|
|
|
|
Posted: Fri Jan 04, 2008 4:03 pm
aha... en sån^^ fick du de seriöst?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 04, 2008 4:04 pm
danbanan aha... en sån^^ fick du de seriöst? Mmm, av Alexandra. Men vi typ köper fler och fler "julklappar" till varandra hela tiden. Ska be om lite affischer att ha i mitt nya rum.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 04, 2008 4:07 pm
Psyanoid danbanan aha... en sån^^ fick du de seriöst? Mmm, av Alexandra. Men vi typ köper fler och fler "julklappar" till varandra hela tiden. Ska be om lite affischer att ha i mitt nya rum.
haha.. kk nice... vadå nya rum?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 04, 2008 4:08 pm
danbanan Psyanoid danbanan aha... en sån^^ fick du de seriöst? Mmm, av Alexandra. Men vi typ köper fler och fler "julklappar" till varandra hela tiden. Ska be om lite affischer att ha i mitt nya rum.
haha.. kk nice... vadå nya rum? Glömde säga att jag ska flytta strax, en annan julklapp jag fick.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 04, 2008 4:22 pm
Psyanoid danbanan Psyanoid danbanan aha... en sån^^ fick du de seriöst? Mmm, av Alexandra. Men vi typ köper fler och fler "julklappar" till varandra hela tiden. Ska be om lite affischer att ha i mitt nya rum.
haha.. kk nice... vadå nya rum? Glömde säga att jag ska flytta strax, en annan julklapp jag fick. vadå flytta?? vart då? hela familjen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 04, 2008 4:32 pm
danbanan Psyanoid danbanan Psyanoid danbanan aha... en sån^^ fick du de seriöst? Mmm, av Alexandra. Men vi typ köper fler och fler "julklappar" till varandra hela tiden. Ska be om lite affischer att ha i mitt nya rum.
haha.. kk nice... vadå nya rum? Glömde säga att jag ska flytta strax, en annan julklapp jag fick. vadå flytta?? vart då? hela familjen? Med far, till villa. Kommer att bo intill Joakim Öhman.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 04, 2008 4:33 pm
Psyanoid danbanan Psyanoid danbanan Psyanoid danbanan aha... en sån^^ fick du de seriöst? Mmm, av Alexandra. Men vi typ köper fler och fler "julklappar" till varandra hela tiden. Ska be om lite affischer att ha i mitt nya rum.
haha.. kk nice... vadå nya rum? Glömde säga att jag ska flytta strax, en annan julklapp jag fick. vadå flytta?? vart då? Med far, till villa. Kommer att bo intill Joakim Öhman. hela familjen? näe?? i solbacka? palla bo bredvid joakim öhman... han kanske smittar
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 04, 2008 4:49 pm
danbanan Psyanoid danbanan Psyanoid danbanan haha.. kk nice... vadå nya rum? Glömde säga att jag ska flytta strax, en annan julklapp jag fick. vadå flytta?? vart då? Med far, till villa. Kommer att bo intill Joakim Öhman. näe?? i solbacka? palla bo bredvid joakim öhman... han kanske smittar Ush ja. Aids.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 04, 2008 4:52 pm
Psyanoid danbanan Psyanoid danbanan Psyanoid danbanan haha.. kk nice... vadå nya rum? Glömde säga att jag ska flytta strax, en annan julklapp jag fick. vadå flytta?? vart då? Med far, till villa. Kommer att bo intill Joakim Öhman. näe?? i solbacka? palla bo bredvid joakim öhman... han kanske smittar Ush ja. Aids. aa... kan vara värre.. kanske ebola eller vad som hellst... kanske nått helt nytt som har muterat sig i hans kropp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 04, 2008 4:57 pm
danbanan Psyanoid danbanan Psyanoid Med far, till villa. Kommer att bo intill Joakim Öhman. näe?? i solbacka? palla bo bredvid joakim öhman... han kanske smittar Ush ja. Aids. aa... kan vara värre.. kanske ebola eller vad som hellst... kanske nått helt nytt som har muterat sig i hans kropp Något som gör dig till en sniken backstabber.
För övrigt luktar detta off-topic. Varför chattar vi inte bara på msn istället?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 04, 2008 4:59 pm
Psyanoid danbanan Psyanoid danbanan Psyanoid Med far, till villa. Kommer att bo intill Joakim Öhman. näe?? i solbacka? palla bo bredvid joakim öhman... han kanske smittar Ush ja. Aids. aa... kan vara värre.. kanske ebola eller vad som hellst... kanske nått helt nytt som har muterat sig i hans kropp Något som gör dig till en sniken backstabber.
För övrigt luktar detta off-topic. Varför chattar vi inte bara på msn istället? mackan88killer? för att det är roligare att trolla forum..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 04, 2008 5:01 pm
danbanan Psyanoid danbanan Psyanoid danbanan näe?? i solbacka? palla bo bredvid joakim öhman... han kanske smittar Ush ja. Aids. aa... kan vara värre.. kanske ebola eller vad som hellst... kanske nått helt nytt som har muterat sig i hans kropp Något som gör dig till en sniken backstabber.
För övrigt luktar detta off-topic. Varför chattar vi inte bara på msn istället? mackan88killer? för att det är roligare att trolla forum.. Du gör det för guldet, jag sätter min burk med syntetiska rosenblad på det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 04, 2008 5:03 pm
Psyanoid danbanan Psyanoid danbanan Psyanoid danbanan näe?? i solbacka? palla bo bredvid joakim öhman... han kanske smittar Ush ja. Aids. aa... kan vara värre.. kanske ebola eller vad som hellst... kanske nått helt nytt som har muterat sig i hans kropp Något som gör dig till en sniken backstabber.
För övrigt luktar detta off-topic. Varför chattar vi inte bara på msn istället? mackan88killer? för att det är roligare att trolla forum.. Du gör det för guldet, jag sätter min burk med syntetiska rosenblad på det. haha... jag har pengar så de räcker ändå... tror min estimated value va över 4 mille senast jag kolla så, nej... jag klarar mig utan guldet...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 04, 2008 5:06 pm
danbanan Psyanoid danbanan Psyanoid danbanan aa... kan vara värre.. kanske ebola eller vad som hellst... kanske nått helt nytt som har muterat sig i hans kropp Något som gör dig till en sniken backstabber.
För övrigt luktar detta off-topic. Varför chattar vi inte bara på msn istället? mackan88killer? för att det är roligare att trolla forum.. Du gör det för guldet, jag sätter min burk med syntetiska rosenblad på det. haha... jag har pengar så de räcker ändå... tror min estimated value va över 4 mille senast jag kolla så, nej... jag klarar mig utan guldet... Kanske skulle casha in scarf-helvetet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 04, 2008 5:07 pm
Psyanoid danbanan Psyanoid danbanan Psyanoid danbanan aa... kan vara värre.. kanske ebola eller vad som hellst... kanske nått helt nytt som har muterat sig i hans kropp Något som gör dig till en sniken backstabber.
För övrigt luktar detta off-topic. Varför chattar vi inte bara på msn istället? mackan88killer? för att det är roligare att trolla forum.. Du gör det för guldet, jag sätter min burk med syntetiska rosenblad på det. haha... jag har pengar så de räcker ändå... tror min estimated value va över 4 mille senast jag kolla så, nej... jag klarar mig utan guldet... Kanske skulle casha in scarf-helvetet. vilken scarf?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|