|
|
|
|
Posted: Fri Mar 10, 2006 10:34 am
IcedEarth Kweet niet of iemand dit leest, maar hebben jullie weer een keer zin om een gala te houden met alle Dutchies op Gaia? De dRvO heeft er namelijk wel weer zin in cool Daar heeft Urusei! Iig ook wel zin in cool Maar dan wel op een goed moment, niet ergens midden in een week oid.... Ik zou zeggen stuur Kittyocean een PM, want de kans dat hier iets gelezen wordt sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 10, 2006 10:56 am
Oranjekorfbalpizza! IcedEarth Kweet niet of iemand dit leest, maar hebben jullie weer een keer zin om een gala te houden met alle Dutchies op Gaia? De dRvO heeft er namelijk wel weer zin in cool Daar heeft Urusei! Iig ook wel zin in cool Maar dan wel op een goed moment, niet ergens midden in een week oid.... Ik zou zeggen stuur Kittyocean een PM, want de kans dat hier iets gelezen wordt sweatdrop Kitty Ocean says YAY!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 20, 2006 3:03 pm
Misschien is een pyjama party wel leuk nu, (heb ik eindelijk een reden me superschattige security blanket uit z'n envelopje te halen)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 31, 2006 9:46 am
Haha, lijkt me wel een komisch idee ja smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 04, 2006 7:54 am
Is er al een plan gemaakt? Of gaat het feest toch niet door?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 04, 2006 11:47 am
Zakou Nenharma Is er al een plan gemaakt? Of gaat het feest toch niet door? Welk feest?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 05, 2006 11:55 am
Darlaa Zakou Nenharma Is er al een plan gemaakt? Of gaat het feest toch niet door? Welk feest? pyama feestje... en als er nog helemaal niets over is gezegd, houden we er gewoon eentje... xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 05, 2006 1:29 pm
Zakou Nenharma Darlaa Zakou Nenharma Is er al een plan gemaakt? Of gaat het feest toch niet door? Welk feest? pyama feestje... en als er nog helemaal niets over is gezegd, houden we er gewoon eentje... xDWas verder niks over gezecht nee ^_^ Hoe willen we dat dan aanpakken?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 09, 2006 5:39 am
Darlaa Zakou Nenharma Darlaa Zakou Nenharma Is er al een plan gemaakt? Of gaat het feest toch niet door? Welk feest? pyama feestje... en als er nog helemaal niets over is gezegd, houden we er gewoon eentje... xDWas verder niks over gezecht nee ^_^ Hoe willen we dat dan aanpakken? een paar taken verdelen en een paar beslissingen maken... - waar? Wanneer? Hoe lang? Wat?
- Reclame/uitnodigingen - een prijsvraag/ hunt
- Waar Maakt volgens mij niet zoveel uit. - Wanneer? Mijn mening is dat we het niet tijdens een event van Gaia doen, want dan is iedereen toch bezig met het event zelf. - Hoe Lang? ten minste en paar dagen zodat iedereen de tijd heeft om een keer langs te komen. Of 24 uur, zodat iedereen bijna gedwongen wordt om samen actief te zijn? - Wat? tja hierboven is al een paar keer een pyjama party ge-opperd, maar is iedereen het hier mee eens?
Verder heb ik eigenlijk niet zo veel ideeen dus mensen laat jullie hersenen eventjes kraken. wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 09, 2006 8:02 am
Pyama party ben ik ook voor :3 Voor de rest ben ik het met Zakou's punten eens.... Natuurlijk ook een dresscode: Pyama's erbij ^.^ Misschien een avi contest met Pyama party als thema?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 09, 2006 8:12 am
Ik vind een pyjama party wel leuk. En avatar contest lijkt me ook wel een goed idee.
Waar: lijkt me wel belangrijk, doen we het hier, in een andere guild of neutraal in de chatterbox? De chatterbox is miss wel een goede keuze met alle verschillende topics en guilds die er tegenwoordig zijn.
Wanneer: Tja volgende week is het pasen dus dan die week er op? of later? Dan hebben we nog genoeg tijd om te organiseren. Is het goed om het in het weekend te doen of juist niet?
Hoe lang: 24 is miss wat ongelukkig met nacht en al. Maar bijvoorbeeld in het begin van de avond starten tot in de nacht de volgende dag?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 09, 2006 9:12 am
pyama-party + contest klinkt wel erg leuk smile Het moet inderdaad niet te kort duren want ik denk niet dat er veel mensen die 's nachts opblijven.. (ik in ieder geval niet, Ik heb de slaap gewoon nodig.)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 09, 2006 10:05 am
okee over het meeste zijn de meningen hetzelfde =3. dus de twee vraagstukken die (in principe) overblijven zijn waar en waneer...
als we het in de chatterbox doen moet er zeker veel gepost worden om het op de front pagina te houden en er zal ook veel reclame gemaakt moeten worden, omdat iedereen gewoon de link moet krijgen. op zich niet zo'n verkeerd idee...
volgende week is idd pasen dus dat valt denk ik dan af. (er kan miss wel een klein paasfeestje komen wink ((yay ik ben gek op feestjes))). de week erna zou kunnen en de week daarna is het weekend van koninginne dag. daar kunnen we ook nog wat meedoen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 09, 2006 10:17 am
Te veel is ook niet goed razz Laten we het gewoon alleen op de pyama party houden, anders denkt iedereen van "weer zown lege party, wordt nu blijkbaar om de week gegeven"
Chatterbox is misschien wel een leuk idee ja.... Tijd genoeg om te regelen is er toch wel? Ik wil er best wel wat werk in steken hoor ^.^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 09, 2006 10:28 am
ja, heb je gelijk in =3 niet te druk maken ^_^
ik denk dat we nog even op de mening van kitt moeten wachten. maar we kunnen misschien al de andere guilds vragen. OKP! misschien is dat wat voor jou? ik heb niet echt contacten daar... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|