|
|
|
|
Posted: Thu Jan 11, 2007 12:28 pm
Jalkazar Ice.Mina "We’re sorry, but our database servers are currently overloaded. Please enjoy a quick cup of tea and then try refreshing this page." Last.fm whee 3nodding xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 12, 2007 9:48 am
[18:44:18] Även om det är frustrerande hur jag alltid tycker att det jag skriver är för kort och hackigt. [18:44:39] "jag föddes, jag drack en kopp te, sedan dog jag" låter som min självbiografi. [18:45:31] "Jag föddes, jag smekte, jag försvann" låter snarare som min.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 12, 2007 11:15 am
Adam är emo över att jag spöade han på kemin. (vi hade slagit vad)
Jag: Var lite mer som mitt HIV-test, positiv!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 12, 2007 1:42 pm
I skolans korridor kommer en grupp narutards och snackar om guld.
1: Guld leder elektrisitet ganska bra va? 2: Ja, mycket bättre än koppar. 1: Fan vad guld är bra! 2: Ja, det är därför det är så jävla dyrt. Jag: LOL 1&2: talk2hand
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 12, 2007 4:39 pm
Jag och Niklas diskuterar en tokful människa på lunar (som nickar krampottergirl)
[01:35:00] Sakana - AIDs, crack and techno says: Om jag hade barn [01:35:07] Sakana - AIDs, crack and techno says: skulle jag aldrig låta häxan möta dem [01:35:21] Schettzolainen says: xD [01:35:22] Schettzolainen says: nä [01:35:23] Schettzolainen says: fyyfan [01:35:49] Sakana - AIDs, crack and techno says: Jag bävar lite för att skaffa barn [01:35:56] Sakana - AIDs, crack and techno says: Jag menar... tänk om de blir fula [01:36:05] Sakana - AIDs, crack and techno says: Tänk om de blir krampottergirl [01:36:19] Schettzolainen says: då spöar jag dem tills dom ser bra ut [01:36:21] Schettzolainen says: allt för dig [01:36:22] Schettzolainen says: <3 [01:36:24] Schettzolainen says: eller så [01:36:26] Sakana - AIDs, crack and techno says: Jag har bara ett attribut jag vill föra vidare och jag kan inte ha en tjej som ser ut som Linus [01:36:31] Schettzolainen says: kan vi skaffa varsitt barn [01:36:39] Schettzolainen says: blir ett fult kan vi dela på det andra [01:36:46] Sakana - AIDs, crack and techno says: biggrin [01:36:55] Schettzolainen says: biggrin [01:37:02] Schettzolainen says: men tänk om du och jag skaffade barn [01:37:06] Schettzolainen says: snacka übermensch [01:37:18] Sakana - AIDs, crack and techno says: typ [01:37:43] Schettzolainen says: supersmarta och supersnygga [01:37:43] Schettzolainen says: :'D [01:37:48] Sakana - AIDs, crack and techno says: Buffert overflow [01:37:52] Schettzolainen says: x) [01:38:00] Sakana - AIDs, crack and techno says: kommer bli "does not compute" i min livmoder [01:38:03] Schettzolainen says: sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 15, 2007 4:40 am
Pontus sitter och spelar StepMania, och missar rätt många pilar.
Jag: Men det där är väl inte så svårt? <_< Pontus: Tror du jag har någon taktkänsla eller? JAG ÄR JU FÖR FAN KILLE! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 15, 2007 5:03 am
Adam ska ringa sin tjej.
"Hej hur mår du, du låter handikappad."
rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 15, 2007 8:00 am
Morgon hemma hos Jen: Jen: -vänder på palestinasjalen- Josse: Omg, hon vänder på den! -överdrivet chockad ton- Jen: Ja, det är ju nytt år ;D -fliiin-
Eftermiddag hos Jen: Jen: MIN MP3 VAR DYYYR :< Så jag tröstshoppade istället. Josse: Jaha, vad köpte du då? Jen: LÄDERBAND OCH BJÄLLROR! :3 Josse: ... Josse: OMG, kinky O.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 18, 2007 10:57 am
läraren i engelska går igenom vad vi ska göra typ "okay, what I want you guys to do for me is, in gr-- is that chocolate?" sandra (elev) "eh.. yeah?" Jason (lärare) "good, then I'll just take some in the end of the class"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 18, 2007 1:00 pm
Psykologiläraren har kommit av sig och berättar något helt OT. Nämligen sagan om Rödluvan och vargen.
"Rödluvan tyckte att mormor såg konstig ut. 'Varför har du så stora ögon?' frågade hon. 'Det är för att jag skall kunna se dig bättre' svarar vargen. 'Varför har du så stora öron?' 'Det är för att jag SKALL ÄTA UPP DIG' och då åt vargen upp rödluvan"
Sedan fortsatte hon fastän alla gapskrattade. Det är lite tragiskt, hon har ju ingen koll på vad hon säger :'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 19, 2007 8:54 am
Julle på bussen: Alltså, ni vet igår när jag fick grädde i näsan? Det luktade kewk hela dagen. Ända till kvällen! Jag grävde med fingrarna och duschade *visar hur han hade duschhuvudet mot näsan* men det försvann inte. Jag tog sådan där... munskölj och DÅ försvann det äntligen.
Jag: Jag kan se dig med Colgate Total i näsan.
Julius: Om någon någonsin känner doften av kewk i näsan får de göra som mig!
Danne: Haha, munskölj i näsan?
Julius: ... *tittar ner lite* ... Ja.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 19, 2007 1:08 pm
Gammal gubbe kommer fram till mig
Gubbe: Det här är ett snöre *pekar på ett snöre* Jag: Jaaa? Gubbe? Konstigt *vänder sig om och går*
Fatta vad jag roflade xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 19, 2007 1:39 pm
erica och jag pratar i telefon:
*frksshscklshshkhs* w: "....vad är det för konstigt ljud?" e: "hIhIHihihiHihiHIhi!!!!" w: "eeh? vad är det? WTF 'R YOU DOIN'?!" e: "jag ligger på rygg och sprattlar med benen! hoho jag är en skalbagge! fan vad kul skalbaggar har det."
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 19, 2007 2:58 pm
Wau-chan erica och jag pratar i telefon:
*frksshscklshshkhs* w: "....vad är det för konstigt ljud?" e: "hIhIHihihiHihiHIhi!!!!" w: "eeh? vad är det? WTF 'R YOU DOIN'?!" e: "jag ligger på rygg och sprattlar med benen! hoho jag är en skalbagge! fan vad kul skalbaggar har det." Så skulle jag kunna göra. *skrattar åt/med den roliga Erica som har en härlig inställning till skalbaggar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 22, 2007 11:02 am
Filosofi och paradox för nybörjare:
Jag: Gud driver med oss! Han får oss att tro att han inte finns. Far: Nej; han får oss att tro att han finns.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|