|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 27, 2005 7:51 am
Is de pagina kapot?
Anyway, liayn2 en Erickeys, hartelijk welkom in de guild ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 27, 2005 7:52 am
Darlaa Is de pagina kapot? Anyway, liayn2 en Erickeys, hartelijk welkom in de guild ^_^ dankje mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 27, 2005 12:31 pm
Darlaa Is de pagina kapot? Anyway, liayn2 en Erickeys, hartelijk welkom in de guild ^_^ Thanks Darlaa
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 27, 2005 12:34 pm
Darlaa Is de pagina kapot? Anyway, liayn2 en Erickeys, hartelijk welkom in de guild ^_^ vanhetzelfde
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 27, 2005 1:58 pm
Welkom allemaal!! Wel leuk dat er steeds nieuwe leden komen XD Als nu nog die oude eens wat vaker hun neus zouden willen laten zien......XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 28, 2005 10:06 am
Nou, ik ben Madelon, 16 jaar en zit op het VWO smile Ehm...Ik houd van..fantasy, schilderen, tekenen, lezen, Elftown en Elfwood, Within Temptation en HIM :3 Fijn kennis te maken n.n
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 28, 2005 10:07 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 30, 2005 4:49 am
Hey, Ik ben Robin, 17 jaar en kom uit Woerden (zo`n 20 km van Utrecht stad). Ik hou van muziek, voornamelijk Black Metal, maar ik hou ook van Heavy Metal (Judas Priest, Iron Maiden, Nocturnal Rites) en jaren 90 Hip Hop (Public Enemy, House of Pain etc.) Zelf speel ik gitaar en speel in 4 bands, waarbij ik in 1 drum. Ik studeer voor Grafisch Vormgeven op het Grafisch Lyceum te Utrecht, doe daar nu voor de 2e keer het eerste jaar over (blijven zitten xp ). Naja.. als je meer moet weten vraag je het maar. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 30, 2005 4:55 am
Welkom black_magician wink En de rest ook welkom wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 30, 2005 11:04 am
Kwas al een tijdje lid van deze guild maar ben nooit echt actief geweest..o.0'' swwy..XD
anyway, kzal mezelf ff voorstellen! cool
Ik heet irl gwoon Janna, maar mn vrienden noemen me Lu * afkorting van Luna XD* Maar noem me maar gwoon Lu...lol...XD
uhm ik is 15 jaartjes oud, en ik ben 10 mei jarig! mrgreen
uhm, uhm... ik houdt veel van paardjes heart en uhm... zwemmen en en boksen...en extreme sporten! surprised heart maar gewone sporten vind ik ook leuk XD
Ik is de Evil Twin van Noa * NoWings* en wij houden veel van Chocola & andere zoetigheid! heart En wij zijn vewy Evil dus pas maar op! twisted
tsjah wat zal ik nog meer lullen over mezelf..-_-''
Najah, als u meer over me wilt weten pm't u maar! mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 30, 2005 11:17 am
kittyocean Welkom allemaal!! Wel leuk dat er steeds nieuwe leden komen XD Als nu nog die oude eens wat vaker hun neus zouden willen laten zien......XD hee! xd blaugh xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 02, 2005 9:42 am
Hoi, Ik ben Leoloco en kom uit groningen. Ik ben niet echt een mega anime/manga fan, ik ben totaaaal niet creatief of goed in tekenen ofzo, maar goed. ik vind dit wel leuk biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|