|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 5:51 am
Nightmare Asura prrnill Alla esteter jag känner är trevliga. 3nodding Kul att höra. ^^ På min skola ser alla ner på estetare. gonk Och fordonare är våra "rivaler". domokun Bara estetare och Sp:are på min skola. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 5:53 am
prrnill Bara estetare och Sp:are på min skola. blaugh Bara satanister, punkare, och/eller gothare på min skola. gonk Utom jag då.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 5:54 am
Nightmare Asura prrnill Bara estetare och Sp:are på min skola. blaugh Bara satanister, punkare, och/eller gothare på min skola. gonk Utom jag då. Åh, då kan vi byta. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 5:55 am
prrnill Nightmare Asura *Blänger på kureyuki, för jag är Estet* stare xp gonk Alla esteter jag känner är trevliga. 3nodding JAG har inget emot estetare, jag känner många varav en är taskig O_o;; ...jag funderade också på det...men ville hellre flytta hemifrån XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 5:56 am
prrnill Åh, då kan vi byta. 3nodding Nah, vill inte lämna min klass. crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 5:56 am
Nightmare Asura prrnill Åh, då kan vi byta. 3nodding Nah, vill inte lämna min klass. crying Aw.. Okej. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 5:57 am
kureyuki har inget emot estetare, jag känner många varav en är taskig O_o;; ...jag funderade också på det...men ville hellre flytta hemifrån XD Jag undrar, jag. rolleyes Det är en lätt kurs, speciellt för mig som gillar ämnet. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 5:58 am
"Om man sänker priset så blir det ju billigare" - Mamma
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 5:59 am
Nightmare Asura kureyuki har inget emot estetare, jag känner många varav en är taskig O_o;; ...jag funderade också på det...men ville hellre flytta hemifrån XD Jag undrar, jag. rolleyes Det är en lätt kurs, speciellt för mig som gillar ämnet. ^^ >.< jag älskar att teckna ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 6:00 am
Hm, kom å tänka på ett dåligt "citat" när jag läste det Nidder skrev...
'Ja, våra tester visar ju klart och tydligt att när det är rea på Rusta så är det billigare än vad det brukar vara på Rusta.' -Rusta reklam
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 6:01 am
kureyuki >.< jag älskar att teckna ^^ Gör jag med, men det jag ritar ser oftast bättre ut på riktigt, om jag scannar det så ändras storleken. :/ Gillar inte det...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 6:10 am
Nightmare Asura kureyuki >.< jag älskar att teckna ^^ Gör jag med, men det jag ritar ser oftast bättre ut på riktigt, om jag scannar det så ändras storleken. :/ Gillar inte det... sant =/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 6:13 am
Den enda som fått titta i mitt skissblock är nog Hopey. ninja Men men, ska gå ett tag. Kommer tillbaks sen. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 6:16 am
Nightmare Asura Den enda som fått titta i mitt skissblock är nog Hopey. ninja Men men, ska gå ett tag. Kommer tillbaks sen. ^^ *avundsjuk på Hopey* XD ha de ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 6:39 am
D0ppel: Men det går om vi sickfastar saxen... Sickfaxar... .__.' Prrnill: Sicksackar fast den? neutral
//Angående hur vi skulle skapa en Dark Cape efter att vi fått en varsin stor cola och delat på en 1.5L cider.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|