|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 03, 2005 10:57 am
Hey,
ik noem Ben en ik woon in De Pinte, das ong. 10km ten zuiden van Gent (das dus in Vlaanderen). Ik ben lid geworden van gaiaonline omdat ik die peetjes gwn megawijs vind (het imjne werkt nog wel niet echt maar ik heb een mailtje gestuurd). Ik luister graag naar techno, trance, lounge,... (hangt een beetje af van het moment).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 03, 2005 11:03 am
Anarchal Archaic Hey,
ik noem Ben en ik woon in De Pinte, das ong. 10km ten zuiden van Gent (das dus in Vlaanderen). Ik ben lid geworden van gaiaonline omdat ik die peetjes gwn megawijs vind (het imjne werkt nog wel niet echt maar ik heb een mailtje gestuurd). Ik luister graag naar techno, trance, lounge,... (hangt een beetje af van het moment). welkom ^^
wat zijn peetjes? redface
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 03, 2005 11:23 am
number_17 Anarchal Archaic Hey,
ik noem Ben en ik woon in De Pinte, das ong. 10km ten zuiden van Gent (das dus in Vlaanderen). Ik ben lid geworden van gaiaonline omdat ik die peetjes gwn megawijs vind (het imjne werkt nog wel niet echt maar ik heb een mailtje gestuurd). Ik luister graag naar techno, trance, lounge,... (hangt een beetje af van het moment). welkom ^^
wat zijn peetjes? redface die hebben wss wel een andere naam, maar dat zijn de mannetjes (of vrouwtjes) die altijd links en rechts van een post staan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 03, 2005 11:28 am
Anarchal Archaic Hey,
ik noem Ben en ik woon in De Pinte, das ong. 10km ten zuiden van Gent (das dus in Vlaanderen). Ik ben lid geworden van gaiaonline omdat ik die peetjes gwn megawijs vind (het imjne werkt nog wel niet echt maar ik heb een mailtje gestuurd). Ik luister graag naar techno, trance, lounge,... (hangt een beetje af van het moment). Haloo luitje ^_^ Peetjes... bedoen je de avatars?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 04, 2005 9:46 am
kiek Anarchal Archaic Hey,
ik noem Ben en ik woon in De Pinte, das ong. 10km ten zuiden van Gent (das dus in Vlaanderen). Ik ben lid geworden van gaiaonline omdat ik die peetjes gwn megawijs vind (het imjne werkt nog wel niet echt maar ik heb een mailtje gestuurd). Ik luister graag naar techno, trance, lounge,... (hangt een beetje af van het moment). Haloo luitje ^_^ Peetjes... bedoen je de avatars? mja, dat is het
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 06, 2005 11:52 am
Oi..
Nou, ik begin gelijk maar met naam en de rest:
Naam: Davey, liever Deef. Leeftijd: 14, jan 23 wordt ik 15. Leefplek?: Veldhoven 3nodding Hobby's..: Evil Pet Stone's verkopen blaugh Gaia, Games, en Skateboarden.
Favo. band's:
Good Charlotte Rhapsody Nightwish Yellowcard Reel Big Fish Dropkick Murphy's Vaak uit games (vooral uit tony hawk, en Burnout, vink wel mooie muziek) CKy! (wooooooohhhhh domokun ) Atreyu en nog wat andere bandjes
moet je meer over me weten? vraag ernaar, en ik edit me post wel, of post een nieuwe. rolleyes
PS: stomme (naja stomme) Donation items enveloppen moeten open! scream heb er 4, ik wil weten wat het is
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 06, 2005 12:31 pm
Deefkej Oi.. Nou, ik begin gelijk maar met naam en de rest: Naam: Davey, liever Deef. Leeftijd: 14, jan 23 wordt ik 15. Leefplek?: Veldhoven 3nodding Hobby's..: Evil Pet Stone's verkopen blaugh Gaia, Games, en Skateboarden. Favo. band's: Good Charlotte Rhapsody Nightwish Yellowcard Reel Big Fish Dropkick Murphy's Vaak uit games (vooral uit tony hawk, en Burnout, vink wel mooie muziek) CKy! (wooooooohhhhh domokun ) Atreyu en nog wat andere bandjes moet je meer over me weten? vraag ernaar, en ik edit me post wel, of post een nieuwe. rolleyes PS: stomme (naja stomme) Donation items enveloppen moeten open! scream heb er 4, ik wil weten wat het is die gaan pas het eind van de maand open en hoe kom jij aan 4 van die dingen dat heb je snel verdient XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 07, 2005 5:17 am
Wat dacht je van doneren? domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 07, 2005 8:26 am
Waarom heb ik dit niet gezien...?
Ik heet David, ik ben 21 jaar oud, en ik ben Wels...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 07, 2005 1:03 pm
hey, ik noem Hannah, 17 jaar, en ik kom uit Belgie (brugge biggrin ) maar ik woon all 12 jaaren in engeland. Eigenlijk is mijn nederlands niet meer zo vlot maar hopelijk kan ik het hier wat verbeteren xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 07, 2005 1:16 pm
kapoek hey, ik noem Hannah, 17 jaar, en ik kom uit Belgie (brugge biggrin ) maar ik woon all 12 jaaren in engeland. Eigenlijk is mijn nederlands niet meer zo vlot maar hopelijk kan ik het hier wat verbeteren xp ^_^ hoi, welkom in de guild
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 07, 2005 1:23 pm
dat NL verbeteren lukt heus wel..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 11, 2005 3:00 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 11, 2005 5:01 am
welkom allemaal... wordt geen vreemde van ons he wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 13, 2005 11:22 am
Nee! gratis bier is altijd welkom heart en het is leuk om nieuwe mensen te zien sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|