|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 4:19 am
Make a monkey out of me gonk
Jag har mängder med kläder x3
Tyvärr kan jag inte ha på mig min älskade rosett crying
A.sash och D.tail ger mig layering fel så allt ser konstigt ut gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 4:24 am
Jag vet inte hur i så fall...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 4:30 am
Jätte gulligt, bara att jag inte gillar färgen på ögonen. 8.5/10
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 4:35 am
Petsy Jätte gulligt, bara att jag inte gillar färgen på ögonen. 8.5/10 vem gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 4:37 am
numri Petsy Jätte gulligt, bara att jag inte gillar färgen på ögonen. 8.5/10 vem gonk chibi_chan, såklart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 5:22 am
Petsy numri Petsy Jätte gulligt, bara att jag inte gillar färgen på ögonen. 8.5/10 vem gonk chibi_chan, såklart9.5/10 Otroligt snygg och matchande avatar, vet inte exakt vad som fattas... antar bara att den inte är i min stil. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 5:23 am
Midnight Yume Petsy numri Petsy Jätte gulligt, bara att jag inte gillar färgen på ögonen. 8.5/10 vem gonk chibi_chan, såklart9.5/10 Otroligt snygg och matchande avatar, vet inte exakt vad som fattas... antar bara att den inte är i min stil. sweatdrop Gullig avatar.. gillar hatten smile 10/10 får du av mig wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 5:27 am
Tack så mkt, allt som fattar för min del är en Gold Wrist Watch som matchar pingvinernas näbbar. sweatdrop Ledsen å säga det här, men... 3/10 Din avatar har ingen stil, och ingenting matchar precis. Jag tycker att öronen liksom smälter in i håret, och svansens gula färg inte riktigt matchar hårets. Tröjan och byxorna passar halvt ihop men jag tycker inte precis det ser så snyggt ut. sweatdrop Mitt råd är att du skaffar en helt ny stil eller letar reda på en snyggare tröja, skor och helst vantar. ^.~
EDIT: Nej, strunt i vad jag sa om kattöronen. De passar ihop med dina ögon. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 5:29 am
Midnight Yume Tack så mkt, allt som fattar för min del är en Gold Wrist Watch som matchar pingvinernas näbbar. sweatdrop Ledsen å säga det här, men... 3/10 Din avatar har ingen stil, och ingenting matchar precis. Jag tycker att öronen liksom smälter in i håret, och svansens gula färg inte riktigt matchar hårets. Tröjan och byxorna passar halvt ihop men jag tycker inte precis det ser så snyggt ut. sweatdrop Mitt råd är att du skaffar en helt ny stil eller letar reda på en snyggare tröja, skor och helst vantar. ^.~ EY EY!! JAG VILL INTE HA MIN RATAD!! Men tipsen är bra wink jag tycker också dom smälter ihop.. Men.. aaa..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 5:31 am
Blixtra Midnight Yume Tack så mkt, allt som fattar för min del är en Gold Wrist Watch som matchar pingvinernas näbbar. sweatdrop Ledsen å säga det här, men... 3/10 Din avatar har ingen stil, och ingenting matchar precis. Jag tycker att öronen liksom smälter in i håret, och svansens gula färg inte riktigt matchar hårets. Tröjan och byxorna passar halvt ihop men jag tycker inte precis det ser så snyggt ut. sweatdrop Mitt råd är att du skaffar en helt ny stil eller letar reda på en snyggare tröja, skor och helst vantar. ^.~ EY EY!! JAG VILL INTE HA MIN RATAD!! Men tipsen är bra wink jag tycker också dom smälter ihop.. Men.. aaa.. Tja... ett annat tips är, skaffa en ny tröja, och helst bruna skor om du vill ha andra grejer på ditt huvud (så att ögonfärgen och skorna passar ihop, eller öronen och ögonen). Sen kan du väl skaffa vantar om nödvändigt eller om inte, skaffa tillbehör. ^.~ Men skor... det tycker jag är ett absolut måste.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 5:31 am
JAG VET INTE VAD JAG SKA KÖPA JU! XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 6:40 am
ganska lite kläder 4 plagg, men ganska fin avatar så 7.5/10 av mig smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 6:42 am
Chibi_Chocobo: 0/10, ingen känska av smak, ser bara svart och tråkigt ut. Vanlig. Speciellt din frisyr...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 6:50 am
chibi_chan Chibi_Chocobo: 0/10, ingen känska av smak, ser bara svart och tråkigt ut. Vanlig. Speciellt din frisyr... -12/100 fula ögon, fult hår, ful mun, tråkigt vitt och hatten passar inte smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 6:53 am
SÅ moget, -12/100 stare Tänkte precis säga, men Marcus i verkligheten har du, fult hår, fula ögon, ful mun och du passar inte i kläder. Inte utan heller... stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|