Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
Regels, Updates en Banners van de Guild - Laatste Nieuws Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 8 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu May 19, 2005 9:08 am

Guild Nieuws:

Er zijn 2 nieuwe mods!

Het zijn Buttonfly en Number_17. Beiden hebben een zeer goede indruk achtergelaten bij zowel Uumie-chan als mijzelf. Wij hopen dat ze ook inderdaad een goede aanvulling op het team zullen zijn.

Je k**t ze persoonlijk PMen over vragen etc, net als Uumie-chan en mijzelf, maar misbruik het niet ^_^

Als laatste:

Er is nog weinig nieuws over de mascotte. Zodra de Sign Up weer 100% werkt, maak ik er 1. De eerste donatie is al binnen bij mij, dus de tradingpass kunnen we al zeker kopen!!!
PostPosted: Thu May 19, 2005 9:37 am

Guild Nieuws:

Laatste nieuwtje: Jongens, ik ben NIET onder de indruk van dreigementen. Als ik een beslissing maak, heb ik genoeg argumenten om mezelf te verdedigen. Als ik namelijk een beslissing maak, sta ik er 100% achter.

Je kan een mod er bij roepen als je wilt. Ik wil je zelfs wel een lijst met online mods geven. Ik heb genoeg argumenten. Als een mod mij geldige argumenten kan geven ben ik bereid van gedachten te veranderen.

Zelfs als je ZELF in staat bent geldige argumenten te geven dan ben ik bereid van gedachten te veranderen.

Maar dreigen jongens...... helpt niet! Ik ben er niet bang voor.

kittyocean
Captain

Gaya_von_Dutch
Vice Captain

PostPosted: Sun May 22, 2005 3:03 am

Oproepje!

Deze oproep is VRIJBLIJVEND; dat betekent dus dat NIETS verplicht is!!

Op dit moment is mijn prijzenpot 2100 gold. Nog lang niet genoeg dus! Ik kan amper een leuke prijs uitdelen, en dus ook nog geen wedstrijden.

Alle beetjes helpen, dus al doneer je alleen maar 10 gold, dan helpt dat!

Laat de prijzenpot groeien!!
PostPosted: Fri May 27, 2005 12:00 pm

Guild Nieuws (?)

Weet je, ik zag laatst een tweeling op straat. Zelfde haar, zelfde kleren.... leek me best wel leuk om een tweeling te zijn.... maar ik heb geen tweeling zus of broer.

Maar misschien jullie wel!!

Kijk of je iemand op Gaia Online (in deze Guild) kan vinden die erg veel op je lijkt. Kleren, haar, maakt niet uit! Je mag toch alleen maar gebruiken wat je al hebt!
De leukste tweeling krijgt elk 500 gold. De Scheidsrechters worden nog bepaalt.

Volgende week maak ik een topic (zodra profiles 100% weer werken) aan. Zolang de wedstrijd niet is afgelopen mag je niet van outfit veranderen; anders ben je geen tweeling meer.

DUS:

Zoek iemand in deze Guild waarmee je samen mee wilt doen. Zorg dat je avatars erg veel op elkaar lijken. Maar, orginaliteit wordt ook gewaardeerd! De prijzenpot is maar 1000 gold in totaal, dus apart naar de Salon gaan en nieuw haar halen is niet slim.

Dus; wie is de eerste All Dutch People Enter Tweeling?

Gaya_von_Dutch
Vice Captain

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Jun 12, 2005 8:01 am

Algemeen Nieuws:

Het is nog wat vroeg dat ik er over begin, maar goed...

Vanaf 2 Juli ben ik op vakantie. Ik kom eind Juli pas weer terug, en een paar dagen later krijg ik 1 (en hopelijk meer crying ) gasten voor 2 weken. Ik ben dus een redelijke tijd niet echt actief op Gaia en dus ook niet de Guild.

Maar, geen zorgen! Er zijn nog wel mods aanwezig! (Als de mods ook op vakantie gaan dan vraag ik ze even hier hun vakantie data te posten XD). En als ik er niet ben hebben die mods bijna dezelfde taken als de Guild Owner!
- Number_17 blijft aanwezig
- Buttonfly is weg van 2 juli tot en met 17 juli

En pas op, ZIJ zijn strenger dan ik ben hoor mrgreen . En over bepaalde dingen gaan ze niet, zoals het aannemen van mods en beslissingen met betrekking tot de toekomst van de Guild.

Vind je mij een super coole Guild owner of wil je gewoon wat slijmen (geen garantie dat het ook echt werkt trouwens XD): Als er een event is mag je gerust items naar mij doorsluizen =D

Fijne vakantie alvast!
PostPosted: Tue Jun 14, 2005 9:11 am

Guild Nieuws:

Ik doe hierbij de oproep aan de mensen om wat minder snel een topic te maken. Wij hebben nu van de meeste type topics drie of meer threads waarvan de helft niet eens gebruikt wordt.

Het lijkt wel of er voor elk 'liflafje' een topic wordt gemaakt. Dit is een Guild en geen grote Chatterbox.

Wees alsjeblieft wat selectiever. Ga niet topics maken omdat je je verveeld, maak topics omdat je denkt dat dit een bijdrage levert of dat het echt nodig is.

Op deze manier houden we de Guild netjes en schoon 3nodding

kittyocean
Captain

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Jun 21, 2005 10:39 am

Guild Nieuws:

2 Punten:

1. Alstublieft mensen, besteed meer aandacht aan wat je post of wat je als topic maakt! Als ik ergens een hekel aan heb, is het wel mensen waarschuwen wegens vervuiling van de Guild, maar als het zo door gaat zal ik toch echt enkele mensen persoonlijk moeten aanspreken!

