwina Te onnekkaat! Tammikuun alussa syntyminen on niin masentavaa. Kukaan ei anna ees lahjoja, ku "Vastahan se joulu oli, hehhehhehhee." Ja luokassa tuntee ittensa oikeaksi elakelaiseksi. *saa kuunnella pitkin vuotta kavereidensa ivailua* gonk *ei paassyt katsomaan kuolleiden aamunkoittoa koska olin 2kk liian nuori scream * *saa aina yhdistettyja synttari/joululahjoja... mika ei kylla ole oikeastaan huono juttu mutta...*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 03, 2005 9:18 am
Liftrasir Luwina Te onnekkaat! Tammikuun alussa syntyminen on niin masentavaa. Kukaan ei anna ees lahjoja, ku "Vastahan se joulu oli, hehhehhehhee." Ja luokassa tuntee ittensa oikeaksi elakelaiseksi. *saa kuunnella pitkin vuotta kavereidensa ivailua* gonk *ei paassyt katsomaan kuolleiden aamunkoittoa koska olin 2kk liian nuori scream * *saa aina yhdistettyja synttari/joululahjoja... mika ei kylla ole oikeastaan huono juttu mutta...* *jos olisi syntynyt muutamaa paivaa aikasemmin, olis paljon lahempana lukiosta eroon paasya* *sillon ku se lukio paattyy, on jo tarpeeksi vanha jatkaakseen vanhainkotiin* *joutuu asumaan kotona vaikka kuinka kauan yli 18-vuotiaanaki, ku ei oo varaa vuokrata mitaan, ku ei saa mitaan opiskelijoille annettavia rahasysteemeja, mita ne nyt sitten olikaan*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 03, 2005 9:45 am
Jee, olen ainoa joka on alle 13v blaugh But still I am soo evil twisted Muhahahahahahahahahahaaaaa....
/Spam
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|