|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 6:10 am
FrodoLouLou helst serietecknare....bara jag får rita det jag vill så är jag nöjd whee Lycka till med de
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 6:10 am
Chibi Strawberry Jag vill jättegärna bli sångerska. Jag behöver ju inte bli känd, kanske bara sjunga på klubbar och sådant. Eftersom jag älskar att sjunga.
Men jag kommer antagligen jobba på nån resebyrå eller bli guide eller något i första hand. (: Den här tjejen är duktig på att sjunga.. Själv vill jag bli paeolog eller.. hmm.. polis ^^!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 6:12 am
Blixtra Chibi Strawberry Jag vill jättegärna bli sångerska. Jag behöver ju inte bli känd, kanske bara sjunga på klubbar och sådant. Eftersom jag älskar att sjunga.
Men jag kommer antagligen jobba på nån resebyrå eller bli guide eller något i första hand. (: Den här tjejen är duktig på att sjunga.. Själv vill jag bli paeolog eller.. hmm.. polis ^^! Hon kan ju jobba på sunwing eller nåt' och du kan bli polis i Irak och ta emot mutor från terrorister
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 6:12 am
Dogcamp FrodoLouLou helst serietecknare....bara jag får rita det jag vill så är jag nöjd whee Fast då måste man ju vara väldigt bra på å teckna.. Inte kul om ingen tycker om ens serie.. mjo....brukade skriva berättelser när jag var mindre....och jag har ritat ungefär varje dag i 10 år >_< Måste kanske skaffa mig ett liv xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 6:13 am
FrodoLouLou Dogcamp FrodoLouLou helst serietecknare....bara jag får rita det jag vill så är jag nöjd whee Fast då måste man ju vara väldigt bra på å teckna.. Inte kul om ingen tycker om ens serie.. mjo....brukade skriva berättelser när jag var mindre....och jag har ritat ungefär varje dag i 10 år >_< Måste kanske skaffa mig ett liv xp Hi hi. Det är väl ett bra liv? Man ska ju göra det man tycker om..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 6:13 am
Jalkazar FrodoLouLou helst serietecknare....bara jag får rita det jag vill så är jag nöjd whee Lycka till med de tack xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 6:15 am
FrodoLouLou Dogcamp FrodoLouLou helst serietecknare....bara jag får rita det jag vill så är jag nöjd whee Fast då måste man ju vara väldigt bra på å teckna.. Inte kul om ingen tycker om ens serie.. mjo....brukade skriva berättelser när jag var mindre....och jag har ritat ungefär varje dag i 10 år >_< Måste kanske skaffa mig ett liv xp Alla barnen hade ett liv utom Runar han hade en Lunar
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra Chibi Strawberry Jag vill jättegärna bli sångerska. Jag behöver ju inte bli känd, kanske bara sjunga på klubbar och sådant. Eftersom jag älskar att sjunga.
Men jag kommer antagligen jobba på nån resebyrå eller bli guide eller något i första hand. (: Den här tjejen är duktig på att sjunga.. Själv vill jag bli paeolog eller.. hmm.. polis ^^! Bra.. Då kanske du kan hjälpa dom stackarna som inte har någon kolla alls på fängelserna.. fan dom kommer ju o går som dom vill på fängelserna nu för tiden neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jalkazar FrodoLouLou Dogcamp FrodoLouLou helst serietecknare....bara jag får rita det jag vill så är jag nöjd whee Fast då måste man ju vara väldigt bra på å teckna.. Inte kul om ingen tycker om ens serie.. mjo....brukade skriva berättelser när jag var mindre....och jag har ritat ungefär varje dag i 10 år >_< Måste kanske skaffa mig ett liv xp Alla barnen hade ett liv utom Runar han hade en Lunar xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 6:16 am
FrodoLouLou Jalkazar FrodoLouLou helst serietecknare....bara jag får rita det jag vill så är jag nöjd whee Lycka till med de tack xp varsegod
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 6:18 am
Ne, men min allra största dröm är att bli paeolog.. smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 6:18 am
Blixtra Ne, men min allra största dröm är att bli paeolog.. smile min dröm är att veta vad paeolog är...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 6:20 am
Blixtra Ne, men min allra största dröm är att bli paeolog.. smile Erkänn det sa du för att alla skulle fråga vad det e xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 6:20 am
Jalkazar Blixtra Ne, men min allra största dröm är att bli paeolog.. smile min dröm är att veta vad paeolog är... typ som en arkeolog fast dom letar efter Dinosaurie skelett.. smile Nu har din dröm gått i uppfyllelse biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 6:22 am
Blixtra Jalkazar Blixtra Ne, men min allra största dröm är att bli paeolog.. smile min dröm är att veta vad paeolog är... typ som en arkeolog fast dom letar efter Dinosaurie skelett.. smile Nu har din dröm gått i uppfyllelse biggrin de är arkeologer som gör de...Paeologer sitter på ett kontor och visar skumma bläckfläckar för folk och tar betalt för de... eller nåt sånt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|