2. Tijdelijke post: Banners die je k**t gebruiken om naar de Guild te linken (Uit de Banner Contest):
Codes komen later nog wel; ik wil hiervan een nette post maken. Wil je de URL -> Right Click -> Properties/ Eigenschappen

1. Rach-L
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

2. Anne_Heersma
User Image

3. Nitajin
User Image

4. kiek
User Image

5. Gangsta_Smurf

En eerder door uw lieftallige Guild Owner gemaakt:

De eerste oude:
PostPosted: Thu Jun 30, 2005 10:42 am

Hallo allemaal!

De eerste Guild Wedstrijd is voltooid! Ik hoop dat de winnaars snel hun prijzen accepteren; Kitty Ocean, die nu met mij 'speelt', gaat morgen op vakantie, en dan is het dus van de andere mods afhankelijk of zij de trade completen of niet.

Jaja, Kitty Ocean gaat weg. Ze vertrekt morgen; 1 juli, en komt eind juli pas weer terug. Ze zal misschien haar neus 1 of 2 keer laten zien, en dan komt er 2 Augustus een gast voor haar aan, die tot de 15e blijft. Hoe vaak ze dan online kan, is de vraag.

Dus: Zie je Kitty Ocean in JULI verschijnen, en het is niet de 29e, de 30e, of de 31e, dan betekent dat A) de vakantie was bagger dus ze kwam eerder terug of B) ze is gehacked. Het zal dan wel het eerste zijn XD

En anders stel je haar gewoon deze vraag: Wie komt in Augustus logeren? De enige die dat antwoord weet, op dit forum, is Chloe aka Uumie. Moonplanet zou het MISSCHIEN kunnen weten, maar dat denkt Kitty Ocean niet.

Verder: mijn prijzenpot is weer heel wat leger! Wie vult hem?

Gaya_von_Dutch
Vice Captain

Uumie-chan

PostPosted: Fri Jul 01, 2005 5:04 am

Nieuws:

Van 1 t/m 16 juli ben ik op vakantie, dus stuur mij dan geen PM's. Andere mod number_17 zijn nog wel aanwezig 3nodding
PostPosted: Fri Jul 01, 2005 1:00 pm

Ook uw Guildowner zegt nu BaiBai, tot en met 17 Augustus. Tussendoor ben ik even thuis, maar ik krijg een gast (hopelijk 2!!) dus echt vaak kan ik dan niet online XD

PM maar een andere mod XD Die zal heel wat sneller reageren XD Number 17 blijft aanwezig; Buttonfly en Uumie-chan zijn eerst op vakantie maar eerder dan Kitty Ocean terug.

Fijne vakantie!!

kittyocean
Captain

number_17

PostPosted: Sat Jul 02, 2005 7:51 am

Oproep

aangezien ik hier nu de enige mod ben voor zo'n 2 weken vraag ik aan iedereen in deze guild extra op te letten. omdat al het werk van 4 mods nu ineens door mij alleen moet worden gedaan is de kans groot dat ik niet alles zie. daarom vraag ik jullie, als jullie iets zien wat tegen dee regels is mij te waarschuwen via pm.

dank u 3nodding
PostPosted: Thu Jul 14, 2005 3:16 am

nieuws:

van dinsdag 19 juli tot vrijdag 22 juli kom ik niet online want dan zit ik in antwerpen.
tegen die tijd zijn er wee 2 andere mods online als alles goed is dus dan kun je met problemen ((niet dat ik die verwacht van jullie)) naar hun toe.

hierbij wil ik ook .~Horsie~Anne~. bedanken voor haar hulp in de afgelope 2 weken.
bedankt xd

fijna vakantie allemaal biggrin :

number_17

ButtonFly

PostPosted: Mon Jul 18, 2005 7:35 am

Nieuws:

Vanaf vandaag ben ik weer aanwezig. Jullie kunnen mij weer PM met vragen en/of opmerkingen. Reken niet op direct antwoord. Ik heb nog steeds vakantie, en plannen biggrin . Reken maar op een dag vertraging.

Ik wens iedereen nog een fijne vakantie!
PostPosted: Sat Jul 30, 2005 2:04 pm

Uw Guild Owner is weer in Nederland (en zag meteen een aantal To Die For Gaia Items dus is ze weer arm - Donations please XD?)

Volgens mij hebben de mods die aanwezig waren het prima gedaan! Wel zie ik dat de Guild een grote schoonmaak moet hebben XD Zo veel dode topics XD

De komende 2 weken is mijn tijd zeer gelimiteerd. Je kan me dus bereiken, maar het zal aardig wat vertraging hebben!!!

kittyocean
Captain

Gaya_von_Dutch
Vice Captain

PostPosted: Wed Aug 17, 2005 12:31 pm

Hallo allemaal!

Ik heb me toch leuke items gekregen via de trades! Maar... zijn het prijzen of is het voor mij alleen? Vergeet dat niet te zeggen he? =D Anders gaan ze standaard als prijzen ^_^

Oh ja, de prijzenpot mag wel weer wat gevuld worden ^_^ Dan kan ik weer een wedstrijdje houden ^_^ School is weer begonnen, dus succes allemaal! En heb je nog een weekje vakantie:......GENIET ERVAN!
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 8 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces