|
|
|
|
Posted: Tue Dec 19, 2006 6:51 am
"I japan är det männen som föder barn."
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 19, 2006 8:08 am
Jalkazar Necrofix David visdoms ord #3 Äkta kärlek kommer bakifrån Fatta vad kul jag haft med de där. Jag har gått omkring och smygit upp bakom folk och sagt de. Snacka om sköna reaktioner. xd : DDDDD yes första gången jag hör att en person tar till sig mina visdomsord heart heart heart heart heart heart heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 19, 2006 8:14 am
Necrofix Jalkazar Necrofix David visdoms ord #3 Äkta kärlek kommer bakifrån Fatta vad kul jag haft med de där. Jag har gått omkring och smygit upp bakom folk och sagt de. Snacka om sköna reaktioner. xd : DDDDD yes första gången jag hör att en person tar till sig mina visdomsord heart heart heart heart heart heart heart Ja xd Så värde reaktioner från homofoberna (ja dom är det) i klassen xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 19, 2006 9:41 am
mamma ser mig titta på tidningar med miyavi. m: vem är det? j: miyavi. m surprised ch det där? j: Gackt. m: ..dom ser ut som kvinnor allihop. j: svar doh. miyavi kan oftast se man ut *paus* m: han ser ut som en medelålderskvinna med mensproblem. j: svar DOH.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 22, 2006 8:59 am
Stakar i fönstren och kulor i grenen
Deluxe äger xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 22, 2006 11:04 am
Rawey | Tabako wo suu. says: Ekobrottslighet :E Allex says: vad är det? Rawey | Tabako wo suu. says: Ekobrotslingar är värsta satsiga Rawey | Tabako wo suu. says: Eko - Ekonomi Rawey | Tabako wo suu. says: typ skattefuskare Rawey | Tabako wo suu. says: xD Rawey | Tabako wo suu. says: De har kostymer o s**t xD Allex says: jahaaa Allex says: jag trodde det var som ett eko, att det upprepades hela tiden razz Allex says: SNO sno sno sno Allex says: RÅNA råna råna Rawey | Tabako wo suu. says: xD Rawey | Tabako wo suu. says: eller Rawey | Tabako wo suu. says: VÅLDTASVENSKASRPÅKET våldtasvenskaspråket våldtasvenskaspråket Rawey | Tabako wo suu. says: LEN len len
xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 22, 2006 11:20 am
(19:13:05) Arla: Mat nu. (19:13:3 cool Djävulen: tyt (20:04:35) Arla: btk (20:04:50) Djävulen: wb =D (20:05:03) Arla: ty (20:05:39) Djävulen: Lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 22, 2006 6:45 pm
Jag, Mike och Robbie under några PQ's.
Mike: I'm gonna check my tracks, I have a huge list. Robbie: I got a huge something too, but it's not a list. ;P Jag: >.> Yes, we know you have a HUGE ego. Mike: You better not be talking about your small p***s. Robbie: I was talking about a huge appetite you big meanies crying
- - -
Jag & Mike: Oooh, Sgt Anderson <333333 *f3 face* Robbie: ... I'm just gonna walk into that direction now, okies?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 23, 2006 12:19 pm
[förklaring till en av mikusagis bilder] "Jag är nog mer aggressiv än de flesta UNF:are... Jag är tonåring, kvinna och arg!"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 25, 2006 1:22 pm
Jag spelar risk med släkten och ska just anfalla australien 20 - 5 mot min pappa.
Pappa: Är du säker att du vill göra de där? Jag: Ganska Pappa: Men har du tänkt på att... Jag: Vadå.. att du har 3 gubbar i Sibirien? Pappa: Nej, att det är jag som ger dig din månadspeng.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 25, 2006 1:29 pm
Ice.Mina [förklaring till en av mikusagis bilder] "Jag är nog mer aggressiv än de flesta UNF:are... Jag är tonåring, kvinna och arg!" Det är jag, det. heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 25, 2006 2:19 pm
Mikusagi Ice.Mina [förklaring till en av mikusagis bilder] "Jag är nog mer aggressiv än de flesta UNF:are... Jag är tonåring, kvinna och arg!" Det är jag, det. heart det är ju alltid bra att veta wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 25, 2006 2:22 pm
[23:19:49] Schettzofren says: mjarå [23:19:51] Schettzofren says: hon fillar mig [23:19:53] Schettzofren says: jag hillar henne [23:19:54] Schettzofren says: xDDD [23:19:59] Schettzofren says: JÄVLA TANGENTBORD [23:20:10] Sakana says: Hahaha [23:20:21] Schettzofren says: grogg <3 [23:20:32] Schettzofren says: xD [23:20:34] Schettzofren says: jisses
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 25, 2006 6:34 pm
Jalkazar Jag spelar risk med släkten och ska just anfalla australien 20 - 5 mot min pappa. Pappa: Är du säker att du vill göra de där? Jag: Ganska Pappa: Men har du tänkt på att... Jag: Vadå.. att du har 3 gubbar i Sibirien? Pappa: Nej, att det är jag som ger dig din månadspeng. xd Jag är nog lite småkär i din pappa. heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 26, 2006 4:39 am
Årets Julklappsrim :
Matte suger, jävla grävling denna tar vi till snoppmätar tävling det e en linjal
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|