|
|
|
|
Posted: Wed Sep 23, 2009 8:47 am
Je kan fantasy jurken dragen op fantasy beurzen of conventies... Had je daar niet ooit kaarten van je art verkocht Kitty? Dat is toch een goede gelegenheid. smile Of Halloween, of verjaardag...
Maar goed... Abunai is geweest! Het was echt cool! Organizatie was bagger, zelfs niet kunnen oefenen voor de act crying .... Maar...
Dun dun dun, spanning opbouwen...
Ik heb wel de Cosplay Fashion show gewonnen met mijn aller eerste kostuum!! Ik heb zelfs leren naaien met dat kostuum. XD Ik heb wel eerder wat genaaid, maar dat was grotendeels met hulp van mijn moeder, dit niet..
Ze staan op Cosplay.com waar ik een account heb aangemaakt: http://www.cosplay.com/member/189106/
Ik heb met Benzaiten, goddess of art, beauty and music gewonnen. Ik heb ook Chidori Yoshino gemaakt. De Sakura heb ik niet zelf gemaakt, maar mijn moeder vorig jaar. XD Ik heb er alleen muntjes op genaaid en patronen uitgeknipt, wat ongeveer het enige was wat ik precies een jaar geleden goed kon. >_>;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 23, 2009 12:13 pm
Waaah! Congratz!! Ik wilde wel op zo'n beurs kaarten verkopen, maar de standhuur was zo belachelijk hoog...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 26, 2009 12:16 pm
Wow, dat ziet er goed uit! Ik ben jalours :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 29, 2009 6:59 am
hey die klere zijn zo gek nog nie goe gedaan ik zelf maak gothic victoriaanse kleren en speciale manga chibi shirts die ik verkoop aan mensen die ze graag zou willen hebben en geen zin hebben om dure kleren te kopen ^_~ tis een euro per shirt en dan kun je em laten inkleuren door mij of je k**t et zelf doen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 30, 2009 7:42 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 02, 2009 9:17 am
Ja! Stuur een link van je victoriaanse kleren! Dat klinkt super cool!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 11, 2009 4:02 am
@Qianna: gaaf ook dat mes door je hoofd! o.o En echt knap hoe je zo zelf je kostuum maakt. Ik weet niet of ik dat zou kunnen :')
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 11, 2009 2:26 pm
Wah! Dank je! ^_^ Je kan zelf vast ook wel een kostuum naaien! Gewoon beginnen en zien wat eruit komt. XD Wel patronen gebruiken natuurlijk, daar zitten beschrijvingen bij, dus dat is redelijk handig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 12, 2009 1:16 am
ik maak volledige costum's ja ^^ ik hou van cosplay ^^ het is leuk eens iemand anders zijn voor 1 dag ^^ enkele die ik hemaakt heb zijn -morrigan -halibel - silent hill nurse ( een aanrader !) -yoko -blissey van pokemon - chii ^^
ongeveer al denk ik ^^
en ik werk patroonloos >.> wat crap is maar ik kan niet echt goed patroon ontcijferen smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 12, 2009 7:24 am
Heb je misschien foto's van die cosplays? Want er zitten vast hele goede bij!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 12, 2009 10:03 am
Ik wil ook wel foto's zien! Van welke anime is de Yoko? Er zijn er zo veel die zo heten. XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 12, 2009 1:57 pm
Haha, een goede vriendin van mij zit op de mode academie en een ander heeft ook al stoffe vingers. Ik zelf alleen heb het nog nooti gedaan. Niet geprobeerd ook, ik kan in elk geval wel foutloos een knoop aanzetten. Goed hé? wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 13, 2009 1:17 am
Applaus!!! (ik kan dat namelijk NIET XD)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 15, 2009 3:50 pm
Dat word dan oefenen Kitty... Vooral als je straks afvallende knopen hebt. XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 16, 2009 11:06 am
....ehm, vraag mijn moeder wel XP. En ik kan het wel aardig. Heb ook eens een sok gestopt/gemaakt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|