|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 8:03 am
Mikusagi Jag vet vad en minioritetsregering ar... tur, for jag har prov idag ninja eek blaugh ! yay! fick en vecka till på oss... varför satt jag uppe till 3 med det för då?! gonk men jag har fortfarande ingen aning.. läste en kompisanteckningar där det stod nått om parlamentarism= måste ha stöd av regeringen.. och frågan var att förlkara vad en minioritetsregering var och i sammband med det också förklara parlamentarismen... så jag känner mig helt körd sweatdrop gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 8:06 am
"Och sen så tar vi bussen till Ryssland" - Jag i skolan, när jag förklarar hur vi ska ta oss från Sverige till Ryssland på enklast sätt, genom att peka på kartan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 8:07 am
Kueh! Jag sa massa konstiga citat på j-cult. Men jag var för trött för att komma ihåg dom. Var det nån som kom ihåg någon av dom? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 8:12 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 8:14 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 8:15 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 8:17 am
Sephyre Filthy Miradjii Filthy Kueh! Jag sa massa konstiga citat på j-cult. Men jag var för trött för att komma ihåg dom. Var det nån som kom ihåg någon av dom? xd Det enda jag minns 䲠alla som kom och fr姡de mig ifall de fick d?dig. xp stare Alla hatar smutsig-kun. gonk N䲠jag satt i soffan sa jag massa konstiga grejer. Jag var s場r?att jag skrattade 崠ordet "l?stol". gonk Hatar alla dig o.O? IMO verkar du r䴴 tuff xd IMO? tvärtemot IRL eller? xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 8:18 am
Filthy Sephyre Filthy Miradjii Filthy Kueh! Jag sa massa konstiga citat på j-cult. Men jag var för trött för att komma ihåg dom. Var det nån som kom ihåg någon av dom? xd Det enda jag minns 䲠alla som kom och fr姡de mig ifall de fick d?dig. xp stare Alla hatar smutsig-kun. gonk N䲠jag satt i soffan sa jag massa konstiga grejer. Jag var s場r?att jag skrattade 崠ordet "l?stol". gonk Hatar alla dig o.O? IMO verkar du r䴴 tuff xd IMO? tvärtemot IRL eller? xp IMO = In my opinion
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 8:19 am
Sephyre Filthy Sephyre Filthy Miradjii Filthy Kueh! Jag sa massa konstiga citat på j-cult. Men jag var för trött för att komma ihåg dom. Var det nån som kom ihåg någon av dom? xd Det enda jag minns 䲠alla som kom och fr姡de mig ifall de fick d?dig. xp stare Alla hatar smutsig-kun. gonk N䲠jag satt i soffan sa jag massa konstiga grejer. Jag var s場r?att jag skrattade 崠ordet "l?stol". gonk Hatar alla dig o.O? IMO verkar du r䴴 tuff xd IMO? tvärtemot IRL eller? xp IMO = In my opinion Ah. Jag är bara weird. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 8:21 am
Filthy Ah. Jag är bara weird. sweatdrop Jag med biggrin aijdiadjsadoiejdofjasoifibajsidjaowooasdaod <-- find the hidden word
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 8:22 am
Sephyre Filthy Ah. Jag är bara weird. sweatdrop Jag med biggrin aijdiadjsadoiejdofjasoifibajsidjaowooasdaod <-- find the hidden word xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 8:24 am
Filthy Sephyre Filthy Ah. Jag är bara weird. sweatdrop Jag med biggrin aijdiadjsadoiejdofjasoifi bajsidjaowooasdaod <-- find the hidden word xd wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 8:38 am
Sephyre Filthy Ah. Jag är bara weird. sweatdrop Jag med biggrin aijdiadjsadoiejdofjasoifibajsidjaowooasdaod <-- find the hidden word aijdiadjsadoiejdofjasoifibajsidjaowooasdaod
Die Dood?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 8:39 am
Miradjii Sephyre Filthy Ah. Jag är bara weird. sweatdrop Jag med biggrin aijdiadjsadoiejdofjasoifibajsidjaowooasdaod <-- find the hidden word aijdiadjsadoiejdofjasoifibajsidjaowooasdaod
Die Dood? xd Um.. Rätt. Säger vi.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 11:54 am
Sephyre Miradjii Sephyre Filthy Ah. Jag är bara weird. sweatdrop Jag med biggrin aijdiadjsadoiejdofjasoifibajsidjaowooasdaod <-- find the hidden word aijdiadjsadoiejdofjasoifibajsidjaowooasdaod
Die Dood? xd Um.. Rätt. Säger vi. aijdiadj sad oi ejdofja soi fi ba jsidja owooa sda od De där bildar inget ord! Du har bara skrivit lite på måfå din tönt!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|