|
|
|
|
Posted: Fri Mar 25, 2005 8:34 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 26, 2005 12:54 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 26, 2005 1:42 am
Jos äiti alkaa laulaa laitan musiikkia päälle ettei tarvitse kuunnella sitä, se ei todellakaan osaa laulaa... Ja kun se kerran yritti laulaa Fly Me To The Moonia niin oli pakko vaihtaa kappaletta xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 27, 2005 12:52 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 30, 2005 1:24 am
kyll...se on raivostuttavaa ku eras alkaa hoilaamaan autossa radion mukana... sweatdrop Pelastakaa minut!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 30, 2005 6:10 am
miraakkeli_88 kyll...se on raivostuttavaa ku eras alkaa hoilaamaan autossa radion mukana... sweatdrop Pelastakaa minut! Vielako se mutsi jaksaa hoilottaa?! xp Jeessus...ma en tuu kylla kesalla kylaan,jos semmoinen peli jatkuu. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 30, 2005 6:43 am
Ainoa meidan perheesta joka laulaa on mina ja minun lauluni kuulostaa samalta kuin variksen raakyna. Eli laulan kuin lintu ja olen kaunis kuin kukka. Varis on lintu ja kielo on kukka. *huoku*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 30, 2005 9:45 am
Aiti laulaa, isa ei. Aiti laulaa hyvin, isasta en tieda. Vanhempien laulamisessa on minulla sama asia kuin muidenkin kohdalla, eli laula jos osaat... Nolostus on sita suurempi tosin jos isa esimerkiksi laulaisi, mutta on kyllin jarkeva valttamaan sita. Onneksi. heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 31, 2005 12:51 am
Aiti laulaa aina silloin talloin, samalla soittaa pianoa. Sen laulu on ihan kivan kuulosta, kestaa onneks kuuntelun. Ottaen tietty huomioon et se on kaynyt Kuopion Musiikkilukion (toisilla on onnea aanen kanssa).. Isa laulaa aina jotain ihan alyttoman tyhmia omia tekeleitaan vitsilla. Silloin kaikki huutaa yleensa jotain: LOPETA! OLE HILJAA! ÄLÄ JAKSA!... tyylista.. laulan silloin kun olen yksin. jos kuuntelen jotain (paha tapa) tai jos mua pelottaa..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 29, 2005 8:02 am
Aitini laulaa aina- epavireisesti hinkuvalla aanellaan, vahemmastakin tekisi mieli hirttaytya kengannauhaan. Isukin en ole kuulut laulavan, mutta tiedan etta se osaa, silta ma olen musikaalisuuteni perinyt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 29, 2005 9:40 am
mutta mita ihmetta? joillakin on niin musikaalisia aitikoita crying mutta meilla hoilailee isukki, sikalasta tullessa radiokuulokkeet korvilla alkaa kovaan aaneen laulamaan "joutsenetkin jaatyy kIINNNIIII!" mutta siis, iska laulelee, hyvantuulisena aamulla, hyvantuulisena toiden valissa... aidin en ole tainnut kuulla laulelevan melkein yhtaan. hmfh confused mutta iskalla ei ole ihan lauluaanta, on se itsekin tietoinen. aina bumtsibumia katellessa iska arvaa laulun ihan heti oikein, sitten alettiin patistaa etta iskanhan tonne pitas menna kilpailemaan niin kylla tunnustaa etta muuten muttei ole aanta. ihan epia. kylla sita sietaa, viimeistaankin kun itse sietaa muttei pikkuveli, joka alkaa raakya iskaa olemaan hiljaa lol
mutta sekin kertoo jotain, etta iska "fanittaa" iskelmaradiota... stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 29, 2005 9:42 am
Tuli tassa mieleen etta iska on uhkaillut hankkivansa karaoke-vehkeet kotiin niin saisivat emon kanssa hoilata iskelmaa. >.<'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 12:17 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 1:42 am
Aitini ei laula, mutta isapuoleni laulaa Irwinia. Usein. D: On voittanut Irwin-karaokekilpailuja (ei, tama ei ole vitsi) sunmuuta. Itse kiljun punkkia. didi
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2005 4:55 am
Olen kylla tullut laulaneeksi molempien vanhempieni kanssa autossa. smile En kovin usein enaa, mutta kuitenkin. Molemmat osaavat laulaa ihan hyvin, kylla niita kestaa kuunnella. Ei siis mene pahasti nuotin vieresta tai mitaan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|