|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 12:37 pm
Siriah Maikel88 Siriah Maikel88 Begint te schreeuwen ''Aargh godver dat doet pijn'' *Heeft vreselijke pijn maar is niet boos want weet dat het beter voor hem is.. Het is haar gelukt de kogel los te wrikken. "Hebbes," zegt ze. "Ik heb helaas geen verband hier, dus ik vrees dat ik een stuk van je broek om de wond heen moet binden. Hoe heet je eigenlijk? Ik heb je nog niet eerder ontmoet." ''Mammon en ik woon hier al 9jaar buiten '' Zegt hij in een kreun van pijn ''en jij ?'' Ze scheurt een stuk van zijn broek af en probeert er zo goed en zo kwaad als het kan een soort verband van te maken. "Ik ben Robina. Ik zwerf hier al vier jaar rond, sinds die maffiabaas mijn moeder vermoordde en ik op straat terecht kwam." Ze trekt het verband strak aan. rotzakken zijn het blij dat ik er nog nooit mee te maken heb gehad. ''Bedankt trouwens'' Zegt hij dan en hij kijkt haar recht in de ogen aan en probeert op te staan maar voelt al weer een scheut van pijn.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 12:41 pm
Maikel88 rotzakken zijn het blij dat ik er nog nooit mee te maken heb gehad. ''Bedankt trouwens'' Zegt hij dan en hij kijkt haar recht in de ogen aan en probeert op te staan maar voelt al weer een scheut van pijn. Ze steekt haar hand naar hem uit. "Ik help je wel. Heb je toevallig wat te eten? Ik heb nogal honger."
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 12:42 pm
Siriah Maikel88 rotzakken zijn het blij dat ik er nog nooit mee te maken heb gehad. ''Bedankt trouwens'' Zegt hij dan en hij kijkt haar recht in de ogen aan en probeert op te staan maar voelt al weer een scheut van pijn. Ze steekt haar hand naar hem uit. "Ik help je wel. Heb je toevallig wat te eten? Ik heb nogal honger." ''Ja ik heb appels '' Zegt hij als hij opstaat en hij rolt er drie uit zijn zak en snijd er eentje in twee'n . ''Hier zie het maar als een bedankje zegt hij dan''
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 12:43 pm
Maikel88 Siriah Maikel88 rotzakken zijn het blij dat ik er nog nooit mee te maken heb gehad. ''Bedankt trouwens'' Zegt hij dan en hij kijkt haar recht in de ogen aan en probeert op te staan maar voelt al weer een scheut van pijn. Ze steekt haar hand naar hem uit. "Ik help je wel. Heb je toevallig wat te eten? Ik heb nogal honger." ''Ja ik heb appels '' Zegt hij als hij opstaat en hij rolt er drie uit zijn zak en snijd er eentje in twee'n . ''Hier zie het maar als een bedankje zegt hij dan'' Ze neemt de halve appel aan en glimlacht naar hem. "Graag gedaan hoor. Ik had je hier toch niet zomaar kunnen laten liggen?"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 12:46 pm
Siriah Maikel88 Siriah Maikel88 rotzakken zijn het blij dat ik er nog nooit mee te maken heb gehad. ''Bedankt trouwens'' Zegt hij dan en hij kijkt haar recht in de ogen aan en probeert op te staan maar voelt al weer een scheut van pijn. Ze steekt haar hand naar hem uit. "Ik help je wel. Heb je toevallig wat te eten? Ik heb nogal honger." ''Ja ik heb appels '' Zegt hij als hij opstaat en hij rolt er drie uit zijn zak en snijd er eentje in twee'n . ''Hier zie het maar als een bedankje zegt hij dan'' Ze neemt de halve appel aan en glimlacht naar hem. "Graag gedaan hoor. Ik had je hier toch niet zomaar kunnen laten liggen?" ''Nou in dit deel van NY gebeurd dat maar al te vaak het is allemaal ik ik ik hierzo'' Antword hij en hij kijkt haar nog eens goed aan ''Je bent mooi'' floept er dan perongeluk uit zijn mond..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 12:50 pm
Maikel88 ''Nou in dit deel van NY gebeurd dat maar al te vaak het is allemaal ik ik ik hierzo'' Antword hij en hij kijkt haar nog eens goed aan ''Je bent mooi'' floept er dan perongeluk uit zijn mond.. Robina krijgt een kleur, hoewel het te donker is om dat te zien. "Bedankt voor het compliment." Ze kijkt naar Mammon. "Je ziet er zelf ook niet slecht uit."
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 12:51 pm
Siriah Maikel88 ''Nou in dit deel van NY gebeurd dat maar al te vaak het is allemaal ik ik ik hierzo'' Antword hij en hij kijkt haar nog eens goed aan ''Je bent mooi'' floept er dan perongeluk uit zijn mond.. Robina krijgt een kleur, hoewel het te donker is om dat te zien. "Bedankt voor het compliment." Ze kijkt naar Mammon. "Je ziet er zelf ook niet slecht uit." *Begint nu ook licht te blozen'' ''Heb jij een plaats om te slapen .. Vraagt hij dan omdat hij ook door krijgt dat het donker begint te worden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 12:56 pm
Maikel88 Siriah Maikel88 ''Nou in dit deel van NY gebeurd dat maar al te vaak het is allemaal ik ik ik hierzo'' Antword hij en hij kijkt haar nog eens goed aan ''Je bent mooi'' floept er dan perongeluk uit zijn mond.. Robina krijgt een kleur, hoewel het te donker is om dat te zien. "Bedankt voor het compliment." Ze kijkt naar Mammon. "Je ziet er zelf ook niet slecht uit." *Begint nu ook licht te blozen'' ''Heb jij een plaats om te slapen .. Vraagt hij dan omdat hij ook door krijgt dat het donker begint te worden. "Ik hoop dat je slapen bedoelt en niet 'slapen'... Meestal slaap ik ook maar op een bankje in het park. Maar hier in de buurt is een treinstation, als we geluk hebben staat er daar nog een lege trein."
