|
|
|
|
Posted: Tue Feb 20, 2007 12:12 pm
Jag spelar Silkroad online med Torbjörn och Valgarv.
Torbjörn: Valgarv slog mig. Torbjörn: Nu blöder jag. Filthy: "Nu blöder jag." Jävlar vad emo.
-Blir bannad från guilden-
Valgarv whisprar: VAFAN HAR DU GJORT? HAN SITTER OCH LYSSNAR PÅ SIMPLE PLAN HÄR!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 21, 2007 7:52 am
Tandläkare: Hjälp min patient, hon håller på att drunknar
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 21, 2007 11:45 am
Anton skriver till mig på min gamla Msn.
Jag: Varför skriver du till den här? Anton: Den andra slutar på y Jag: Vad är det med det? Anton: Den är läskig ;_; Jag: Jag lovar, den är snäll. Anton: Säääkert Jag: Den bjuder dig på godis om du leker med mig nästa vecka? ;D Anton: Den är snäll
Anton, till min nya Msn: Godis. :D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 24, 2007 1:41 pm
nåt en kompis sa en gång: "Vardagsjuridik? Har det nånting med djur att göra?" xd (vi diskuterade vilka kurser jag skulle läsa på gymnasiet) wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 24, 2007 2:03 pm
åh jag kom på två till! xd en kompis när vi skulle packa och åka hem efter semester: "Skynda dej nu så att vi kommer iväg fortare och får komma hem mer." rofl eller samma kompis på midsommarafton: "Vart är min grogg!?" jag: "Du ska inte ha mer.." *går och häller ut dricka* kompis: "Men så får du inte göra! Det är ju spritmissbruk!!" -10 minuter senare- kompis: "Vart är min grogg!?" jag: "ehm.. den hällde jag ut för 10 minuter sen.." kompis: "Men, men.. så får du inte göra det är ju spritmissbruk!!"
så otroligt va roliga saker smålulliga människor kan säja rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 24, 2007 2:05 pm
och jag har ännu fler på lager, har skrivit en hel jäkla bok full med bara skojiga citat xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 24, 2007 3:08 pm
Morsan kommer in i mitt rum.
Morsan: Vad är det som låter? Jag: Det är hantlarna.. dom faller på golvet.. Morsan: Jaha, jag trodde att man skulle LYFTA dom, och inte slänga dom på golvet Jag: .. DET TRODDE DU JA! *slänger en på golvet med flit* Morsan: .. stare *går ut*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 25, 2007 3:09 am
Petsy Morsan kommer in i mitt rum.
Morsan: Vad är det som låter? Jag: Det är hantlarna.. dom faller på golvet.. Morsan: Jaha, jag trodde att man skulle LYFTA dom, och inte slänga dom på golvet Jag: .. DET TRODDE DU JA! *slänger en på golvet med flit* Morsan: .. stare *går ut* *lol* xd det är så mkt mammor inte vet rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 25, 2007 1:15 pm
jag och en polare är och köper hårfärg, står i kassan, jag ska köpa ljusbrun färg. Jag - Jag tycker det är finare att vara lite ljusare än helt jäkla kolsvart liksom.. *märker att det står 2 afrikaner framför mig* I HÅRET, I HÅRET!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 25, 2007 4:27 pm
yennifer jag och en polare är och köper hårfärg, står i kassan, jag ska köpa ljusbrun färg. Jag - Jag tycker det är finare att vara lite ljusare än helt jäkla kolsvart liksom.. *märker att det står 2 afrikaner framför mig* I HÅRET, I HÅRET! smidigt xd men svart är fint, speciellt ihop med rosa mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 26, 2007 4:57 am
"I wondered why the frisbee were getting bigger. Then it hit me"
Pappa; "Vilken tur att idag inte var igår för då hade imorgon varit ett helvete."
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 26, 2007 5:54 am
Agnes berättar om nattens drömmar.
Agnes: Rastaman och Valgarv var läskiga. Rastaman var snäll! Arla och Miku: xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 27, 2007 3:11 am
jag och min familj+Albin satt och åt, och jag sa nått, tråk/kul och då händer det, "skojja" syndromet. XDD Jag sa nått(kommer inte ihåg vad.), och utan att tänka på det sa Albin "skojja"åt mitt skämt, som om det var hans som hadde sagt det XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 27, 2007 5:38 am
yennifer jag och en polare är och köper hårfärg, står i kassan, jag ska köpa ljusbrun färg. Jag - Jag tycker det är finare att vara lite ljusare än helt jäkla kolsvart liksom.. *märker att det står 2 afrikaner framför mig* I HÅRET, I HÅRET! XDDDDDDDDDD kisssssssss
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|