Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Kenelle Onis on velkaa kuvan ja muuta kaikkea turhaa. Goto Page: [] [<] 1 2 3 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Liffy Glitter

PostPosted: Mon Feb 28, 2005 4:25 am

...sitte ois kyl tosi jannaa ruveta dubbaamaan piirrettyja whee Jotain malliin Digimonin ensimmaiset jaksot... kjeh.

Astronautti ois kanssa ihan huippu homma. Ensimmainen ihminen Plutossa, whii..

Mutta joo, kuitenkin muutan Helsinkiin ja rupean spurguksi. Jes! Loistava tulevaisuus domokun
PostPosted: Mon Feb 28, 2005 8:48 am

Naen, etta taala on tapahtunut kaikkea aina silloin kun en ole paikalla. Juhiksen oma pieni posti johon han laittaa kaikkea kivaa. Mina olin juuri kavereiteni kanssa keskella korpea. Mina voin kertoa teille sen sivuston... Jooh. Olen ilkea. Tassa se on:http://c-camp.org/gallery/Tulgolive19
Tuossa on kuva ikavasta minusta -> http://c-camp.org/gallery/Tulgolive19/live19_036

Voisiko oikeasti olla edustavampaa kuvaa?

Liffi

Wundii

PostPosted: Fri Mar 04, 2005 3:47 pm

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Sat Mar 05, 2005 3:33 am

Liffi
Naen, etta taala on tapahtunut kaikkea aina silloin kun en ole paikalla. Juhiksen oma pieni posti johon han laittaa kaikkea kivaa. Mina olin juuri kavereiteni kanssa keskella korpea. Mina voin kertoa teille sen sivuston... Jooh. Olen ilkea. Tassa se on:http://c-camp.org/gallery/Tulgolive19
Tuossa on kuva ikavasta minusta -> http://c-camp.org/gallery/Tulgolive19/live19_036

Voisiko oikeasti olla edustavampaa kuvaa?

Kylla on myontavan nakonen kuva biggrin .

Ma en tieda mika musta tulee isona, sen nakee sitte vissiin. Mutta kai vahan pitaa maataloutta miettia kun nytkin on peltoja sen verran ja niita on kiva aestaa ja kyntaa whee

Jorke

Taxet
Crew

PostPosted: Sat Mar 05, 2005 3:58 am

PostPosted: Sat Mar 05, 2005 4:00 am

Nyt mie mietittyäni tarkemmin tulin siihen tuloksee että miusta tulee eläkeläinen! menen eka töihin jonnekki mistä saa paljon rahaa, sitte mie sen jälkee nopeasti hankin itelleni jonkuu syyn miks mie joudun menemää varhaiseläkkeelle, ja sitte mie saan siitä rahaa... kai...

Taxet
Crew

Tsuzue

PostPosted: Sat Mar 05, 2005 4:46 am

PostPosted: Sat Mar 05, 2005 6:51 am

Onisfi
Crew

Ruoka

PostPosted: Sun Mar 06, 2005 7:35 am

PostPosted: Sun Mar 06, 2005 7:44 am

Leningrad Cowboy

Tsuzue

PostPosted: Sun Mar 06, 2005 9:58 am

PostPosted: Sun Mar 06, 2005 10:16 am

Ruoka

Liffi

PostPosted: Sun Mar 06, 2005 10:39 pm

Tassa sita ollaan taas. Elama etenee kun vanha piru. Ei sille voi mitaan ja mina taas kirjoitan tanne jotain aivan turhaan jotta voisin jossain nillittaa. no ei mar. (Olen saalittava saalittava pikku mies)

Olen kuluttanut taas rahaa dvd-levyihin (jotka pitaa siis sisalla jotain) sitten peleihin. Voi minua. Mina en saisi. Mina pilaan itseni nailla. Olen kamala ihminen. ;_; Noh jonkun pitaa olla. Olen iso mies ja kaikkea. Minulla on oikeus... ja olen kipea. Siis yska ja kurkkukipu... Vaikka mentaalisesti kai myos
PostPosted: Fri Mar 25, 2005 12:03 am

Tsuzue

Luwina

PostPosted: Tue Apr 05, 2005 3:20 am

Mina ajattelin ryhtya bussikuskiksi. No oikeasti en tiia viela yhtaan (sitte ylioppilasjuhlissa: mitahan tassa tekis isona. 30-vuotiaana: niin ehka tassa pitas joku ammatti hankkia. 50-vuotiaana: ehtiskohan tassa viela bussikuskikoulutuksen kaymaan taidanpa panna hakupaperit kuntoon).

Jos olis lahoja, niin alkasin sarjakuvapiirtajaksi (kuten noin miljoonaziljoona muutakin ihmista) tai elokuvantekijaksi (leikkaajaksi, kasikirjottajaksi, lavastajaksi, kameramieheksi ehka jopa ohjaajaksi. Voisin myos naytella mm. Frankensteinin hirvion siskoa tai jotain).
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<] 1 2 3 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces