|
|
|
|
Posted: Sun Jan 20, 2008 1:47 pm
Om jag får säga min mening (och det får jag ju för Sverige är ett fritt land) så handlar det inte om ego elr liknande utan att lämna tillbaka saker man lånat. Att vara hederlig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 20, 2008 1:49 pm
Välkommen tillbaka 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 20, 2008 1:54 pm
LostWithin Om jag får säga min mening (och det får jag ju för Sverige är ett fritt land) så handlar det inte om ego elr liknande utan att lämna tillbaka saker man lånat. Att vara hederlig. mvg
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 20, 2008 1:57 pm
LostWithin Miko TokiTokiy LostWithin Miko TokiTokiy någon som ens minns mig? .O. Terishi! >3<._____________________________. gah!! där fick jag en stor shock .o. You even remeber my old name 8w8 X''D *poka* nejje.. inte behöva.o. kännas fel att ta imot dem bara för inget Harrharrharr! pirate blaugh
Jo! annars fortsätter jag att skicka!ihh! *big hug* eepp .o. *fly*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 20, 2008 1:59 pm
Umja Välkommen tillbaka 3nodding thank you ^w^ *hug*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 20, 2008 2:06 pm
Miko TokiTokiy Umja Välkommen tillbaka 3nodding thank you ^w^ *hug* ^__^ Men nu måste jag försvinna en vecka xDD Vi ska ha mediefri vecka i skolan, så.. xDD Ha det bra allihop :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 20, 2008 2:17 pm
Umja Miko TokiTokiy Umja Välkommen tillbaka 3nodding thank you ^w^ *hug* ^__^ Men nu måste jag försvinna en vecka xDD Vi ska ha mediefri vecka i skolan, så.. xDD Ha det bra allihop :3 men övergivare -.- du flyr när jag kommer tillbaka X''D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 21, 2008 12:14 am
så klart..jag minns dej xD välkommen tillbaka!
eh..tända skolan? jag följer gärna med : D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 21, 2008 7:00 am
Kaito-Tena så klart..jag minns dej xD välkommen tillbaka! eh..tända skolan? jag följer gärna med : D Yay!XD <3 okej, du tar tändaren så hämtar jag olja 83 mohahahaha!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 21, 2008 8:50 am
Miko TokiTokiy Kaito-Tena så klart..jag minns dej xD välkommen tillbaka! eh..tända skolan? jag följer gärna med : D Yay!XD <3 okej, du tar tändaren så hämtar jag olja 83 mohahahaha! aa! jag tar med mej en laserpistol iaf nån av lärare överlever!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 21, 2008 8:57 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 21, 2008 11:33 am
WELCOME BACK! <3 Såklart jag minns dig ! o3o vill du ha 2k av mig (känner mig givmild idag med)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 21, 2008 11:49 am
 Hej och välkommen tillbak! C: Va det inte du och drobvirks som hade typ "rita" tävlingar för ett jäkla tag sen? Fast då hette du något annat. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 21, 2008 12:14 pm