|
|
|
|
Posted: Sat Nov 11, 2006 11:06 am
♥(red house painters) säger: jag lyssnar på kezia jones ~ walking naked through a bluebell field ♥(red house painters) säger: miyavi lyssnar på det här xDDDD ♥(red house painters) säger: jag blir helt glad i själen av att tänka på det.... tot - still smokin' säger: haha! mivi vill också gå naken genom ett blå..bell fält! ♥(red house painters) säger: blåklocksfält? ♥(red house painters) säger: a**å lätt att han vill ♥(red house painters) säger: LÄTT ATT HAN VILL!!! tot - still smokin' säger: JAH!!! Du kan inte skicka en vibb till din kontakt eftersom han eller hon använder en äldre version av Messenger som inte stöder den här funktionen. tot - still smokin' använder en version av Messenger som inte stöder blinkningar. ♥(red house painters) säger: dddooooooh ♥(red house painters) säger: uppdatera din msn ffs! ♥(red house painters) säger: jag vill kunna vibrera dig! tot - still smokin' säger: MEN jag har mac ♥(red house painters) säger: kan du inte ha alla då? tot - still smokin' säger: nope, mac msn har inte utvecklats såmycket... ♥(red house painters) säger: dåligt! jag får väl säga att jag vibrerar dig då så får du tänka dig att allt gör det! tot - still smokin' säger: hai! ♥(red house painters) säger: *VIBRERAR* tot - still smokin' säger: ooooh kimochi
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 11, 2006 11:08 am
W: Högtryckstvätt talk2hand R: Högtryckstvätt dramallama
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 8:06 am
Jag blåser lite i ze mic så Drake ska vakna. Drake: ... All the way up to your first room! I don't know. Jag: xD; Drake: I'm confused. ; 3;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 8:10 am
Storebror: *Kommer in genom ytterdörren* Mamms: Åh! Är du redan hemma? Storebror: Nej.
Jag: Men, ska du inte borsta håret innan? Storebror: Borsta håret innan man tuperar? Det är ju som att göra ett jobb i onödan!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 9:06 am
[17:59:58] Marksman says: iofs.. men tänkte som vanligt, det är roligare att åka med någon man känner... liksom patrik och gänget tror jag också tar den bussen [18:00:08] Sakana - HEJ TJEJER, JAG ÄR LÅNG says: "gänget" [18:00:14] Sakana - HEJ TJEJER, JAG ÄR LÅNG says: Möjligen Rasmus [18:00:40] Marksman says: hahahah [18:00:47] Marksman says: men han bor i strängnäs så [18:00:54] Marksman says: tåget för honom [18:01:23] Sakana - HEJ TJEJER, JAG ÄR LÅNG says: Iofs [18:01:27] Sakana - HEJ TJEJER, JAG ÄR LÅNG says: Då är det bara Patrik ju [18:02:00] Marksman says: ..... ja men han är "gänget"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 9:12 am
Peter: Oh my god! My cereal is spelling out a message! It says 'Ooooooo!' Brian: Peter, those are cheerios.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 10:01 am
Hopey Peter: Oh my god! My cereal is spelling out a message! It says 'Ooooooo!' Brian: Peter, those are cheerios.
Family Guy ftw xD<3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 12:33 pm
Hopey Peter: Oh my god! My cereal is spelling out a message! It says 'Ooooooo!' Brian: Peter, those are cheerios.
OMG~! xd Klockren, underbar!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 2:08 pm
rastaman Hopey Peter: Oh my god! My cereal is spelling out a message! It says 'Ooooooo!' Brian: Peter, those are cheerios.
Family Guy ftw xD<3 family guy S05E04 Peter Griffin "I gotta find this Marilyn Manson and i gotta give that b*****d or b***h a piece of my mind or p***s"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 2:12 pm
Chibi_Chocobo family guy S05E04 Peter Griffin "I gotta find this Marilyn Manson and i gotta give that b*****d or b***h a piece of my mind or p***s" s06e04 är väl ändå det där citatet ifrån?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 2:44 pm
rastaman Chibi_Chocobo family guy S05E04 Peter Griffin "I gotta find this Marilyn Manson and i gotta give that b*****d or b***h a piece of my mind or p***s" s06e04 är väl ändå det där citatet ifrån? nej för säsong 6 finns inte än, det är bara massa folk som tror det :/ var tog säsong 5 vägen isåfall? surprised http://epguides.com/FamilyGuy/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 13, 2006 2:51 am
Chibi_Chocobo rastaman Chibi_Chocobo family guy S05E04 Peter Griffin "I gotta find this Marilyn Manson and i gotta give that b*****d or b***h a piece of my mind or p***s" s06e04 är väl ändå det där citatet ifrån? nej för säsong 6 finns inte än, det är bara massa folk som tror det :/ var tog säsong 5 vägen isåfall? surprised http://epguides.com/FamilyGuy/ Ah, okej då :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 14, 2006 1:17 am
Våran webbdesignlärare drar PUL lite snabbt:
Lärare: "Man kan tex skriva att jag och kalle Karlsson var ute och gick i skogen igår och det är helt okej"
Elev(30+): "Men om man säger att ni var ute och gökade i skogen då?"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 14, 2006 5:38 am
Lol. Vi hade "sexualkunskap" idag. xD Vi gjorde då övningen då man sitter i en ring, och ska flytta på sig om man inte håller med påståendet som sägs.
Frågan var då om det var okej att titta på porr om man hade flickvän/pojkvän.
Patrik: Jamen, varför ska man det då man kan göra det själv, IRL liksom? Olof: Vadå IRL? O_____o;;; Patrik: ... Men AFK då! mad Olof: .. Jaha, men säg det då! D:
Båda är WoW-nördar.
Patrik lite nu och då: TENTAKELPORR! :D *Viftar lite med armarna*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 14, 2006 2:39 pm
Signaturen bahbaher om http://www.youtube.com/watch?v=ugiBP47MKrU : "Få saker kan få en babian att slå sig på bröstet likt ett glas saft på en skjorta för 49 spänn. Dom växer upp så snabbt, ena dagen youtube och nästa Efterlyst..."
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|