|
|
|
|
Posted: Tue Mar 01, 2005 2:11 am
Qevna, en tieda voiko tuolta saitilta linkittaa kuvia (mulla nakyi punainen X, kunnes copypastesin kuvan url:n ja kavin sita kautta katsomassa), mutta jos muutat sen linkiksi niin sitten ainakin muut voi kayda helposti katsastamassa sen yhdella klikkauksella. ^^
twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 01, 2005 2:13 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 01, 2005 2:13 am
 Siinä mina kyylailen^^ Lisaa kuvia taalla.. Ps: irkkaan oikeasti ja jatkuvasti (ajattelin vain ilmoittaa smile ) Kuwii
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 01, 2005 2:14 am
Tsuzue just nyt tammonen:  karvalakki, ylipaksu kauluhuivi ja spagetti olkaiminen rippimekko sopii hyvin yhteen.. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 01, 2005 2:18 am
Stri_X [ Siinä mina kyylailen^^ Lisaa kuvia taalla.. Ps: irkkaan oikeasti ja jatkuvasti (ajattelin vain ilmoittaa smile ) Kuwiitylsaa kenties? xD by the way, siggys on best! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 01, 2005 6:56 am
Kylla koneelta joitain kuvia loytyy, koulu ja pari synttarikuvaa... whee Mutta niista en taida pistaa mitaan naytille. Odottakaa, rippijuhlat on ens viikolla, niista saattaa ilmestya joku ihan kestettavakin. confused Ehkapa sitten esittelen parstavarkkiani.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 01, 2005 7:17 am
Einari Tsuzue Einari Tsuzue Einari Ohhohoo. Ja cam whoring sen kuin jatkuu. xD Hmm, alotetaan vaikka tolla. Siina mina sitten olen. surprised Ei meika ei levittele kuviaan ympari gaiaa, ei, ei tietenkaan. ninja hei einari, sie oot kans tamperelainen.. ^^ missakohan pain asustat jos saa kysaista? Herwoodin takamettassa, pelastelen pulaan joutuneita prinsseja ja sammakoita. xD wau, ni sittenhan sie teet oikein tarkeaa tyota... 3nodding Joo, niin sammakot kuin prinssitkin juoksee pakoo oikein olan takaa. xD Mutta jotta ei threadin idea unohdu niiin.  Miekin oon Tampereelt XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 01, 2005 7:22 am
oo, hianoa hianoa! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 01, 2005 7:26 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 01, 2005 7:28 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 01, 2005 7:34 am
 Jokohan mysteerit valkenevat?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 01, 2005 7:40 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 01, 2005 7:41 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 01, 2005 7:42 am
mankitus Tsuzue mankitus Tsuzue oo, hianoa hianoa! 3nodding Liian moni Gaialainen tuntuu olevan. -_-' Miss䠫aikki oululaiset? D:ei ny ihan heti tuu kyl ketaan oululaista mieleen.... yhen tunnen kiimingista.. mut se ei kay gaiassa... sweatdrop Niinpa... sweatdrop Tamperelaiset valtaavat Gaian. surprised silta vaikuttaa... xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 01, 2005 7:43 am
 oli pakko laittaa via yksi pic... silta ajoilta kun mulla oli via pikkuletit... I miss them so much... crying noh, ei ne tas kuvas kyl oikeen nay, mut what ever... xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|