|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 03, 2009 5:46 am
Prof Krim Mivhip Jag är kär i Mikusagi, fast det visste ni redan. >w< Och så är jag kär i en annan som ni INTE får veta vem det är~ LOL LOL JAG VEEEEET!  VEM DÅ!? Jag tänkte nästan skriva i mitt första inlägg att Krim skulle komma och hävda att det var Oscar. xDDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 03, 2009 5:56 am
Mivhip Prof Krim Mivhip Jag är kär i Mikusagi, fast det visste ni redan. >w< Och så är jag kär i en annan som ni INTE får veta vem det är~ LOL LOL JAG VEEEEET!  VEM DÅ!? Jag tänkte nästan skriva i mitt första inlägg att Krim skulle komma och hävda att det var Oscar. xDDD MEN KRIM DU FÅR JU SVARA HÄR OCH INTE PÅ MSN! D:<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 03, 2009 12:52 pm
Kom och hämta skatten, Oskar!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 03, 2009 2:35 pm
Mivhip Jag är kär i Mikusagi, fast det visste ni redan. >w< AWW! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 03, 2009 2:36 pm
Mikusagi Förresten är jag värsta vad det nu heter och tror att alla kommer typ få för sig att joina alla communities som finns och leta upp alla inlägg som finns skrivna om dem sweatdrop Paranoid heter det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 07, 2009 4:07 pm
jag är kär i en pojke, eller man, som bor i japan, han är snygg, har snygg kropp, är faktiskt jättesnygg, jag saknar honom, tror han saknar mej också faktiskt, eller kanske bara ibland, han röker alldeles för mycket, är inte lika bra att göra okonomiyaki som jag. han är jag kär i.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 07, 2009 4:11 pm
Jag är kär i Joe Jonas <3 I'm questing stockings, gimme please? 4laugh Donators: Ninja Momma - black, blue, sheer whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 13, 2009 1:11 pm
PerT, Arla, Krim och Pappiliott är jag kär i :-* Jag brukar tänka på dem ibland och fnissa. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 19, 2009 1:35 pm
ATM ÄR JAG KÄR I MEIJEREM SOM FIXAR PÄRLOR PÅ VKON wink wink SÄG INTE TILL NÅN!!! sweatdrop confused 4laugh rofl redface
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 02, 2009 9:38 am
Kär..?Uhm... definieraordet "kär" sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 02, 2009 9:44 am
Lajvio Kär..?Uhm... definieraordet "kär" sweatdrop platonsk kärlek, förandligad kärlek, i teorin frikopplad från kroppsliga begär. Tanken utgår från resonemang i Platons dialog Symposion. sapfisk kärlek, lesbisk kärlek (som Sapfo anses ha ägnat sig åt). Just nu är jag kär i Ringpojken
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 02, 2009 11:27 am
Oj vad bra att vi har dig, PerT smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 02, 2009 12:20 pm
Moltena Jag är kär i Joe Jonas <3 I'm questing stockings, gimme please? 4laugh Donators: Ninja Momma - black, blue, sheer whee Ahahahahaha, irl lol.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 03, 2009 9:07 pm
blackheart jag är kär i en pojke, eller man, som bor i japan, han är snygg, har snygg kropp, är faktiskt jättesnygg, jag saknar honom, tror han saknar mej också faktiskt, eller kanske bara ibland, han röker alldeles för mycket, är inte lika bra att göra okonomiyaki som jag. han är jag kär i. Det var inte japanen du pühsade på under UC eller? biggrin Du är ju som lendai fast tjej! Ska bara ha asiater. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|