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 12:57 pm
Siriah Maikel88 Siriah Maikel88 ''Nou in dit deel van NY gebeurd dat maar al te vaak het is allemaal ik ik ik hierzo'' Antword hij en hij kijkt haar nog eens goed aan ''Je bent mooi'' floept er dan perongeluk uit zijn mond.. Robina krijgt een kleur, hoewel het te donker is om dat te zien. "Bedankt voor het compliment." Ze kijkt naar Mammon. "Je ziet er zelf ook niet slecht uit." *Begint nu ook licht te blozen'' ''Heb jij een plaats om te slapen .. Vraagt hij dan omdat hij ook door krijgt dat het donker begint te worden. "Ik hoop dat je slapen bedoelt en niet 'slapen'... Meestal slaap ik ook maar op een bankje in het park. Maar hier in de buurt is een treinstation, als we geluk hebben staat er daar nog een lege trein." ''haha ooh nee zo ben ik niet, Maar ik bedoel mee ik heb wel een plek hier in de buurt is een bedden fabriek en daar is een kelder , En laat ik nou juist de sleutel van die kelder hebben gejat '' Zegt hij dan met een big smile op zijn gezicht .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 1:03 pm
Maikel88 Siriah Maikel88 Siriah Maikel88 ''Nou in dit deel van NY gebeurd dat maar al te vaak het is allemaal ik ik ik hierzo'' Antword hij en hij kijkt haar nog eens goed aan ''Je bent mooi'' floept er dan perongeluk uit zijn mond.. Robina krijgt een kleur, hoewel het te donker is om dat te zien. "Bedankt voor het compliment." Ze kijkt naar Mammon. "Je ziet er zelf ook niet slecht uit." *Begint nu ook licht te blozen'' ''Heb jij een plaats om te slapen .. Vraagt hij dan omdat hij ook door krijgt dat het donker begint te worden. "Ik hoop dat je slapen bedoelt en niet 'slapen'... Meestal slaap ik ook maar op een bankje in het park. Maar hier in de buurt is een treinstation, als we geluk hebben staat er daar nog een lege trein." ''haha ooh nee zo ben ik niet, Maar ik bedoel mee ik heb wel een plek hier in de buurt is een bedden fabriek en daar is een kelder , En laat ik nou juist de sleutel van die kelder hebben gejat '' Zegt hij dan met een big smile op zijn gezicht . "Dat klinkt een stuk beter dan een lege trein." Ze grijnst.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 1:06 pm
Yup vind ik ook smile . Lacht hij dan en al strompelent wijst hij de weg tot ze daar komen als opeens een dronken man ze aanspreekt en dan met name robina ''Zo wat ben jij een lekker mokkeltje kom jij maar eens even mee'' Zegt hij dan en hij grijpt haar vast.
Mammon ziet het gebeuren en wil de man telijf.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 1:13 pm
Maikel88 Yup vind ik ook smile . Lacht hij dan en al strompelent wijst hij de weg tot ze daar komen als opeens een dronken man ze aanspreekt en dan met name robina ''Zo wat ben jij een lekker mokkeltje kom jij maar eens even mee'' Zegt hij dan en hij grijpt haar vast. Mammon ziet het gebeuren en wil de man telijf. Robina stoot haar elleboog keihard in de ribben van de man, maar hij is te dronken om de pijn te voelen en laat haar niet los. "s**t," mompelt ze. Ze kan net niet bij haar mes. "Laat me los!" roept ze. Ze schopt achteruit. Deze keer laat de dronken man haar wel los. Hij grijpt met beide handen naar de plek waar Robina's voet tegenaan was gekomen. Hij maakt een gepijnigd geluid. Zijn stem klinkt iets te hoog.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 1:19 pm
Ziet wat er gebeurd geeft de man nog een laatste duw en vind dan dat ze er vandoor moeten gaan '' Wat een viespeuk'' Zegt hij als ze een stukje verder zijn. ''Gaat het?'' vraagt hij dan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 1:23 pm
Maikel88 Ziet wat er gebeurd geeft de man nog een laatste duw en vind dan dat ze er vandoor moeten gaan '' Wat een viespeuk'' Zegt hij als ze een stukje verder zijn. ''Gaat het?'' vraagt hij dan "Ja hoor, er is niks gebeurd en hij zal nu nooit meer meisjes kunnen lastigvallen." Ze geeuwt en rekt zich uit. "Man, wat ben ik moe."
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 1:24 pm
Siriah Maikel88 Ziet wat er gebeurd geeft de man nog een laatste duw en vind dan dat ze er vandoor moeten gaan '' Wat een viespeuk'' Zegt hij als ze een stukje verder zijn. ''Gaat het?'' vraagt hij dan "Ja hoor, er is niks gebeurd en hij zal nu nooit meer meisjes kunnen lastigvallen." Ze geeuwt en rekt zich uit. "Man, wat ben ik moe." Lacht als hij het hoort van dat meisjes lastig vallen , En opent de deur . Hier bedden zat dus kies maar uit zegt hij terwijl hij er zelf eentje uitkiest.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |