|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 05, 2009 1:24 pm
zie hier een foto van radolf_hunter  zoals je ziet iets kleurrijker als dashinator maar hij kan wel zijn best doen om de spoken te vangen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 05, 2009 1:30 pm
Kitty, iedereen mag met ideeen komen voor de verhaallijn. Ik denk wel dat we nu een team hebben die de knopen kan doorhakken en de definitieve beslissingen kunnen maken!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 05, 2009 1:58 pm
YAY
ik ben er klaar voor... nog een aantal hunters, en de defintieve geest... dan maak ik wel iets van een banner, (er komen er natuurlijk veel meer na die ene)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 05, 2009 2:08 pm
Dashinator YAY ik ben er klaar voor... nog een aantal hunters, en de defintieve geest... dan maak ik wel iets van een banner, (er komen er natuurlijk veel meer na die ene) aaah... what a team well make (wie qoutte ik hier?)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 06, 2009 1:14 am
Ik heb het er al met XD over gehad, ik denk dat als ik me er nu in meng ik het proces verlangzaam smile
En nu kan ik mijzelf ook laten verrassen!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 06, 2009 4:12 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 07, 2009 3:48 am
sorry iedereen, mijn computer is gecrashed, dus ik zal wat minder online zijn... en de banners kunnen ook wat langer duren... ik heb nu een laptop... maar die is niet alleen van mij... sorry voor het ongemak
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 07, 2009 8:16 am
Kwestie van overmacht! Maak je er maar niet al te druk om!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 07, 2009 9:11 am
maakt niet uit we hebben nog eventjes toch?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 07, 2009 9:35 am
ik kan nu wel iets actiever zijn... heb een laptop geclaimed... voor "school" =P... maar ik heb nog geen photoshop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 07, 2009 9:51 am
Gaia is educatief genoeg om als extra school te kunnen gelden c;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 07, 2009 11:01 am
@Zakou: was het maar waar :') Op mijn school is zelfs hotmail of youtube verboden.
Als er hier nog ergens hulp voor nodig is, sta ik ook altijd klaar! :]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 07, 2009 11:43 am
Lorraaa @Zakou: was het maar waar :') Op mijn school is zelfs hotmail of youtube verboden. Als er hier nog ergens hulp voor nodig is, sta ik ook altijd klaar! :] nou... missch kan je mijn computer maken... dat zou handig zijn...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 07, 2009 1:35 pm
en als lorraaa geen magische computer maak kunsten heeft kan ze zich altijd nog bezig houden met het verhaal waar ieder guildlid een zegje over kan hebben :3
(al volgen we natuurlijk wel een rechte lijn met betrekking qua het lot van gaya enzo.)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 08, 2009 1:19 am
Ja, ideeen voor de verhaallijn zijn altijd welkom! Meestal krijg ik goede ideeen van mensen die met creatieve dingen komen.
Klinkt dat logisch? Klinkt dat legaal? 0.o;
Als het even kan worden ALLE ideeen verwerkt in het verhaal! Dus laat je hersenen maar kraken c;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |