|
|
|
|
Posted: Mon Feb 05, 2007 12:23 pm
Filthy Munken @ J-cult. "JAG SKA HA ETT A4! OCH STORT SOM FAN SKA DET VARA!" Munken var läskig ;-;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 06, 2007 7:31 am
Vi satt och skulle vara filosofiska på Lundbergs.
Jonas: Har bananer alltid varit böjda? Alla: rofl
Hos Ewelina igår.
Ewelina: Big popper xd Jag: Huh? Ewelina: *skrattar non-stop 20 minuter*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 06, 2007 1:35 pm
I Heddas lägenhet har det flyttat in en vattenkokare som lyser en färg medan vattnet kokar upp och en annan färg när det är varmt (Super hightec! surprised Den håller vattnet på kokpunkten sen också istället för att stängas av!).
Hedda: Åh! Den här vattenkokaren måste vara till för blinda människor! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 09, 2007 10:29 am
Agnes: "Arla, Arla! Är det några konvent på vänt?"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 09, 2007 11:03 am
Derica: Tang Kulla!
Menade Kall tunga.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 11, 2007 1:28 am
Valgarv, hög på trötthet och Powerking: *Brakare* *Asgarv* Torbjörn: Men för fan din lilla Hindenburg.
Torbjörn: *Hostar* Valgarv: What's that, cancer? Torbjörn: Käft, din lilla Hindenburg.
Torbjörn: Valgarvs självbiografi:
Conny Mustakrakish Rönnkvist, född 1988 som en kvinna. Han gnagde sig ut ur sin fars mage och vrålade "Perkele!", tätt följt av att han demolerade hela Finland. Vid 17 års ålder exporterades han till Sverige i jakt på kvinnor. Ovan vid den svenska floran och faunan åt han tre kilo bönor, och dubbades senare till "Den lilla Hindenburgen".
Det rabblade jag medans jag var påverkad på sex burkar Powerking. Asdålig natthumor ftw.! domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 11, 2007 8:08 am
Jag: "I vilket land är Sofia huvudstad?" Anges: "JAG VET, JAG VET! *tänker ett tag* Typ Ukraina eller Spanien eller något sånt" Jag: "Är det inte typ Bulgarien?" Agnes: "Ja, eller Ukraina eller något."
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 12, 2007 7:34 am
Min mormor pratar om nån tvserie 'super nova' och förklarar de olika deltagarna. (Nej jag har bara 3 kanaler och vet inte vad det är. Min mormor förklarar sånt för mig :3 )
Mormor: Ja, den finns det han som åkte ut senast. Han var ganska mysig. Såg väldigt ledsen ut och verkade lite nere. Sminkade sig. Jag: Ja, det är väl senaste trenden med ledsna artister. Dom sminkar sig, gråter och färgar håret svart. Mormor: Ja, som hon tjejen. Hon har sånna där rastaflätor eller vad det heter. Sånna tovor i håret och svart hår. Jag: Dreads? Tror att det är det du menar. Men jag tänker nog inte på den typen, mer på sånna med svart hår som spretar åt alla håll. Mormor: Ja! Men det är ju vad hon har. Svart hår. Och orange. Och röd. Och en massa färger! Och i sånna tovor. Sen kunde jag inte hålla mig för skratt länge xd Bara stod och skrattade ohc försökte säga nått vettigt. Mormor: Men vad skrattar du åt? Jag: Jag tror inte att vi alls pratar om samma människor. Mormor: Men det gör jag. Hon hade ju sånna där piercingar överallt. I öronen, läpppen. Ja, överallt.
Jag dog av en skrattattack därefter... hon fattar inte det där med 'nej, det är nog inte den typen av människa som jag pratar om' xd Nej mormor, det är du som har rätt om allt, jag vet X'3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 12, 2007 11:48 am
Niddler Jag: "I vilket land är Sofia huvudstad?" Anges: "JAG VET, JAG VET! *tänker ett tag* Typ Ukraina eller Spanien eller något sånt" Jag: "Är det inte typ Bulgarien?" Agnes: "Ja, eller Ukraina eller något." ;>.>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 13, 2007 9:27 am
Helena (lärare): 1789 till 92 så va första skedet i den franska revolutionen-- Shervin (elev): 92? Det är ju två år efter jag föddes Helena: 1792? Shervin: Ja? jag är ju född 90! Jag: Det här är bara för bra rofl Shima (elev): Men shervin, 1792! >_> Shervin: va?.... Men jaha!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 14, 2007 1:38 am
Vårat skolmaterial till Visula Basic suger. Det är sjukt mycket text till ingen nytta och en massa dumma skämt. Måste skriva upp lite här känner jag...
... "OK, det är bara att lägga till formulärfilen utan att ha kodat en enda rad. (Ungefär som att återanvända ölburkar alltså, eller kanske inte...)"
"Förstår du vad som händer i ovanstående kod? Om inte så gå igenom den tills du gör det. När du väl förstår, kommer du utbrista "Nämen guuuud, så billigt!" "
... "Men för oss människor säger ju 0xFFFFFF inte ett jota (Om man inte är en ryslig hacker förstås)."
Och bara för det hittade jag inga roligare, och det är sjukt mycket att gå igenom så det skiter jag i nu. Han skriver lite väl mycket om ingenting bara och lägger in sånna där saker hela tiden. Det där med ölburkarna fick jag läsa igen. Trodde att jag hade läst fel xd
Och det är inte alla som kallar en för en ryslig hacker bara för att man vet att FFFFFF brukar vara vit sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 14, 2007 11:00 am
"fan att du alltid ska ha sån bra musiksmak fast jag vill att du ska ha dålig! -.-" Adam på msn xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 14, 2007 11:20 am
Filthy säger: MEN VAFAN GACKT Filthy säger: Jag hatade honom förut. It's all your fault. Polypeptide ☆ 31 - It's a disturbance in the force säger: xD Filthy säger: Jag blir fan bög när jag bara ser honom nu Polypeptide ☆ 31 - It's a disturbance in the force säger: SÅ det är MITT FEL?! Filthy säger: Gackt, makes people homosexual. *advertisement* Filthy säger: JAAAA Filthy säger: DU BÖRJA Filthy säger: XDD Polypeptide ☆ 31 - It's a disturbance in the force säger: mohahahaha Polypeptide ☆ 31 - It's a disturbance in the force säger: Im proud over myself Filthy säger: hahahaha Polypeptide ☆ 31 - It's a disturbance in the force säger: *gråter en skvätt* Filthy säger: Hans musik får ju en att gå fram till random killar och humpa dom också Filthy säger: DON'T ASK Polypeptide ☆ 31 - It's a disturbance in the force säger: I made Smutsig gay! o/
---- Jag är polypeptide - tog bort lite onödig strötext också xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 20, 2007 11:43 am
Yossra (min kompis): *ringer till mig* Jag: *svarar* Yossra: "Ser du stjärnan i de blååå, ta en sup så ser du tvåå!" Jag: ".... Hej på dig också!"
Liksom WTF! XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 20, 2007 12:07 pm
Blixtra: Han vill inget annat än att göra hela världen homosexuell, AND WE'LL ALL DIE BY EXCTINCTION.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|