|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 10, 2010 1:26 pm
Ostepop er så underrated crying Tenker jeg skal ta kvelden straks, hvertfall det jeg har planlagt x3 Det blir en lang helg etter skolen på onsdag biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 10, 2010 3:18 pm
pichup Ostepop er så underrated crying Tenker jeg skal ta kvelden straks, hvertfall det jeg har planlagt x3 Det blir en lang helg etter skolen på onsdag biggrin Vell, god natt til deg (=^.^=)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 11, 2010 1:53 am
fuuu...skole er noe dritt>.< men gleder meg til langhelg!! <33
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 11, 2010 12:34 pm
Tegner. Langhelgen nærmer seg skikkelig 3nodding Det føles ikke ut som det er kveld D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 11, 2010 10:13 pm
God morgen, god morgen folks! blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 16, 2010 4:35 am
morn folkens.... noen angde her som gldeder seg til å¨gå i 17 mai tog?? >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 16, 2010 5:53 am
Martyrius Blake morn folkens.... noen angde her som gldeder seg til å¨gå i 17 mai tog?? >.< Eg hater og gå i 17 mai tog >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 16, 2010 1:50 pm
Det er jo 17. mai imorgen, ja! sweatdrop Hadde nesten glemt det blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 28, 2010 9:15 am
*danser*
noe intresangt som sjer?? jeg er litt sur... fant ut at jeg kom opp i matte i exsamen >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 06, 2010 7:50 am
Morn du! Her va de itj nå my aktivitet nei biggrin ! Å ja, æ skriv på trøndersk, ferdi, når æ einndele e innjpå ein norsk guild, så kainn vi sainnele skriv dialækta vårres, tænkt æ!
Jaha. Sånn uansett. No som æ hi plassert mæ sjøl som innjtrønder, så synes æ at dåkk kainn sei kor dåkk kjæm ifra, å! biggrin
Om dåkk itj skjønne nå som helst... så KAINN æ oversætt te bokmål. Men bære om d e nødvendi' razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 06, 2010 11:41 am
The High Seraphim Morn du! Her va de itj nå my aktivitet nei biggrin ! Å ja, æ skriv på trøndersk, ferdi, når æ einndele e innjpå ein norsk guild, så kainn vi sainnele skriv dialækta vårres, tænkt æ!
Jaha. Sånn uansett. No som æ hi plassert mæ sjøl som innjtrønder, så synes æ at dåkk kainn sei kor dåkk kjæm ifra, å! biggrin
Om dåkk itj skjønne nå som helst... så KAINN æ oversætt te bokmål. Men bære om d e nødvendi' razz Hæ? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 06, 2010 11:54 am
Toomokoo The High Seraphim Morn du! Her va de itj nå my aktivitet nei biggrin ! Å ja, æ skriv på trøndersk, ferdi, når æ einndele e innjpå ein norsk guild, så kainn vi sainnele skriv dialækta vårres, tænkt æ!
Om dåkk itj skjønne nå som helst... så KAINN æ oversætt te bokmål. Men bære om d e nødvendi' razz Hæ? sweatdrop Trøng du oversættels? razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 06, 2010 10:35 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 10, 2010 5:52 am
The High Seraphim Morn du! Her va de itj nå my aktivitet nei biggrin ! Å ja, æ skriv på trøndersk, ferdi, når æ einndele e innjpå ein norsk guild, så kainn vi sainnele skriv dialækta vårres, tænkt æ!
Om dåkk itj skjønne nå som helst... så KAINN æ oversætt te bokmål. Men bære om d e nødvendi' razz er fra Larvik. ^^ men har halve slekta mi fra Finmark, så kan være litt inspirert av det noen ganger når jeg skriver^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 10, 2010 7:17 am
Flotters! biggrin (går over til bokmål nå, siden enkelte ikke forsto en døyt razz ) er bra noen tar initiativ, Lar-Finnmarking! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|