|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 08, 2008 10:17 pm
jonge kai232 Svea Viking jonge Haha sitta i en buske mrgreen eller vadå folk hatar mig emo gör som psycopater, döda alla? biggrin kaitotenas jobb där.. Va? meen ååå gonk twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 10, 2008 7:26 am
Kaito-Tena jonge kai232 Svea Viking jonge Haha sitta i en buske mrgreen eller vadå folk hatar mig emo gör som psycopater, döda alla? biggrin kaitotenas jobb där.. Va? meen ååå gonk twisted va?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 10, 2008 7:48 am
jonge Kaito-Tena jonge kai232 Svea Viking gör som psycopater, döda alla? biggrin kaitotenas jobb där.. Va? meen ååå gonk twisted va? det var inget ...bara nåt privat han menade n_n'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 10, 2008 8:38 am
Kaito-Tena jonge Kaito-Tena jonge kai232 Svea Viking gör som psycopater, döda alla? biggrin kaitotenas jobb där.. Va? meen ååå gonk twisted va? det var inget ...bara nåt privat han menade n_n' Skriv nu <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 11, 2008 7:44 am
jonge Kaito-Tena det var inget ...bara nåt privat han menade n_n' Skriv nu <.< neeeeej! ;___;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 11, 2008 11:27 am
Kaito-Tena jonge Kaito-Tena det var inget ...bara nåt privat han menade n_n' Skriv nu <.< neeeeej! ;___; Dumma dig nu gör du mig ledsen emo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 11, 2008 10:38 pm
jonge Kaito-Tena jonge Kaito-Tena det var inget ...bara nåt privat han menade n_n' Skriv nu <.< neeeeej! ;___; Dumma dig nu gör du mig ledsen emo cool *tar fram en pappersbit och kryssar för en ruta*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|