|
|
|
|
Posted: Thu Jul 27, 2006 8:32 am
Otin hupsuja saparokuvia tossa yksi päivä. Tässä pari. xd   Pikkutyttömeininkiä. xd ...mut pisamat on tullut taas esille. crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 27, 2006 12:47 pm
hoo, enpäs muistanutkaan tätä threadia. Vihdoin koneellakin kuva nykyisistä hiuksistani!  C'est moi, viimeisenä koulupäivänä.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 03, 2006 3:25 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 04, 2006 5:48 am
kyllästyin oleen tylsä joka ei leiki BBCodella joten laitanpa tänne nyt kuvan teidän kaikkien iloksi ja/tai kauhuksi  (kohta) entisen kämpän parvekkeella otettu asenne-istunta-kuva Anteeksi että se on niin iso! en jaksanu pienentää, oon pahoillani!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 27, 2007 10:33 pm
Kaikki mun kuvat on myspace:ssa. Click! XDJa, juu... Deltae on sopo.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 28, 2007 12:43 am
Viime syyskuulta. Ei ole uudempia kuvia. :'D Silmät oikeanväriset, muuten vaan pistetty mustavalkoseks.

Paitsi että yksi on vaiheessa ja projekti saattaa onnistua. xP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 28, 2007 6:48 pm
Amitie Viime syyskuulta. Ei ole uudempia kuvia. :'D Silmät oikeanväriset, muuten vaan pistetty mustavalkoseks.

Paitsi että yksi on vaiheessa ja projekti saattaa onnistua. xP Awww.... Vau! Sä oot niin kaunis...ja...Mä pidän tää silmä värista. Mun suomen kieleni on huono....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 29, 2007 5:16 am
Jazzy-Devine Amitie Viime syyskuulta. Ei ole uudempia kuvia. :'D Silmät oikeanväriset, muuten vaan pistetty mustavalkoseks.

Paitsi että yksi on vaiheessa ja projekti saattaa onnistua. xP Awww.... Vau! Sä oot niin kaunis...ja...Mä pidän tää silmä värista. Mun suomen kieleni on huono.... Ohoh, kiitos kiitos! :3 Jotkut sanovat että ne ovat kuin käärmeen silmät, jotkut että ne ovat kuin kissan silmät. Itse olen iloisempi jälkimmäisestä. xD
(And not at all, it was well said! :3 Anyway, feel free to ask if you didn't understand something from my post, I said it a pretty complicated way. ^__^)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 01, 2007 10:40 am
Voisin miekin kerrankin postata kuvan...  Kenjuli ja mie... oon hieman lyhyt kenjukkaan verrattuna...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 02, 2007 12:44 pm
Ainiin, tännehän niitä Iicon-kuvia ois pitänytkin postia.   ...jos kerta itestä tähän ketjuun vain kuvia ängetään. Kyllähän niitä kivoja pissistely-kuvia joissa mielestään näyttää hyvältä riittäis, mutta kännykässä josta niitä ei koneelle saa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 02, 2007 1:59 pm
Amitie Jazzy-Devine Amitie Viime syyskuulta. Ei ole uudempia kuvia. :'D Silmät oikeanväriset, muuten vaan pistetty mustavalkoseks.

Paitsi että yksi on vaiheessa ja projekti saattaa onnistua. xP Awww.... Vau! Sä oot niin kaunis...ja...Mä pidän tää silmä värista. Mun suomen kieleni on huono.... Ohoh, kiitos kiitos! :3 Jotkut sanovat että ne ovat kuin käärmeen silmät, jotkut että ne ovat kuin kissan silmät. Itse olen iloisempi jälkimmäisestä. xD
(And not at all, it was well said! :3 Anyway, feel free to ask if you didn't understand something from my post, I said it a pretty complicated way. ^__^)Ei, ei, ei. Mä ymmärrä. Sä sanoit että sun silmäni kuin kissan silmät. Ja, juu...ne ovat. xd *nyöks*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 03, 2007 6:34 am
"It's kinda like trying to explain Final Fantasy 8 to a lemon."  *Klik! jos suuremmaks tahtoo* Okei tää on ollu miula gallerian oletuskuvana pitkään, mutta mikään ei ole parempaa kuin Ask a Ninja -sketsit. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 04, 2007 5:00 am
Jazzy-Devine Amitie Jazzy-Devine Amitie Viime syyskuulta. Ei ole uudempia kuvia. :'D Silmät oikeanväriset, muuten vaan pistetty mustavalkoseks.

(And not at all, it was well said! :3 Anyway, feel free to ask if you didn't understand something from my post, I said it a pretty complicated way. ^__^)Ei, ei, ei. Mä ymmärrä. Sä sanoit että sun silmäni kuin kissan silmät. Ja, juu...ne ovat. xd *nyöks* Kiitos! *kumartaa*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 18, 2007 1:04 pm
 Einari ja Einarin uudet hiukset. whee heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 19, 2007 3:14 pm
Pikku-Timppa "It's kinda like trying to explain Final Fantasy 8 to a lemon."  *Klik! jos suuremmaks tahtoo* Okei tää on ollu miula gallerian oletuskuvana pitkään, mutta mikään ei ole parempaa kuin Ask a Ninja -sketsit. xd Höm, tuo kuva on kyllä tullut itse galleriassa vastaan. En vain muista missä yhteydessä xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|