|
|
|
|
Posted: Sat Mar 15, 2008 1:27 pm
Var är alla? Är det bara vi inne? :I
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 15, 2008 1:41 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 15, 2008 1:42 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 15, 2008 3:00 pm
jadu, grymt mycke bättre än förra månaden, men ändå inte så jätte snygga xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 15, 2008 3:12 pm
Några av Wonderland-grejorna var söta ^^ Och flamingo-krocket-klubban var råhet! 8 )
Vet inte riktigt om jag ska köpa ett brev... :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 15, 2008 7:48 pm
Sover inte, spelar :3 Och är det inte lite motsägelsefullt att ha I hate Gaia i sin signatur när du fortfarande loggar in? Det är ju som att envisas emd att äta nått man inte tycker om.
Sakerna såg väl lite skumma ut men jag säger som så att allt som slår Wild things är acceptabelt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 15, 2008 8:14 pm
jag tyckte faktiskt rätt bra om dom den här månaden C:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 15, 2008 11:45 pm
LostWithin Sover inte, spelar :3 Och är det inte lite motsägelsefullt att ha I hate Gaia i sin signatur när du fortfarande loggar in? Det är ju som att envisas emd att äta nått man inte tycker om. Sakerna såg väl lite skumma ut men jag säger som så att allt som slår Wild things är acceptabelt. Men jag loggar bara mest in för att skriva här i Dalahästen=)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 16, 2008 1:45 am
den där rosa grejen man håller i var väl söt...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 16, 2008 1:49 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 16, 2008 3:10 am
Wonderlandgrejen var jättefin : D Det var värsta söta djur i den xD *Vill ha* (Sämst att de typ gör "reklam" för Alice i underlandet såhär, men det borde man slutat bry sig om vid det här laget, gaia gör det hela tiden.) Den andra tyckte jag hade fula färger.. så nej tack till den talk2hand
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 16, 2008 3:35 am
 .::Lite kluven till sakerna jag::. men jag antar att det ska gå att slänga ihop dem med något iaf.

|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 16, 2008 8:55 am
fixfax Nu har jag fixat min sig så nu står det "I hate Gaia Online" Alright! 3nodding Vaför gör du det?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 16, 2008 8:56 am
Umja Wonderlandgrejen var jättefin : D Det var värsta söta djur i den xD *Vill ha* (Sämst att de typ gör "reklam" för Alice i underlandet såhär, men det borde man slutat bry sig om vid det här laget, gaia gör det hela tiden.) Den andra tyckte jag hade fula färger.. så nej tack till den talk2hand Tycker precis som dig!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 16, 2008 9:59 am
Tenglina fixfax Nu har jag fixat min sig så nu står det "I hate Gaia Online" Alright! 3nodding Vaför gör du det? För gaia suger röv 3nodding Fast då kanske jag ska ha" Gaia Online sucks my a**" 3nodding 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|